חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תקליטנים לילדים מתאימים מוזיקה ידידותית לילדים

מאז ומתמיד מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מוזיקה מכניסה אותנו לאווירה בשניות קלות, מוזיקה צובעת את החיים שלנו בצבעים שונים, היא עושה טוב על הנשמה, משנה מצב רוח ברגע ובקיצור, אי אפשר בלעדיה. הפעם בחרנו לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על תקליטנים לילדים. תקליטנים לילדים מספקים שירותים בסגנונות שמתאימים לילדים, למסיבות חגים ולאירועים משפחתיים או חברתיים, בהתאמה לקהל שמתחת לגיל 13. מומלץ לבחור תקליטנים שיש להם פופולריות גבוהה בקרב ילדים, ושעובדים עם צוות עסקי מיומן באספקת שירותי מוזיקה לקבוצות צעירות כמו למשל לפעוטות בגילאי שנתיים עד שש ועד לילדים בגיל ההתבגרות.

תקליטנים לילדים משמיעים שירים פופולריים מהיוטיוב, ושירותיהם כוללים יצירת תפאורה ואת השמעת כל הסט המוזיקלי של האירוע. חלק מהתקליטים מספקים שירותי מיזוג מוזיקה אלקטרונית עם חינוך ילדים.

לאילו אירועים ניתן להזמין תקליטנים לילדים?

  1. בת מצווה או בר מצווה – בני נוער רבים בוחרים לחגוג את בת המצווה או בר המצווה, בנוסף לטקס העלייה לתורה (במקרה שלתקליטנים לילדים מספקים שירותים בסגנונות שמתאימים לילדים, למסיבות חגים ולאירועים משפחתיים הבנים) במועדון, בחצר ביתם, באולם או בגן אירועים. אירועים קלאסיים להזמנה של תקליטנים לילדים. תפקידו של התקליטן באירועים מהסוג הזה הוא למעשה לאפשר לילדים להיכנס לרחבת הריקודים בכייף גדול ולהרים את המוראל. אם גם אתם מפיקים בת מצווה או בר מצווה בתקופה הקרובה, זה בדיוק הזמן לחפש תקליטן מתאים.
  2. ימי הולדת – כל יום הולדת הוא סיבה למסיבה. תקליטן לילדים יכול להתאים כבר מגיל 6, תקופה שבה הילדים כבר הצליחו לפתח יכולות ריקוד ותנועות מגניבות. אפשר לבחור בתקליטן שמשלב גם הפעלה לילדים בגילאים האלה כי הרי מוזיקה היא חלק מהותי בחיים שלנו.
  3. מסיבות סוף שנה, קייטנות ואירועי מסגרת – הילדים שלנו נמצאים במסגרות כל הזמן. גן, בית ספר יסודי, תיכון… בקיץ כולם מסיימים את השנה וזו הזדמנות לחגוג. אפשר להזמין תקליטנים לילדים לאירועים מהסוג הזה וגם לקייטנות או חוגים אחרים שמסתיימים בסוף השנה.
  4. אירועים משולבים מבוגרים וילדים – אם למשל אתם מפיקים אירוע למבוגרים ויחד עם זאת מוזמנים אליו גם הילדים כמו למשל מסיבת חג, הרמת כוסית, יום גיבוש לעובדים ביחד עם הילדים, תקליטן לילדים יכול ליצור סוג של ”הפרדת כוחות“ לכמה שעות ולאפשר גם לילדים להנות מהעולם שלהם וגם להורים מהפעילות שהתאימו עבורם. בנוסף, מדי פעם אפשר להפגיש בין ההוריםשירותי תקליטנים לילדים ממלאים פערים בתוכניות לימוד לילדים לילדים על רחבת הריקודים ולהפיק כל מיני פעילויות ביחד כמו למשל תחרות ריקודים מדליקה עם זוגות, משחקים מוזיקליים וכדומה.
  5. מסיבות מיוחדות – תמיד יש סיבה לשמחה. אם למשל הילדים שלכם רוצים לחגוג במסגרת הצופים או הנוער העובד, לארגן מסיבת גיוס לאיזה חבר טוב שמתגייס לצה“ל או מסיבת שחרור למישהו שמשתחרר, גם כאן תקליטן לילדים או יותר נכון לבני נוער יכול להיות הבחירה המושלמת.

למידה בשילוב עם חוויה מגניבה

זמן המסך של ילדים נמצא היום בשיא של כל הזמנים, ועל ידי שילוב יצירתיות וחדשנות, שירותי תקליטנים לילדים ממלאים פערים בתוכניות לימוד לילדים, עם צוותים שדואגים לבנות מוצר מוזיקלי חדש ידידותי לילדים, מבלי לוותר על גורם המגניבות של השירות.

במהלך השנים האחרונות, שירותי תקליטנים לילדים הפכו למבוקשים בפלטפורמות שונות, ולליווי אירועים מסוגים שונים. התקליטנים בקיאים בכל סוגי המוזיקה המתאימים גם לילדים בגילאי עשר עד גילאי ההתבגרות, ומקפידים שלא להשמיע תכנים שאינם הולמים, אלא להשמיע רק מוזיקה שתעודד את הילדים לחשיבה יצירתית וחיובית.

מוסיקת היפ הופ לבני נוער

לילדים בגיל ההתבגרות, תקליטנים לילדים משמיעים מוסיקת היפ הופ פופולרית. בניגוד להשמעת שירי הפסטיגל לילדים קטנים, באירועים שמיועדים לילדים בגיל ההתבגרות הם משמיעים מוזיקה פופולרית שגורמת לילדים לשמוח ולהיות פעילים באירוע.

לפני האירוע, תקליטנים לילדים עוברים עם בני הנוער או הוריהם על רשימת ההשמעה האפשרית, עם הצעות לסטים מיוחדים של מוזיקה, כך שאף ילד לא יתלונן במהלך האירוע על השמעת שירים שאינם אהובים עליו.

רצועות מוזיקליות אהובות

תקליטנים לילדים מקפידים להשמיע רצועות מוזיקליות באירועים משפחתיים וחברתיים, בהתאם לגילאי הילדים וסוג האירוע. המוזיקה מושכת את תשומת לב הילדים והם אינם עוזבים את רחבת הריקודים, במיוחד כשהתקליטן משמיע להיטים אהובים.

עד מהרה, כל הילדים, וכל המבוגרים באירוע אינם מפסיקים לרקוד, והאירוע הופך לחוויה מרגשת שאורחי האירוע אינם מפסיקים לדבר עליה ולהעלות זיכרונות נעימים, בזכות תקליטן שיודע להקשיב לקהל שלו ולספק את הצרכים המוזיקליים שלהם ברמה של מקצוען בהיכל תהילה.

מוסיקה שהיא גם מופע

תקליטנים לילדים מספקים גם שירותי מוזיקה שהם הופעה מושלמת, עם תחפושות וקטעי בידור להנאת הילדים והמבוגרים.

התמונות שמצולמות במהלך האירוע ממחישות את הנאת הילדים מהתקליטנים, ואם מפרסמים אותן ברשתות החברתיות, הן יכולות להפוך במהירות הבזק לוויראליות. אפשר לבקש מהתקליטן להשמיע שירים ברשימת ההשמעה בספוטיפיי של מתכנני האירוע, או להקרין קליפים מהיוטיוב כרקע למופע של תקליטנים לילדים.

תקליטנים לילדים שמספקים שירותים מותאמים אישית לאירוע

כוכבי ילדים

במקרים רבים, כוכבי ילדים אהובים עם מוניטין מעולה, התחילו בתפקיד של תקליטנים לילדים, עד שהפכו למותג, בזכות הפתרונות האינדיבידואליים שהם הקפידו לספק ללקוחות. הם הרחיבו את הקהל שלהם, וסייעו לילדים מופנמים לפרוח ולשגשג באירועים חברתיים. כשהם מגיעים לאירוע, כולם יודעים מי הם ומתחברים למוזיקה שהם משמיעים.

במילים אחרות, תקליטנים לילדים שמספקים שירותים מותאמים אישית, גורמים לכולם להתחבר אליהם. הם מבינים בשלב מוקדם של הקריירה שלהם עד כמה התרבות המוזיקלית חשובה לילדים ולמבוגרים, ומוצאים שיטות להפוך מותגים מוזיקליים רלוונטיים לבסיס האירועים, בהתאמה לשפת הילדים.

איך בוחרים תקליטנים לילדים?

ובכן, יש כמה דברים שחשוב להתייחס אליהם בתהליך בחירת תקליטנים לילדים. קודם כל, שווה לבדוק כי התקליטן שאתם מעוניינים בו, אכן פנוי בתאריך של המסיבה או האירוע. תמיד כדאי להשוות בין 2-3 תקליטנים וכך לראות את רמת הזמינות. בנוסף, כדאי שהתקליטן יתאים לקונספט של המסיבה וידע לתת מענה לצרכים ולדרישות שלכם. כמובן ששווה להתבסס על המלצות דרך אנשים שאתם מכירים, להיעזר קצת ברשת האינטרנט ולחפש תקליטנים דרך הפייסבוק. וודאו כי אתם ”משדרים על אותו גל“ וכי המוזיקה שתתנגן במהלך המסיבה או האירוע מתאימה לקהל ולמטרות שלכם. השוו מחירים ורק אז קבלו החלטה.

עלות תקליטנים לילדים

השירות עשוי לעלות 12,000 ₪ לאירוע של שלוש שעות, אבל תקליטנים לילדים גובים מחירים בתעריפים שונים, בהתאם למשך האירוע, הפופולריות של התקליטן, אסטרטגיות השיווק שהוא נוקט בהן, ודרישות להשמעת סט מוזיקלי בהתאמה אישית במהלך האירוע.

כך, למשל, תקליטנים לילדים, שאין להם מוניטין של תקליטנים פופולריים, עשויים לגבות גם 100 ₪ לכל שעת עבודה.

לסיכום, מוזיקה תמיד מוסיפה עוד גוון, היא תמיד עושה כייף על הלב והנשמה, יש המון דברים כמו מופעים, פעילויות ותחרויות שאפשר לשלב ביחד עם המוזיקה ולכן תקליטנים לילדים הם פתרון מושלם כמעט לכל סוגי האירועים. תוכלו לשלב גם אטרקציות נוספות בין אם זה דוכני מזון, מתנפחים מסוגים שונים ולחשוב על כל מיני רעיונות שיהפכו את האירוע שלכם לייחודי, שונה, מיוחד ובלתי נשכח.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים
074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!