חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי לחתונה בטבעון

די ג'יי לחתונה בטבעוןמחפשים די ג'יי לחתונה בטבעון? בשביל לבחור די ג'יי נכון אתם צריכים להכיר את כל האפשרויות שיש לכם. אצלנו תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של השירותים, אנחנו יודעים איך לתת מענה של די ג'יי לחתונה בטבעון בצורה הטובה ביותר. בחירת די ג'יי חייבת להיות חכמה, עליכם לראות מה יש לבעל המקצוע להציע לכם ולהבין מה נכון לכם ומה לא. מלבד לבחירת הז'אנר של המוזיקה יש עוד מספר אלמנטים שיש לקחת בחשבון, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים די ג'יי לחתונה בטבעון.

 

הפקות בשטח

היום זה נהיה מאוד פופולרי לעשות הפקות בשטח, חתונות ואירועים שונים. הפקה בשטח מחייבת אותנו להיות הכי מקצועיים שיש ולדאוג לכל הציוד הנדרש. אחד הדברים הבולטים ביותר שמקשים על אירוע חוץ הוא חיבור לחשמל. בדרך כלל, מה שאנחנו צריכים לעשות הוא למצוא גנרטור או מספר גנרטורים שיכולים להתאים לאופי האירוע. הפקות בשטח מבחינת תקליטן הן סיבה למסיבה, אין דבר יותר כיף מלהרקיד אנשים בטבע. עם זאת, כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע אתם רוצים לדאוג שיש לו את כל הציוד הנדרש להפקה בשטח. כמו כן, רצוי שיהיה לאותו בעל מקצוע ניסיון. יש לדעת איך לווסת את עוצמת הקול, לדעת להתאים את המוזיקה לקונספט של האירוע וכמובן מיקום נכון של כל הציוד. די ג'יי לחתונה בטבעוןיהיה בדרך כלל די ג'יי אשר יודע להתאים את עצמו גם להפקות חוץ, אבל יש לברר ניסיון מוקדם של בעל המקצוע.

ציוד מעולה

כדי להפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת אתם צריכים לברר ולבדוק מה הציוד אותו מביא הדי ג'יי. כאשר אנחנו בוחרים די ג'יי לחתונה בטבעון אנחנו חייבים לוודא שיש לו את כל הציוד הנדרש כדי להפוך את החלום שלנו למציאות. יש לכם בוודאי כבר מחשבה על איך ייראה האירוע, אתם צריכים להעביר את המחשבה הזאת הלאה לבעל המקצוע ולראות האם היא יכולה להישאר בגדר מחשבה בלבד או שמא אפשר ליישם אותה. ציוד מעולה הוא אחד האמצעים החשובים ביותר. בעל מקצוע יכול להיות מאוד כשרוני, אבל ללא ציוד מתאים כל הכישרון שלו הולך לטמיון. לכן, בררו עם בעל המקצוע איזה ציוד הוא מביא איתנו, התאימו את הציוד בהתאם לגודל האירוע (הוא אמור לשאול אתכם את כל השאלות האלה) וודאו שהוא עונה על הסטנדרטים שלכם. 

 

אירועים קטנים וגדולים

כאשר אנחנו בוחרים די ג'יי לחתונה בטבעון אנחנו רוצים באמת להכיר את בעל המקצוע. כדי לדעת עד כמה בעל המקצוע איכותי, אנחנו רוצים לוודא שהוא יכול להתאים את עצמו לאירועים גדולים וקטנים. אירועים קטנים הם לא בעיה מבחינת ציוד, אבל ברגע שמדובר על אירוע גדול אנחנו רוצים לוודא שיש לבעל המקצוע את הציוד הנדרש ואת הניסיון. הדי ג'יי צריך לדעת לפקח על כל מה שקורה ברחבה, הוא צריך לדעת איך לגרום לכולם לכל מהכיסאות, לעזוב את המנות ולבוא לרקוד. כאשר מדובר על אירוע גדול זה הופך למסובך יותר, לכן חשוב לוודא שיש לבעל המקצוע ניסיון עם אירועים גדולים. 

 

סט גיבוי 

מה קורה במקרה בו הזמנתם די ג'יי לחתונה בטבעון אבל פתאום הערכה שלו הפסיקה לעבוד? מה עושים במקרה כזה? מבטלים את הריקודים? שמים שירים רגילים ברמקולים? די ג'יי מקצועי תמיד יגיע על סט גיבוי במקרה בו המערכת שלו לא תעבוד כמו שצריך. כבר שמענו על מקרים בהם הגיע די ג'יי לחתונה אבל הערכה שלו לא עבדה כמו שצריך. תמיד צריך שיהיה לנו סט גיבוי, ככה אנחנו יכולים להבטיח שלא משנה מה יקרה, החתונה תמשיך בדיוק לפי החזון של הזוג המאושר. 

מוטב לציין, די ג'יי מקצועי תמיד יבדוק את הערכה שלו ושכל הציוד שלו תקין מבעוד מועד. בדרך הזאת אנחנו מייצרים עוד גיבוי למעשה. אחד הדברים החשובים שאתם יכולים לעשות, אבל זה לא בהכרח קורה תמיד הוא להגיע לחתונה בה הדי ג'יי מופיע או לבקש לשמוע את המוזיקה שלו בלייב, ממש עם הערכה אותה הוא מתכוון להביא איתו. תוכלו לבחור ביחד את המוזיקה, לדעת להתאים את המוזיקה בסדר שאתם רוצים או לתת יד חופשית לדי ג'יי, זאת בחירה מאוד חכמה בעינינו כל עוד אתם סומכים עליו. 

 

ייעוץ מוקדם

די ג'יי לחתונה בטבעון יגיע למפגש היכרות עם הזוג המאושר, מפגש ההיכרות הוא גם מעין ייעוץ. יש חשיבות מאוד גדולה למפגש הזה, אסור לכם לזלזל במפגש. במפגש הזה אתם לא רק בודקים את המוזיקה, אם היא נעימה לכם באוזן. אתם בודקים את הכימיה שיש לכם עם בעל המקצוע. די ג'יי לחתונה בטבעון, מקצועי ואיכותי ככל שיהיה, ללא כימיה ביניכם ובינו, עדיף לכם לבחור בעל מקצוע אחר. ברגע שיש כימיה אתם יכולים להרגיש חופשי ביום שלכם לעלות לעמדת הדי ג'יי, לבקש בקשות מיוחדות וכן הלאה. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!