חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי לאירועים פרטיים מחיר – כמה עולה ואיך חוסכים

די ג'יי לאירועים פרטיים מחירדי ג'יי לאירועים פרטיים מחיר – כמה עולה ואיך חוסכים

המוזיקה היא אחד הפרטים החשובים ביותר בכל אירוע. עם המוזיקה הנכונה תצליחו לייצור את האווירה המבוקשת ולהעביר לאורחים שלכם מסרים גלויים וסמויים. מוזיקה היא שפה לכל דבר בעוד הדי ג'יי מתבקש להשתמש בה ככלי לניהול האירוע. קטעי המוזיקה הנכונים ירוממו את מצב הרוח ברגעים המתאים, ירגיעו את האווירה בהתאם לנדרש ויעוררו תחושות של רומנטיקה, חמימות משפחתית, יוקרה, אלגנטיות וכן הלאה. רק כאשר תחוו אירוע עם די ג'יי מקצועי תבינו כמה כוח יש למוזיקה וכיצד אתם יכולים וצריכים להשתמש בו. 

כמה עולה די ג'יי לאירועים פרטיים?

המפתח להצלחת האירוע הוא בחירה בספקים מקצועיים. הסוד של אלו שמצליחים פעם אחר פעם להפיק אירועים מדהימים הוא היכולת לבחור בספקים הטובים ביותר בכל תחום. הם לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, בודקים היטב כל המלצה, שואלים הרבה שאלות ומסבירים מה בדיוק הם רוצים וצריכים בעבור האירוע המושלם. 

כיום כאשר יש לכל די ג'יי לאירועים פרטיים מחיר משלו אתם נדרשים לבצע השוואת מחירים ולוודא מה בדיוק כולל המחיר. השוואת מחירים חכמה היא כזו שמשווה בין הצעות שכוללות את אותם שירותים. עלות של שירותי די ג'יי לאירוע נקבעת על פי מספר שעות העבודה, המיקום, ציוד דרוש ובקשות מיוחדות שלכם. מספר האורחים באירוע משפיע גם כן על המחיר. לרוב, תתבקשו לשלם בעבור די ג'יי לאירועים פרטיים מחיר התחלתי של 1,000 ₪ בעבור אירועים של 50-70 אורחים. המחירים בעבור שירותי די ג'יי (מהטובים בתחום) מתחילים מ-2,000 שקלים בעבור אירוע משפחתי או אירוע עסקי. 

די ג'יי לאירועים פרטיים מחיר זול לאירועים בשעות היום

המועד ושעת האירוע משמעותיים גם כן למחיר. אם תבחרו לקיים את האירוע שלכם שלא בעונת השיא או בשעות היום (שעות פחות מבוקשות) – תקבלו מחיר טוב יותר. כיום כאשר מתחמי האירועים מציעים מערכות חימום אין סיבה שלא נקיים אירועים בעונת החורף וניהנה ממחירים זולים יותר. 

מי קובע את סוג המוזיקה באירוע?

פגישת ההכנה לאירוע משמשת להיכרות הדדית ותיאום ציפיות. אתם תתבקשו לציין איזה סוג של מוזיקה דרוש לאירוע, מהו סגנון האירוע ואיזו אווירה תרצו לייצור. על מנת להבטיח התאמה מקסימלית בין ההעדפה של הקהל לבין המוזיקה חשוב לאפיין את הקהל ולהעביר לדי ג'יי מידע מדויק ככל האפשר. תקליטנים בחלקם מאפשרים לבעלי האירוע להרכיב את רשימת השירים כולה ובחלקם מאפשרים רק בחירה של סגנון המוזיקה. 

די ג'יי שיודע לקרוא את הקהל

על די ג'יי מקצועי לדעת לקרוא את הקהל ולזהות את ההעדפות שלו. הוא מתבקש להבין אלו שירים או קטעי מוזיקה משרתים את טובת האירוע ומתי הגיע הרגע להחליף את הסגנון. אין שני אירועים זהים כך שגם כאשר הדי ג'יי מגיע עם רשימת שירים מוכנה, ייתכן ויהיה עליו לאלתר בזמן אמת ולהיות פתוח לשינויים. כאיש מקצוע שמחויב להצלחת האירוע ולהנאה של האורחים הוא מתבקש להתאים את המוזיקה למתרחש באירוע. 

ציוד הגברה לאירוע

מוזיקה איכותית דורשת בראש ובראשונה ציוד הגברה איכותי וחדיש. עליכם לוודא שבחרתם תקליטן שיש ברשותו ציוד חדיש. שימו לב, בחלק מהמקרים אולם האירועים מספק את ציוד ההגברה ויש לוודא מולם את איכות הציוד. במידת האפשר כדאי להגיע אל מקום האירוע במהלך אירוע אחר ולבחון את הסאונד. אם פגשתם אורחים רבים מחוץ לאולם חולקים תלונות על הסאונד, כדאי לשקול שוב את שכירת המקום. 

אירוע עם צוות נגנים או מופע להקה

אחד הטרנדים הבולטים היום בענף האירועים הוא מוזיקה חיה. צוות של נגנים או להקה מלווים את האירוע כולו כך שהאורחים נהנים ממופע. אתם בוחרים בין זמרים מוכרים לבין אמנים פחות מוכרים או כאלו שמופיעים רק באירועים. הפערים במחירים משמעותיים. המחירים מתחילים מ-2,000 שקלים בעבור נגנים ועולים כאשר מדובר במופע להקה או אמן מפורסם. נציין שלרוב המופע או הנגנים אינם מבטלים את הצורך בדי ג'יי. אם הזמנתם לאירוע גם נגנים או להקה וגם די ג'יי חשוב לעדכן את כולם בחלוקת התפקידים. 

טיפים לבחירת די ג'יי לאירועים

בחירה חכמה של די ג'יי לאירועים פרטיים מחיר יקר או זול היא כזו שתואמת את אופי האירוע ומבטיחה את הצלחתו. הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם לבחור נכון ולהפיק בקלות אירוע מוצלח שיביא לכם הרבה מחמאות. 

  1. המלצות על די ג'יי לאירועים צריך לבדוק. גם אם קבלתם עשרות המלצות על תקליטן מסוים, אין הבטחה שהסגנון שלו אכן מתאים גם לכם. צפו בסרטונים שלו מתקלט באירועים עם העדפה לסרטונים שלא נערכו על ידו. אם אנכם מתחברים לסגנון שלו תבחרו בדי ג'יי אחר. 
  2. הקדימו להתחיל בחיפושים ולבצע הזמנות. היומנים של אנשי המקצוע הטובים בענף מלאים כמה חודשים קדימה. 
  3. אל תתביישו לומר מה בדיוק אתם רוצים. יש לכם זכות מלטה לבחור את סוג המוזיקה אצלכם באירוע ולהטיל וטו על סגנונות מסוימים. בקשות מיוחדות חשוב להעביר אל הצוות מוקדם ככל האפשר בכדי לאפשר להם להיערך. 
  4. תהיו פתוחים לרעיונות חדשים, הקשיבו להמלצות של התקליטן ותזכרו שבחרתם באיש מקצוע מנוסה, מסור ואמין.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!