חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי לבר מצווה מחיר – מוזיקה טובה במחירים הוגנים

די ג'יי לבר מצווה מחירדי ג'יי לבר מצווה מחיר

בר מצווה חוגגים רק פעם בחיים והמוזיקה היא פרמטר חשוב להצלחת האירוע. בין אם בחרתם להפיק אירוע יוקרתי באולם ובין אם החלטתם לחגוג דווקא במסיבה על החוף, אתם זקוקים לדי ג'יי עם ניסיון ספציפי באירועי גיל מצווה. על התקליטן לדעת לדבר עם חתן בר המצווה בגובה העיניים ולזכור שייתכן ויהיה עליו להתאים את האירוע לקהל מעורב של מבוגרים ובני נוער צעירים. די ג'יי לבר מצווה מחיר זול או יקר נבחר לאחר בדיקת המלצות, פגישה אישית, צפייה בסרטונים והקשבה לאינטואיציה. שתפו את חתן בר המצווה בבחירה וציינו מראש בקשות מיוחדות. 

מה ההבדל בין די ג'יי לבר מצווה לבין די ג'יי לחתונות?

עבודה עם נערים צעירים בני 13 (ילדים) אינה מתאימה לכל די ג'יי. אל תמהרו לבחור די ג'יי שעבד היום רק בחתונות או אירועים עסקיים. חשוב לזכור שההנאה של חתן השמחה וחבריו חשובה לא פחות מזו של האורחים המבוגרים. על כן, נבחר די ג'יי לבר מצווה עם ראש צעיר, גישה טובה לילדים, היכרות עם המוזיקה שבני הנוער אוהבים, סבלנות וניסיון באירועים דומים. 

אלו שירים כדאי לבחור לבר מצווה?

על סגנון המוזיקה להתאים בראש ובראשונה לאופי של האירוע. יש לכל די ג'יי לבר מצווה מחיר שונה בעבור מסיבות ואירועים כך שלפני שאתם סוגרים את ההזמנה, אתם צריכים לבחור מקום לאירוע, מועד, שעה, קונספט ומספר אורחים. עדכנו את התקליטן במעמד ההזמנה האם האירוע הוא מסיבה שמיועדת לבני נוער בלבד, אירוע יוקרתי שמיועד בעיקר לקהל מבוגר או אירוע בראש צעיר שמשלב יחד אורחים מבוגרים וצעירים. 

בעבור מסיבות בר מצווה שמיועדות לקהל בגיל 11-15 נבחר בשירים עכשוויים שמרימים את מצב הרוח וממלאים את רחבת הריקודים. חתן בר המצווה מוזמן להשתתף בפגישת ההכנה ולבחור את סגנון המוזיקה עם דגש על שירים שהוא אוהב. אירועי בר מצווה שמיועדים לקבל משוב מורכבים יותר לניהול מבחינה מוזיקלית. 

רשימת שירים לאירוע בר מצווה

אין זה פשוט לבחור מוזיקה שתתאים גם לקהל צעיר מאוד וגם למבוגרים. על כן, נמליץ על הרכבת רשימת שירים מעורבת שכוללת שירים בעלי משמעות משפחתית, שירי אירועים קלאסיים, שירים עכשוויים וקטעי מוזיקה שחתן בר המצווה אוהב במיוחד. רשימת השירים ברוב אירועי בר המצווה כוללת שירים שקטים במהלך קבלת הפנים ושירים בעלי קצב מרקיד בעבור המסיבה. 

דגשים חשובים לבחירת די ג'יי לבר מצווה

  1. ניסיון רלוונטי באירועי גיל מצווה
  2. סגנון שאתם מתחברים אליו
  3. יחסי אנוש טובים, סבלנות, הקשבה
  4. זמינות במועד המבוקש
  5. מחיר הוגן
  6. המלצות עדכניות

כימיה טובה ביניכם לבין הדי ג'יי הכרחית לתקשורת תקינה ואווירה נעימה. תנו עדיפות לאנשי מקצוע נחמדים שמתעניינים באירוע שלכם ומשתדלים להיענות לכל בקשה. כדאי להקשיב גם להמלצות של הדי ג'יי ולזכור שיש לו הרבה ניסיון. תקליטן מקצועי יידע לנווט את האירוע לכיוון הנכון ולייצור את האווירה המבוקשת. אתם נדרשים לספק קווים מנחים והוא יצליח בהתאם להרכיב את רשימת השירים. 

די ג'יי לבר מצווה מחיר הוגן

אירועי בר מצווה כרוכים בהוצאה כספית משמעותית ואתם מעוניינים שלא לחרוג מהתקציב שקבעתם מראש. נרצה לבחור די ג'יי שנחשב למקצועי ואיכותי מבלי לשלם יותר מדי. תשמחו לשמוע שאנשי המקצוע ההגונים קובעים בהתאם מחירים הוגנים. די ג'יי לבר מצווה מחיר הוגן מעיד על מקצועיות, אמינות, ניסיון וגישה טובה לילדים. נציין שאנשי המקצוע ההגונים מבוקשים מאוד כך שעליכם לבצע הזמנה מוקדמת ככל האפשר. 

מה כלול במחיר?

לכל די ג'יי לבר מצווה מחיר משלו ללא פיקוח על המחירים. על מנת להבטיח שתקבלו תמורה מלאה בעד כספכם כדאי שתדעו איך מחשבים את המחיר. תחילה נציין שהמחיר מושפע משנות הניסיון, טיב הציוד, מספר אנשי צוות, תאריך האירוע, שעת האירוע, מיקום ודרישות מיוחדות. אם התקליטן מספק גם אטרקציות לאירוע העלות תהיה גבוהה יותר. די ג'יי לבר מצווה מחיר משתלם יכלול את כל השירותים הדרושים לכם במקום אחד. תזכרו שהזמן שלכם הוא משאב יקר ואל תבזבזו אותו. מקדו מראש את החיפוש באנשי מקצוע רלוונטיים, תבחנו מראש המלצות, תבררו מחירים ותקבעו פגישות רק עם תקליטנים שמתאימים לקריטריונים שהגדרתם מראש. 

די ג'יי לבר מצווה מחיר גבוה או נמוך, מה כדאי?

השקעה בדי ג'יי מקצועי חיונית להבטחת הצלחת האירוע. עם תקליטן שיש לו ניסיון באירועים שמיועדים לקהל צעיר, האירוע שלכם לא יהיה "עוד בר מצווה" אלא האירוע שכולם ייהנו ממנו וידברו עליו. תבחרו נכון בדי ג'יי מקצועי שמציע מחירים הוגנים ותחסכו לעצמכם בושות כמו סאונד לא איכותי, בחירת שירים לא טובה, כימיה לא טובה עם הקהל, הנחייה לא נעימה, מעברים גרועים בין שירים, גרסאות רמיקס לא מקצועיות, איחורים ויחס עוין כלפי הקהל. 

די ג'יי לבר מצווה מחיר משתלם הוא כזה שמבטיח לכם את המוזיקה הנכונה ליצירת האווירה המבוקשת. אל תמהרו להתפשר על מחירים זולים שמעידים לעתים על ציוד ישן או חוסר ניסיון. תבחרו נכון ותיהנו מאירוע בלתי נשכח. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!