חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי לבת מצווה מחירים – כל מה שההורים צריכים לדעת

די ג'יי לבת מצווה מחירים – כל מה שההורים צריכים לדעת

בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים כך שנרצה לבחור נכון, להפיק אירוע בלתי נשכח, להגשים חלומות ובו זמנית גם להישאר בגבולות התקציב שקבענו מראש. מוזיקה טובה היא חלק בלתי נפרד מאירוע מוצלח. בין אם בחרתם לחגוג במסיבה עם החברים ובין אם מדובר באירוע משפחתי יוקרתי – אתם זקוקים למוזיקה שמתאימה לאירוע, די ג'יי לבת מצווה שקובע מחירים הוגנים, אטרקציות, אפקטים, שמלה מדהימה ועוגה מעוצבת. המחירים בתחום המוזיקה לאירועי גיל מצוות מתחילים מ-1,500 שקלים וממשיכים מעלה אל 2,000 שקלים ואפילו 3,500 שקלים. אל תשכחו לבדוק אלו הצעות כוללות הגברה, אפקטים ותאורה ואלו לא. 

מדוע יש פערים גדולים במחירים?

בכל ענף האירועים נמצא פערים גדולים במחירי הספקים. כל ספק רשאי לקבוע בעצמו את המחירים שלו ואת תנאי ההעסקה. אתם מצדכם רשאים לבצע השוואת מחירים ולנצל את התחרותיות בשוק לטובתכם. שירותי די ג'יי לבת מצווה מחירים יקרים כוללים לעתים גם תאורה, הפעלות ואפקטים. אם יש לכם הזדמנות לקבל חבילת שירותים כוללת עשו זאת ותחסכו לעצמכם זמן וכסף. המדריך הבא נועד ללמד אתכם מה בדיוק אתם צריכים לשאול ולבדוק בשביל לבחור נכון די ג'יי לבת מצווה בלתי נשכחת. 

מי בעצם בוחר את השירים?

די ג'יי מקצועי מחויב גם להצלחת האירוע וגם להנאה של כלת השמחה. עליו למצוא את הדרך להלהיב את הקהל תוך התמקדות בסגנון המוזיקה שכלת השמחה בחרה. די ג'יי לבת מצווה נדרש להכיר היטב את הטעם המוזיקלי של בני הנוער ולהביא עמו מיקסים של להיטים עכשוויים. עליכם לוודא שיש לדי ג'יי שנבחר ניסיון מוכח באירועים שמיועדים לקהל צעיר. את בחירת השירים נקבע בהתאם לאופי האירוע. אם מדובר באירוע שמיועד רק לחבריה של כלת השמחה ניתן לה יד חופשית לבחירת השירים יחד עם הדי ג'יי. במידה ומדובר באירוע משולב לקהל מבוגר וצעיר השירים ייבחרו על ידי כלת השמחה, ההורים וגם הדי ג'יי. 

רק שירים שאני אוהבת

אירוע בת מצווה הוא הזדמנות לחלוק עם האורחים את האישיות המיוחדת של כלת השמחה ובכל זאת נמליץ לכם להקשיב גם להמלצות של הדי ג'יי. ייתכן והשירים שכלת השמחה מאוד אוהבת פחות מתאימים לאווירה המבוקשת באירוע או לרחבת הריקודים. הדי ג'יי יידע איך לשלב באירוע כל סגנון מוזיקה מבוקש במידה הנכונה. 

איזה שיר מתאים לכניסה של כלת בת המצווה?

רגע הכניסה את האולם הוא רגע ששייך לכלת השמחה וכדאי לאפשר לה לבחור בעצמה את השיר. אם כהורים תוכלו לייעץ ולהכווין. אם הכניסה מלווה בריקוד נמליץ על שיר קצבי. במידה ומעוניינים בכניסה אלגנטית או מרגשת נבחר בשיר שקט או שיר עם מילים מרגשות. 

איזה שיר מומלץ לריקוד סלואו עם ההורים?

הריקוד הראשון עם ההורים הוא רגע מאוד מיוחד. אתם עתידים לזכור את הרגע הזה לכל החיים כך שכדאי לבחור בשיר בעל משמעות. יש שבוחרים בשיר עם משמעות אישית, אחרים בוחרים באותו השיר ששימש לריקוד הסלואו הראשון של ההורים בחתונה וקיימת גם אופציה לבחירה בשיר עכשווי שקט. ניתן כמובן לבחור שיר בעברית, אנגלית או כל שפה אחרת. 

די ג'יי לבת מצווה מחירים זולים, איך חוסכים?

ניסיונות לצמצום בהוצאות ללא פגיעה באיכות האירוע לגיטימיים לחלוטין. בעונת החורף תגלו ששירותי די ג'יי לבת מצווה מחירים זולים יותר. יום חמישי הוא היום המבוקש ביותר לאירועים משפחתיים ועסקיים כך שחלק מהספקים מעלים במעט את המחירים. אם תהיו גמישים בתאריך ובבחירת היום בשבוע תיהנו ממחירים זולים יותר. 

רשימת שאלות שצריך לשאול כבר בשיחה הראשונה

  1. האם הדי ג'יי זמין בתאריך האירוע?
  2. מה כולל המחיר?
  3. כמה שנות ניסיון יש לצוות?
  4. באיזה סוג של אירועים הדי ג'יי מתמחה?
  5. אלו אטרקציות או תוספות הם מציעים לאירועי בת מצווה?
  6. היכן אפשר למצוא המלצות, ביקורות, חוות דעת וסרטונים. 

זמינות של התקליטן במועד המבוקש הכרחית. אם מצאתם די ג'יי מעולה אך היומן שלו מלא 4 חודשים קדימה – אין לכם ברירה אלא למצוא ספק אחר. עמידה בזמנים של הדי ג'יי חשובה להצלחת האירוע ומונעת לחץ מיותר. ניסיון בעבודה באירועים דומים הכרחי. על הצוות להכיר את הטעם המוזיקלי של בני הנוער, את האווירה המבוקשת ואת הטרנדים העכשוויים. 

כמה כדאי לשלם?

די ג'יי לבת מצווה מחירים יקרים אינם בהכרח מצדיקים את עצמם. ברוב המקרים, דווקא ספקים שמציעים מחירים הוגנים הם הבחירה הטובה ביותר. בססו את הבחירה שלכם על ניסיון, המלצות, כימיה, אינטואיציה ובעיקר, סגנון שתואם את האירוע שלכם. הדי ג'יי צפוי להוביל את האירוע ולהנחות אותו, חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות ולוודא שהסגנון שלו אכן תואם את האירוע המבוקש. 

די ג'יי מקצועי יודע איזו מוזיקה כדאי להשמיע בכל רגע באירוע, איך להרגיע את האוויר וגם איך לעורר אותה ולרומם את מצב הרוח. ההצלחה של האירוע תלויה רבות במוזיקה כך שלא כדאי למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!