חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי למסיבת רווקות – המדריך המלא

די ג'יי למסיבת רווקותדי ג'יי למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא אירוע בהתאמה אישית. זאת המסיבה האחרונה שלך כרווקה ומגיע לך לקבל כמעט את כל מה שאת רוצה. די ג'יי למסיבת רווקות מבטיח אווירה טובה, מוזיקה שאת אוהבת והרבה ריקודים עד לשעות הקטנות של הלילה. כדאי לך ולחברות להתכונן למסיבה בלתי נשכחת. המדריך הבא כולל את כל המידע הדרוש לבחירת די ג'יי מקצועי שמתאים למסיבה, לך ולתקציב שקבעת. שימי לב שיש לכל די ג'יי סגנון משלו ואל תמהרי לסגור עסקה מבלי לבחון לפחות 3 סרטונים של הדי ג'יי באירועים דומים. 

איזו מוזיקה מתאימה למסיבת רווקות?

החתונה שלך היא ללא כל ספק סיבה טובה למסיבה בלתי נשכחת. מסיבת הרווקות שלך תהיה השמחה מכולן! המוזיקה תרקיד את כולן עד לשעות הקטנות של הלילה ותכלול את השירים שאת אוהבת. כדאי להתייעץ עם הדי ג'יי בבחירת השירים. על בסיס הניסיון שלו הוא יודע אלו שירים ממלאים את רחבת הריקודים ברגע. המסיבה תכלול גם רגעים של מוזיקה שקטה יותר במהלך הארוחה או הפעילות החברתית. 

איזה סגנון של די ג'יי מתאים למסיבת רווקות?

את יודעת טוב מכולם מה את אוהבת והאם תרצי די ג'יי סולידי ושקט או אחד שמפעיל את הקהל ומדבר הרבה במיקרופון. תבחרי את הדי ג'יי שלך בהתאם להעדפה אישית, לאופי של המסיבה ולסגנון המתאים לבנות שמגיעות למסיבה. די ג'יי פטפטן שקורא לכולם להרים ידיים, למחוא כפיים או לנבוח כמו כלבלב עשוי להיות גימיק מוצלח למסיבה. אנשים נהנים לצחוק ולהשתטות במסיבות רווקות. 

די ג'יי למסיבת רווקות בזול

גם אם התקציב של המסיבה אינו מוגבל, אין כל סיבה שלא נחפש אחר הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר. בחירה נבונה תהיה איש מקצוע מנוסה, אמין, מקצועי וכריזמטי. תני עדיפות לתקליטנים שאוהבים את העבודה שלהם ומתחברים לקונספט של המסיבה. תבחרי בהצעת מחיר זולה רק לאחר שבדקת היטב שעומד מאחורי ההצעה די ג'יי עם ניסיון במסיבות רווקות, סגנון שמתאים לך וכל הציוד הנחוץ. כמו כן, חשוב לוודא שהצעת המחיר כוללת שירות מלא ולא צפויות הפתעות. לא תרצי לגלות ברגע האחרון שבאחד מהסעיפים בהסכם מסתתרת התחייבות שלך לשלם סכום הזוי בעבור הובלת הציוד למתחם המסיבה או שהשירות כלל אינו כולל ציוד סאונד. 

באיזו שעה נתאם את הגעת הדי ג'יי למקום?

איש מקצוע אחראי ואמין מקפיד תמיד להגיע אל מקום האירוע בזמן. די ג'יי למסיבת רווקות נדרש להכין את העמדה שלו ולדאוג שמוזיקה תתנגן ברקע טרם הגעת האורחת הראשונה למקום. הקפידי לקבוע מראש בהסכם חתום את שעת ההגעה למקום ואת שעת העזיבה. אם יש לך אפשרות לשוחח עם לקוחות קודמים כדאי לשאול באופן ספציפי האם הוא מגיע בזמן ומתי הוא עוזב את המקום. תקליטנים עמוסים נוהגים לעתים לקבוע לעצמם מספר עבודות בזו אחר זו. אל תתביישי לשאול את התקליטן האם הוא קבע עבודה נוספת באותו היום והאם תהיה לו אפשרות להאריך את השהות שלו במסיבה בהתאם לצורך. 

איזה די ג'יי למסיבת רווקות הכי טוב?

הפגישה הראשונה שלך עם הדי ג'יי עתידה להתנהל כמו דייט ראשון לכל דבר. שניכם תנסו לבחון זה את זה, לבדוק את ההתאמה, למצוא חן ולשאול כמה שיותר שאלות מבלי לייצור תחושה של ראיון עבודה. פגישת ההיכרות נועדה לתיאום ציפיות ובדיקת התאמה הדדית. חשוב לוודא שעומד מולך איש מקצוע אמין, מסור, הגון, יצירתי ובו זמנית גם כזה שמסוגל לקלוט את קו המחשבה שלך. הכימיה צריכה להיות טובה וכך גם תחושת הבטן שלך. תהיי בטוחה בבחירה שלך ואל תמהרי להתפשר.

כמה שנות ניסיון די ג'יי צריך?

וותק במקצוע מגדיל את הסיכויים שהדי ג'יי שלכן יידע מה לעשות במקרה של תקלה או דרישות לא שגרתיות של הקהל. כדאי לבחור די ג'יי עם ניסיון של שנתיים לפחות. בחירה בדי ג'יי חסר ניסיון מלחיצה וכדאי לקחת את הסיכון רק כאשר הדבר הכרחי מבחינה כלכלית. את בחירת כל הספקים למסיבת הרווקות, לחינה ולחתונה נבסס על המלצות של לקוחות קודמים. חפשו המלצות, ביקורות וחוות דעת אונליין. בעידן הרשתות החברתיות קל למצוא מידע על נותני שירות בענף האירועים. אם לא הצלחתם למצוא כל חוות דעת על די ג'יי מסוים אונליין – צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. 

טיפים חשובים לבחירת מוזיקה למסיבה

אם אתן מתלבטות באיזו מוזיקה לבחור – נסו להתאים את המוזיקה לאופי של הקהל והמסיבה. גם אם כלת השמחה אוהבת מאוד רק מוזיקה ישראלית או מוזיקת רוק – אל תדרשו מהתקליטן לנגן רק מוזיקה מז'אנר אחד. בחרתם די ג'יי למסיבת רווקות מהטובים בארץ כך שאין סיבה שלא תסמכו עליו שיידע לקלוע לטעם של האורחים ולייצור את האווירה הנכונה. זאת אולי מסיבת הרווקות הראשונה שלך אך הדי ג'יי שבחרת כבר הופיע במאות מסיבות. נצלי את הניסיון שלו להצלחת המסיבה שלך. 

מה הכי חשוב?

אל תשכחי ליהנות מכל רגע במסיבה שלך, לבקש את השירים שאת אוהבת, לרקוד בחופשיות ולזכור שאת מתחילה בקרוב תקופה חדשה, מרגשת וטובה.  

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!