חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די גיי לחינה

די גיי לחינהבחירת די גיי לחינה היא שונה מבחירת די גיי לאירועים אחרים. לאירוע החינה יש אופי משלו, ועלינו לדעת להתאים את הבחירה בהתאם לאירוע. כאשר אנחנו בוחרים די גיי לחינה הדגש הראשון שנרצה לשים לב אליו הוא הניסיון של בעל המקצוע בתחום הזה. אם אתם מחפשים די גיי לחינה, הנה כל הדברים שאתם צריכים לדעת.

מבנה האירוע

אחד הדברים שמצביעים על דיי גיי מקצועי הוא הכרה עם מבנה האירוע. למבנה האירוע יש חשיבות גדולה כיוון שלפי המבנה בונה הדי גיי את השירים שלו. בתור התחלה, הדיי מתחיל עם מוסיקה אותנטית קצבית, בדרך כלל במרוקאית, תימנית ובהתאם לחוגגים. לאחר מכן, בעל המקצוע ירצה לשלב מוזיקת מיינסטרים עוד לפני המנה הראשונה כדי "לחמם" את האורחים. 

לאחר המנה השנייה ולאחר טקס החינה, זה הזמן שאנשים חושבים אם ללכת או להישאר. בדרך כלל דווקא בשלב הזה הדי גיי מתחיל להרים את האווירה עם מוזיקה קצבית, אפילו במהלך המנה השנייה חלק מהתקליטנים עושים זאת. הכניסה של הזוג כמובן לאחר המנה השנייה צריכה להיות עם שיר נפרד וגם הוא קצבי (לפני טקס החינה). הדי גיי נמצא כל הזמן בתיאום עם מפיקת האירוע כדי לדעת אילו שירים לנגן. לאחר טקס החינה נהוג לשלב עדיין שירי עדות, ולאחר מכן מוזיקת מיינסטרים בהתאם לבחירת בעל המקצוע ובהתאם להעדפת בעלי השמחה עד לסוף האירוע.

דגשים לבחירת די גיי לחינה:

  1. ניסיון – האם הדי גיי הוא עם ניסיון? אנחנו נרצה לבדוק שני צדדים של הניסיון, האחד הוא ניסיון בתור תקליטן והשני הוא ניסיון באירועי חינה. מי שכבר היה באירועי חינה יודע שמדובר על אירוע עם הרבה פרטים, יש לא מעט שינויים ואנחנו רוצים ליצור אירוע שיהווה הכנה לחתונה. הבחירה כאן היא יותר קפדנית ולכן הניסיון חשוב יותר מהכל.
  2. האירוע – במהלך אירועי חינה אנחנו רוצים שהדי גיי הוא זה שיגרום לאורחים לרקוד, למחוא כפיים, להיות נוכחים בזמן החינה עצמה. לכן, כאשר אנחנו בוחרים די גיי לחינה נרצה להדגיש שהבחירה לא תהיה רק של שירים, אלא הדי גיי עצמו צריך להיות נוכח ולהפעיל את האורחים באופן טבעי כדי למלא את רחבת הריקודים. הדי גיי צריך להסביר לאורחים בכל עת מה צריך להיעשות, כמובן שהוא צריך לדעת איך להעביר את המידע לאורחים בצורה עניינית שתגרום להם לקום מהכיסא. 
  3. מוזיקה – אירועי חינה מבוססים על מסורת ובחירת השירים צריכה להיות בתיאום. לפני שאתם בוחרים די גיי בחנו את המוזיקה שלו, אופי השירים עובר מספר שינויים במהלך האירוע, בתור התחלה יש את הכניסה של החתן והכלה, לאחר מכן יש שירים באוהל החינה, וכמו כן במהלך הריקודים וטקס החינה. הדי גיי צריך לשלב בין מוזיקה מסורתית ובין מוסיקה עכשווית.

כמה עולה די גיי לחינה?

המחיר של די גיי לחתונה משתנה בהתאם לקריטריונים שונים כמו תאריך, מיקום החינה, האם מדובר על חינה ביתית או חינה באולם ועוד נתונים משתנים. המחיר נע בין 1,500 ש"ח ועד 3,500 ש"ח לאירוע. שימו לב, יש מקרים בהם האולם יכול להציע לכם ציוד הגברה ואז המחיר יכול לרדת בהתאם, אך ברוב המקרים זהו טווח המחירים של די גיי לחינה. מלבד למחיר הזה, יש לא מעט בעלי שמחה שבוחרים תוספות שונות כמו מתופפים, מרקידים, שופרות, זמר ועוד. כל תוספת מייקרת את המחיר. תוכלו לקבל המלצות מהדי גיי לגבי הוספה, וכמו כן הצעת מחיר. 

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא: