חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

איך בוחרים די ג'יי לחתונה

איך בוחרים די ג'יי לחתונהאיך בוחרים די ג'יי לחתונה

יש לכם חתונה בקרוב? מבין הדברים הראשונים שאתם רוצים להחליט הוא איך בוחרים די ג'יי לחתונה. יש היום היצע רחב מאוד של תקליטנים, ואתם צריכים מבין כולם לבחור את האחד שיהפוך את החתונה שלכם לחוויה בלתי נשכחת. איך עושים את זה? אנחנו היום נעבור צעד אחרי צעד איך בוחרים די ג'יי לחתונה. בדרך הזאת תוכלו לעשות את הבחירה החכמה ביותר מבלי להתאמץ בכלל.

 

תקציב

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא מה התקציב שלכם. יש תקציב כולל לכל האירוע עצמו, יש תקציב לדי ג'יי בנפרד. ברגע שיש לכם את הסכום המלא שאתם יכולים להשקיע בתקליטן, אתם תוכלו פחות או יותר כבר לדעת למי לפנות. המחירים הממוצעים בשוק עבור די ג'יי לחתונה ינועו בין 2,000 ש"ח ועד 4,000 ש"ח לדי ג'יי שהוא בלי ניסיון ומוניטין. כאשר אתם רוצים לבחור די ג'יי מקצועי יותר המחירים ינועו בין 4,000 ש"ח ועד כ-8,000 ש"ח. המחיר כולל את כל מה שהדי ג'יי צריך להביא איתו, ייעוץ וכן הלאה.

טיפ להוזלת המחיר

אם הסכומים שציינו כבדים עליכם, אתם לא צריכים להתפשר. איך בוחרים די ג'יי לחתונה זאת רק הנקודות מוצא שלכם. המחיר של הדי ג'יי לרוב יהיה מגוון, תוכלו לבחור סכומים שונים, אבל תוכלו להוריד את התשלום הכולל ברגע שתשימו דגש על הדברים הקטנים. לדוגמא, התאריך בו אתם בוחרים לשריין את התקליטן הוא מאוד הכרחי למחיר אותו תשלמו. בדרך כלל, המחיר אותו יגבה די ג'יי לא יהיה זהה בין כל הימים. יש את הימים החמים של האירועים שהם בדרך כלל, רביעי, חמישי ושישי. חודשי הקיץ תמיד יהיו יקרים יותר, לכן תוכלו לנווט את הבחירה שלכם בהתאם לנתונים האלה.

כמו כן, עוד טיפ חכם להוזלת מחיר הדי ג'יי יהיה באמצעות הזמנה מראש. מה זה אומר? ככל שאתם תשריינו את הדי ג'יי מוקדם יותר, ככה המחיר יהיה נמוך יותר. בחירה של די ג'יי מהרגע להרגע תמיד תהיה יקרה יותר בשל ביקוש והיצע בזמנים הנוכחיים.

 

ז'אנר

יש ז'אנרים שונים של די ג'יי לחתונה. איך בוחרים די ג'יי לחתונה גם מאוד תלוי במי אתם, לאיזה מוזיקה אתם מתחברים, מיהו קהל היעד שלכם וכן הלאה. יש די ג'יי אשר מתאים יותר לחתונות של האוכלוסיה הדתית, יש כאלה שמתאימים לקהל יעד מבוגר יותר וכן הלאה. לכן, עליכם לדעת שיש ביניכם ובין הדי ג'יי את הכימיה הנכונה כדי ליצור בעצם הרמוניה שלמה לאורך כל החתונה. 

 

האם חשוב לבחור תקליטן עם ניסיון?

כאשר אנחנו בוחרים בעל מקצוע אנחנו רוצים להרגיש הכי בטוחים שאפשר. בדרך כלל, אנשים עם יותר ניסיון יהיו מקצועיים יותר. הם ידעו להתנהל בצורה נכונה מול כל מכשול שיכול לצוץ באמצע האירוע,  ודברים כאלה קוראים. איך בוחרים די ג'יי לחתונה אינו תלוי בלבד בהתאמה לז'אנר ותקציב. לעיתים צריך להשקיע יותר כסף בשביל להרגיש הרבה יותר שלמים עם ההחלטה שלנו. אחד היתרונות בניסיון הוא שבדרך כלל, מי שבעל ניסיון תמיד יחזיק סט גיבוי למקרה הצורך. יש מקרים רבים בהם יש בעיה במערכת של התקליטן ולכן הוא צריך להתחיל לאלתר. ברגע בו יש לבעל המקצוע שבחרתם סט גיבוי, אתם תרגישו הרבה יותר שלווים. 

סוג ההפקה

איך בוחרים די ג'יי לחתונה תלוי מאוד גם בסוג ההפקה שאתם מדמיינים בראש, גם אם עדיין לא יצרתם קשר עם חברת הפקה או אולם אירועים, יש הבדל בדי ג'יי שתבחרו אם זה יהיה אירוע חיצוני או אירוע בתוך אולם. יש היום תקליטנים אשר הם בעלי התמחות בהפקות חוץ, בחוף הים, באווירה כפרית וכן הלאה. עליכם לדעת להתאים את הבחירה שלכם בהתאם לסוג ההפקה שלכם. חשוב לציין, מי שאין לו ניסיון בצילומי חוץ יהיה הרבה פחות איכותי כאשר יהיה מדובר על אירוע חוץ. מדובר על התנהלות שונה לחלוטין ולעיתים גם צריך להוסיף ציוד למקרים כאלה. 

 

קהל יעד

אחד הדברים החשובים הוא להתאים את ההפקה של האירוע בהתאם לקהל היעד. כחלק מהבחירה שלנו של איך בוחרים די ג'יי לחתונה, אנחנו צריכים להתאים אותו לקהל היעד. בין אם מדובר על אוכלוסייה דתית או מבוגרת או כל אוכלוסייה אחרת. ההתאמה של קהל היעד צריכה להיות בהתאם למגוון האפשרויות שיש לאותו בעל מקצוע להציע לנו. מה זה אומר? לרוב האוכלוסייה מבחינת גילאים תהיה מגוונת באירועים כאלה ואחרים. הדי ג'יי צריך להתחשב בכולם ולדעת להתאים את התהליך של המוזיקה בהתאם לכולם. אתם כמובן יכולים לייעץ לבעל המקצוע, להסביר לו מי הם האנשים, גילאים, סוג מוזיקה וכן הלאה. בסופו של דבר, בעל המקצוע צריך להציג לכם ממצג של איך יראה האירוע שלכם מבחינה מוזיקלית. רק לאחר מכן תוכלו לדעת אם זה מתאים לכם, חשוב שתהיה כימיה טובה ביניכם כדי שתוכלו להרגיש בנוח עם בעל המקצוע. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!