חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי מומלץ לחתונה

די ג'יי מומלץ לחתונהדי ג'יי מומלץ לחתונה

לא פשוט למצוא די ג'יי מומלץ לחתונה. יש היום היצע רחב של תקליטנים אשר מציעים לנו שירותים עבור האירוע הקרוב. עם זאת, מה אתם כבר יודעים על די ג'יי מומלץ לחתונה? יש היום כל כך הרבה פרמטרים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם חותמים עם בעל המקצוע על חוזה כזה או אחר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על די ג'יי מומלץ לחתונה.

 

די ג'יי או תקליטן?

הרבה נוטים לחשוב שיש הבדל בין די ג'יי לתקליטן, אך זה לא נכון. כאשר אתם רואים פרסומים של תקליטנים שמציעים את שירותיהם, אתם צריכים להתייחס לזה בדיוק כמו שאתם מתייחסים לדי ג'יי. די ג'יי אמנם נשמע יותר שיווקי, אך אין הבדלים מבחינת התוצר בין די ג'יי לתקליטן כל עוד בעל המקצוע הוא איכותי. הפירוש של די ג'יי הוא דיסק ג'וקי (Disc Jockey). הפירוש בעברית הוא תקליטן – אדם אשר בוחר לנגן מוזיקה מוקלטת מראש ומוזיקה אותה הוא יצר.

איך מוצאים די ג'יי מומלץ לחתונהאיך מוצאים די ג'יי מומלץ לחתונה?

כדי למצוא די ג'יי מומלץ לחתונה אתם צריכים לערוך סקר שוק. סקר השוק חייב להיות מאוד מקצועי כדי שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר. יש מספר דברים שאתם צריכים להסתמך עליהם כמו הניסיון של בעל המקצוע, המלצות ועוד. כדי להפוך את הבחירה שלכם ליותר פשוטה ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. הנה הפרמטרים לפיהם אתם תקבעו אם מדובר על די ג'יי מומלץ לחתונה או תקליטן שעדיף לא לפנות אליו:

ניסיון – לניסיון יש כאן משמעות מאוד גדולה. אתם רוצים למצוא בעל מקצוע העונה לכל הדרישות שלכם. בכל זאת, מדובר על היום השמח בחיים שלכם (אנחנו מקווים). עליכם לא רק לבדוק כמה שנות פעילות יש לבעל המקצוע אלא לבדוק שיש לו ניסיון גם בתחום בו אתם צריכים אותו שזה הז'אנר שלכם. ניסיון הוא דבר מאוד חשוב, רק עם ניסיון של כמה שנים טובות אפשר לדעת איך להתנהל נכון בזמן האירוע עצמו. רק ניסיון נותן לבעל המקצוע את היכולת להתמודד עם כל תקלה שיכולה לצוץ משום מקום. 

מוניטין – המוניטין הוא דבר שמאוד כפוף לניסיון של בעל המקצוע. ככל שיש לבעל המקצוע ניסיון רחב יותר ומוניטין חיובי, ככה אתם יכולים להיות יותר רגועים לגבי הבחירה שלכם. תוכלו לבדוק את הביקורות שיש על אותו בעל מקצוע. היום פשוט מאוד לערוך סקר ולהשוות בין בעל מקצוע כזה לאחר, תוכלו לקרוא ביקורות בין בעלי המקצוע ולוודא שאכן מדובר על בעל מקצוע שיכול לעשות את העבודה כמו שצריך. מוניטין שלילי הוא לא דבר שצריך לסלוד ממנו כל עוד הוא בכמות מאוד זעירה. אם ראיתם מתוך עשרים ביקורות ביקורת אחת רעה, זה לא אומר שאתם צריכים לשלול את בעל המקצוע על הסף. 

מחיר – המחיר הוא גם נתון אשר ישפיע על הבחירה שלכם. אנחנו ממליצים להתאים את התקציב של האירוע כולו עם בחירת הדי ג'יי. המחירים של תקליטנים יכולים לנוע בטווח רחב יחסית, החל מ-2,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח. המחיר כולל את כל התהליך שאתם עוברים עם בעל המקצוע, כולל ביטוח צד ג' שאולם האירועים לרוב ידרוש מכל בעל מקצוע שמגיע אליו. המחיר הנמוך מתייחס לבעלי מקצוע שאינם בעלי ניסיון רחב בתחום הזה, המחיר הגבוה מתייחס למותגים, תקליטנים מוכרים עם ביקוש גבוה. 

תאריך – טיפ קטן מאיתנו שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף, הוא להזמין את בעל המקצוע הרבה זמן מראש. ככל שתפנו לבעל המקצוע מוקדם יותר, ככה המחירים יהיו נמוכים יותר. זה כמובן עניין של ביקוש והיצע, ככל שאתם תבטיחו שבעל המקצוע יהיה זמין יותר ככה המחיר יהיה נמוך. כמו כן, המחיר נקבע בהתאם לתאריך, חודשי הקיץ יהיו תמיד יקרים יותר בענף החתונות, כמו כן גם סופי שבוע. 

למה חשוב לשמוע את החומרים של הדי ג'יי לפני?

כדי למצוא די ג'יי מומלץ לחתונה אתם צריכים לוודא שיש לכם באמת כימיה עם אותו בעל מקצוע. הכימיה נובעת מזה שיש לכם כימיה עם בעל המקצוע עצמו וגם עם המוזיקה שהוא מייצר. לרוב, אנחנו נרצה לפנות לבעלי מקצוע שהם בתחום שלנו. זאת אומרת, יש תקליטנים אשר מתאימים לז'אנר הדתי יותר, יש כאלה לחרדי, יש כאלה לחילוני ויש אם המקצועיים שיכולים לערבב בין כל הז'אנרים לתוך הרמוניה מופלאה. לכן, חשוב לשמוע את מה שיש לבעל המקצוע להשמיע לנו, לראות עד כמה הוא דינמי ויכול להתאים את המוזיקה שלנו למה שאתם רוצים. 

הכימיה לא צריכה להיות רק מקצועית, אלא גם בינאישית. אתם רוצים בעל מקצוע שיהיה זמין לכם ככל הניתן, בעל מקצוע שלא יתייחס לחתונה שלכם כאל עוד חתונה, אלא יבין את המשמעות שיש לאירוע הזה מבחינתכם. רק ככה תוכלו לבחור די ג'יי מומלץ לחתונה. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!