חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תקליטן דתי לבר מצווה

בר מצווה הוא אירוע בלתי נשכח לילד המגיע לגיל 13 אשר מחכה לו זמן רב, כדי לארגן עבור הילד אירוע שמח עם אווירה נעימה ע"פ ההלכה הדתית, תצטרכו לשכור שירותים של תקליטן דתי לבר מצווה. למעשה, אם חושבים על האירועים המשמעותיים ביותר בחייה של משפחה, בר מצווה הוא ללא ספק אחד מהם. גיל 13 מסמל את הבגרות והאחריות של הבן שלנו וזה גיל שמסמל המון דברים בהיבט הפיזי, בהיבט הרגשי… לכן, משפחות רבות משקיעות לא מעט זמן, מחשבה וכן, גם כסף בתכנון והפקה של אירוע הבר מצווה. פרט למקום, לקייטרינג, לעיצוב, לאווירה, למוזמנים, עלינו גם לבחור תקליטן דתי לבר מצווה.

תקליטן דתי לבר מצווה מנוסה ידע להתאים את המוסיקה והאווירה לקהל שמורכב גם מנערים בגיל המצווה וגם לקהל המבוגר יותר שמגיע לחגוג עם הנער שמגיע לגיל מצוות.

מה התפקיד של תקליטן דתי לבר מצווה?

אירוע בר מצווה לרוב כולל  קבלת פנים, ארוחה, טקס ברכות, מצגת סרטונים וריקודים. תקליטן דתי לבר מצווה מקצועי שמתמחה באירועים מסוג זה ידע לספק אווירה שמחה  מתחילת האירוע בקבלת פנים  ולאחר מכן בארוחה עם מוזיקת רקע נעימה עד המוזיקה המקפיצה יותר ברחבת הריקודים  שכוללת התאמות בין אטרקציות לילדים ובין שילוב האורחים הבוגרים יותר. תקליטן דתי לבר מצווה ידע לבצע חיבורים נכונים בין כל השלבים של האירוע המשמח.                                                                                                        אירוע בר מצווה בשונה מאירועים משמחים אחרים שנותנים דגש יותר על קהל יעד  מסוים ופחות מורכב מגילאים שונים  זאת אומרת בחתונה האווירה תהיה יותר מותאמת לבוגרים ובמסיבת יומולדת לילדים תהיה יותר מותאמת לגיל הצעיר, באירוע בר מצווה לתקליטן יש חלק גדול מאוד  ביצירת האווירה לכלל המשתתפים באירוע. הוא יהיה צריך לשים באור הזרקורים את חתן המצווה ולענות על רצונותיו ותוך כדי לתת דגש גם לקהל הבוגר יותר כדי לגרום לכל הקהלים להנות  ולצאת מסופקים מהאירוע.

הרבה פעמים תקליטן דתי לבר מצווה אמור להגיע עם חבילת ציוד אטרקטיבי עבור הנערים

מה חשוב לשים אליו כאשר מעוניינים לשכור את שירותיו של תקליטן דתי לבר מצווה ואיך לבחור תקליטן מתאים-

  • ניסיון התקליטן- כמו שהבנתם אירוע הבר מצווה הוא אירוע מורכב, ניסיון באירועים אלו הוא מהותי, תקליטן מנוסה יודע להתמודד עם תקלות, לנהל אירוע באופן טבעי יותר וידע להנחות את הטקס. ניתן לבחור תקליטן דלתי לבר מצווה לפי המלצות של אנשים שאתם מכירים. למשל, תוכלו לפרסם פוסט ברשת החברתית פייסבוק או אפילו להתחבר לקבוצות מוזיקה או אירועים רלוונטיות ודרכן למעשה לקבל את ההמלצות. עוד דבר שאפשר לעשות הוא לשאול דרך האולם או המקום בו סגרתם את האירוע, אם יש להם קשר לתקליטן כזה. במידה ושיטות אלה לא צלחו, תמיד תוכלו לגלוש ברשת האינטרנט ולנסות לברר על תקליטן שאיתו הם עובדים ויש לו שם ומוניטין.
  • חיבור התקליטן לחוגג האירוע- בסופו של דבר זה האירוע של חתן הבר מצווה וכהורים אתם מעוניינים קודם כל שהילד שלכם יצא מסופק ומאושר מהאירוע לכבודו,  מקצועיות של התקליטן ותוך כדי הבנת הרצונות של הילד ושילובם  באירוע היא חשובה מאוד. תקליטן טוב ידע לתמוך בחתן הבר מצווה להסב לו אושר ואת מלוא תשומת הלב המגיעה לו. אפשר אפילו להפגיש בין הנער לבין התקליטן וכך ליצור ביניהם סוג של חיבור חיובי לפני האירוע.
  • סגנון המוזיקה- התקליטנים מגיעים מסגנונות שונים וגם בתחום האירועים בסגנון דתי ישנם אפשרויות רבות כמו תקליטנים בעלי אופי יותר דתי לאומי או חרדי או בכלל שיותר מתאים למתחזקים ומסורתיים ועוד.  שימו לב לסגנון של התקליטן והתאמתו לסוג אופי החגיגה שאתם מעוניינים.  חשוב לבוא עם קו מנחה לגבי איזה מוזיקה אתם מעוניינים שתתנגן באירוע ולראות עם זה אזור הנוחות של התקליטן.
  • המלצות- אם קיבלתם המלצה על תקליטן מסוים או אם הילד שלכם ראה ושמע תקליטן בפעולה בבר מצווה של חברו ואהב אותו, כדאי ללכת ולבדוק את שירותיו לאירוע אותו אתם מארגנים, המלצה היא הרבה פעמים הדרך הטובה ביותר לבחירת ספק לאירוע.
  • ציוד- כאשר אתם נפגשים עם תקליטן דתי לבר מצווה, תעלו בפניו את עניין הציוד, תקליטן צריך להגיע עם כל הציוד הנדרש כדי להעביר את האירוע ללא תקלות וברמה איכותית ולא חובבנית, התקליטן יגיע גם עם הציוד שישמש אותו וגם ציוד נוסף למקרה ויש תקלה. בנוסף, הרבה פעמים תקליטן דתי לבר מצווה אמור להגיע עם חבילת ציוד אטרקטיבי עבור הנערים.  כמובן שחשוב לבדוק איזה ערך מוסף מביא איתו התקליטן אותו אתם בוחרים ואם יש משהו שמייחד אותו על פני האחרים.
  • ביטוח בתוקף- ישנתם ספקים לאירועים אשר עובדים ללא ביטוח, חשוב לברר האם לתקליטן אתו הייתם רוצים לסגור לאירוע שלכם יש ביטוח בתוקף. במידה והתקליטן מועסק על ידי האולם למשל, אז לרוב האולם הוא זה שצריך לדאוג לכל הנושא הביטוחי.

כמה עולה תקליטן דתי לבר מצווה ?

מחירי השרות של תקליטן דתי לבר מצווה דינמיים וכוללים הרבה משתנים לכן חשוב מאוד לקבוע תקציב מיועד מראש לתקליטן לאירוע. למשל, בתחום האירועים ידוע כי ככל שבעל המקצוע או הספק יותר פופולארי ועם ניסיון רב יותר, ככה העלות גבוהה יותר. יחד עם זאת, ככל שתסגרו עם התקליטן זמן רב יותר לפני שאתם מתכוונים לקיים את האירוע, ככה הסיכוי שתקבלו מחיר טוב יותר, עולה. בכל מקרה, שווה שלא לחכות לרגע האחרון.                                                                                              כמו כל שאר הספקים גם אצל התקליטנים המחיר מושפע מהתקופה לאורך השנה כאשר בחודשי האביב והקיץ כשיש ביקוש גדול יותר לתקליטנים, המחיר יעלה ובתקופות החורף המחיר יהיה נמוך יותר. בנוסף, גם היום בשבוע ישנה מהותית את המחיר על פי אותם נסיבות, ביום חמישי המחיר יהיה גבוה כמובן מאשר ביום ראשון. משתנה נוסף שמשפיע על המחיר באירועי בר מצווה הוא מיקום האירוע, האירוע יכול להיות בפארק, באולם אירועים,  בבית או בחצר. התקליטנים יבקשו מחירים שונים בהתאם למיקום הבר מצווה. בנוסף, במידה והאירוע נפרס על פני הרבה שעות והתקליטן נוכח בו, גם זה דבר שיכול להשפיע על המחיר ולהעלות אותו. עוד דבר שצריך לקחת בחשבון הוא כל הנושא של שירותים משלימים. למשל, יש תקליטנים שמספקים גם שירותי תאורה והגברה ואז המחיר עולה.

  • עלות תקליטן בבית פרטי יעלה בסביבות 1000 ₪ ל 2000 ₪
  • עלות תקליטן במועדון יעלה בסביבות 700 ₪ ל 1500 ₪
  • עלות של תקליטן באולם אירועים יעלה בסביבות 1500 ₪ ל2500 ₪

לסיכום, לבחירת תקליטן דתי לבר מצווה השפעה רבה על הצלחת האירוע וזה משהו שאנחנו רוצים וצריכים לקחת בחשבון לפני שאנחנו מקבלים החלטה כזו או אחרת. דברו עם אנשים, קבלו חוות דעת על כמה תקליטנים, השוו ביניהם ורק אז החליטו.

די ג'יי לחתונה דתיתדי ג'יי לחתונה דתית

עומדים להתחתן? דבר ראשון, מזל טוב! חתונות של דתיים תמיד מפתיעות את הציבור החילוני, האנרגיה של הריקודים, העוצמה שיש לאורך כל החתונה היא דבר שאי אפשר לשכוח. אם אתם מחפשים די ג'יי לחתונה דתית, אתם צריכים לבחור בעל מקצוע שיכול לענות לכם על הדרישות של בחירת המוזיקה וההפקה שלה. במקרים כאלה הדי ג'יי לרוב צריך לפקח על שתי עמדות ריקודים ולדעת להתאים את עצמו למצב הנוכחי. די ג'יי לחתונה דתית זה ממש לא כמו שאתם חושבים, לא מדובר רק על שירים חסידיים, אלא שירים בלעז וכל בחירה של הזוג המאושר שתגרום לכל האורחים לקפוץ כל הערב. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת די ג'יי לחתונה דתית. 

האם צריך לבחור דווקא די ג'יי דתי?

מצד אחד, די ג'יי דתי יהיה לרוב בעל בחירה יותר בקיעה של מוזיקה דתית. אבל עם זאת, יש זרמים שונים בדת, אתם לא חייבים לבחור דווקא די ג'יי דתי, אלא לבחור מישהו שתחום ההתמחות שלו עוסק בחתונות באורח דתי. יש להתאים את המוזיקה בהתאם לשלבים של החתונה, בחתונה דתית מדובר על טקס של ברכות, ויש לדעת איך להתייחס לזה. בחתונה דתית כל האורחים רוצים לשמח את הכלה והחתן, למעשה בכל חתונה, אבל סוגי הריקודים הם די שונים. די ג'יי דתי סביר להניח ומכיר את האופן בו הריקודים מתנהלים שזה פלוס מאוד ענק. עם זאת, אנחנו צריכים למצוא בעל מקצוע שיש לו ניסיון בחתונות דתיות ולאו דווקא תקליטן דתי. 

איך להתחיל?

בתור התחלה, בני הזוג יחפשו מספר תקליטנים אשר מעניקים שירות לציבור הדתי. אתם יכולים בהתחלה לבחור מספר תקליטנים אליהם תגיעו, תשמעו את הניסיון שיש להם, את המוזיקה שהם יכולים להפיק לכם וכמובן את התקציב. ברגע שיש לכם מספיק מידע אודות כל האפשרויות הקיימות, הגיע הזמן להתחיל לצמצם. המטרה הראשונה שלכם היא לבחור בעל מקצוע שבאמת עונה על הדרישות שלכם מבחינה דתית. זאת אומרת, אתם צריכים לבחור בעל מקצוע שיודע איך להתנהל בחתונה דתית, מה התהליך המקובל, איך הריקודים עובדים, בחור שמתמצא במוזיקה של המגזר שלכם וכן הלאה. אחד הדברים החשובים הוא לדעת להתאים את המוזיקה לשבלים השונים של החתונה, החל מהחופה ושבירת הכוס ועד לסוף האירוע.

לא רק מוזיקה דתית

יש זרמים שונים של דתיים, אבל הרוב המוחלט לאו דווקא יבחר במוזיקה דתית לאורך כל החתונה. ברוב המקרים, המוזיקה החסידית והדתית תהיה לאורך החופה, שבירת הכוס וריקודי המעגלים. עם זאת, בשלבים כאלה ואחרים של האירוע המוזיקה יכולה לעבור לזרמים שונים, רמיקסים דתיים, שירי עדות, מוזיקה חסידית וכן הלאה. המטרה של הדי ג'יי היא להעניק לכם את המגוון הרחב ביותר של הבחירות. 

כמה עולה די ג'יי לחתונה דתית?

המחיר אותו תשלמו עבור די ג'יי לחתונה דתית אינו שונה מהמחיר של די ג'יי רגיל. המחיר נקבע על פי הניסיון והמוניטין שיש לאותו בעל מקצוע. בדרך כלל, המחירים יכולים להתחיל מ-2,000 ש"ח ועד 5,000 ש"ח עבור די ג'יי ללא ניסיון רב. כאשר אנחנו רוצים לבחור די ג'יי שמתאים לנו, בעל ניסיון, כימיה טובה וכן הלאה, המחיר יכול לנוע בין 5,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח. יש מקרים חריגים לכאן ולכאן. יש הרבה מקרים, במיוחד במגזר הדתי בהם הזוג מכיר את הדי ג'יי דרך חברים והמלצות. בחירת די ג'יי לפי המלצות יכולה מאוד לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה, לעיתים גם יכול להיות שמדובר על די ג'יי שהוא אינו מוכר בכלל ויכול אף להיות זול ממה שאתם חושבים.

חברת הפקה

לעיתים כאשר אתם נעזרים בחברת הפקה לצורך הקמת האירוע, חברת ההפקה היא תוכל להציע לכם את הדי ג'יי שיכול להתאים לחתונה שלכם. אנחנו לא תמיד ממליצים על הבחירה הזאת כי יש בעיה מאוד גדולה עם הכימיה שתיווצר ביניכם ובין הדי ג'יי בשל התיווך. היתרון של בחירה עצמאית לעומת חברת הפקה היא שיש לכם בחירה מגוונת יותר, המחירים בדרך כלל ינועו באותו הטווח, לעיתים אף חברת ההפקה תגבה יותר בשל התיווך. לכן, ההמלצה שלנו היא שבעניין הזה תעשו את הבחירה שלכם באופן עצמאי.

כמו כן, בדרך כלל אנחנו עוד נרצה לבחור את התקליטן לפני שאנחנו אפילו בוחרים את חברת ההפקות. בחירת התקליטן לאירוע שלנו היא אחרת הבחירות הראשונות שאנחנו צריכים לעשות לאחר שסגרנו תאריך באולם. אפרופו תאריכים, אם אתם מחפשים דרך להוזיל את האירוע שלכם קחו בחשבון שיש לתאריך האירוע חשיבות מאוד גדולה. ברגע בו אתם בוחרים תאריך שהוא סוף שבוע או חתונה בקיץ, המחירים יכולים לעלות. תוכלו בנוסף לבחור הפקה שנמצאת בשטח. די ג'יי לחתונה דתית מקצועי ידע להעניק לכם את השירות שלו בכל מקום, וגם ככה תוכלו לחסוך באולם ולהנות מהטבות שונות. 

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תקליטן דתי לבר מצווה? השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!