חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי מוסיקה לאירועים – מה מצליח בכל האירועים?

די ג'יי מוסיקה לאירועיםדי ג'יי מוסיקה לאירועים – מה מצליח בכל האירועים?

הפקת אירוע מלווה בקבלת החלטות, התרגשות, לחץ, צחוק, שמחה, כעס, תסכול וקשת שלמה של רגשות נוספים. אין ספק שלקחתם על עצמכם אתגר של ממש אך אין ספק שאתם מסוגלים לעמוד במשימה. המדריך הבא נועד לסייע בבחירת די ג'יי מוסיקה לאירועים מכל הסוגים. המוזיקה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אירוע מוצלח. ברגע שתבחרו באיש מקצוע מנוסה ומסור תרגישו מיד שאתם בידיים טובות. הוא יידע לקחת על עצמו את ניהול המוזיקה באירוע, להרגיע אתכם ולוודא שאתם בוחרים נכון את סוג המוזיקה. 

כמה עולה להזמין די ג'יי מוסיקה לאירועים?

שיקולי תקציב משפיעים רבות על בחירת הספקים לאירוע. כמו בתחומים אחרים בענף האירועים גם כאן נמצא פערי מחירים משמעותיים. רגע לפני שאתם נבהלים מהמחירים, כדאי שתדעו שאפשר למצוא די ג'יי מוסיקה לאירועים במחיר שפוי. טווח המחירים הממוצע מתחיל מ-3,000 שקלים ומגיע עד 8,000 שקלים. אם אתם מבצעים השוואת מחירים חשוב לבדוק מה בדיוק כוללת כל הצעה. 

מה משפיע על המחיר?

כל די ג'יי מוסיקה לאירועים קובע בעצמו את המחירים שלו אך אנשי המקצוע ההגונים שומרים על קו מחירים אחיד. העלות נקבעת בהתאם למועד האירוע, שעת האירוע, הביקוש והיקף העבודה. במקרים בהם נדרש אדם נוסף (עוזר לתקליטן) להרכבה ופירוק של העמדה או לניהול של 2 עמדות מוזיקה, המחיר נקבע בהתאם. צוות של שני תקליטנים או תקליטן ועוזר מתפקד טוב יותר באירועים ולרוב כדאי לשלם קצת יותר בשביל אירוע מושלם. מחירים של די ג'יי מוסיקה לאירועים מושפעים לעתים גם מהתאריך בו תקיימו את האירוע. בעונת החורף בה לא מתקיימים אירועים קטנים המחירים יהיה אצל חלק מהספקים נמוכים יותר. 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים די ג'יי מוסיקה לאירוע?

  • ניסיון מקצועי רלוונטי – על הדי ג'יי להיות בעל ניסיון באירועים דומים. אם אתם מחפשים די ג'יי מוסיקה לאירוע עסקי לא תבחרו בדי ג'יי שרוב העבודה שלו היא בחתונות או מסיבות. הניסיון רלוונטי ליכולת של התקליטן לקרוא את הקהל ולדעת לייצור את האווירה הנכונה. 
  • ציוד גיבוי ומענה מלא במקרה של תקלה – כל די ג'יי מוסיקה לאירועים שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו מקפיד לתחזק היטב את הציוד ובכל זאת חשוב לוודא שיש ברשותו ציוד לשעת חירום. כדאי לשאול מראש מה קורה במידה והמחשב לפתע לא עובד? האם הוא תלוי ברשת אינטרנט אלחוטית? האם יש לו את היכולת לפתור תקלות טכניות בשטח? רוב אנשי המקצוע מחזיקים ברכב באופן קבוע ציוד חלופי לשעת חירום. 
  • כימיה שלכם עם התקליטן – הקשיבו לאינטואיציה שלכם ולא תטעו. אם קבלתם המלצות נלהבות, המחיר טוב והתקליטן זמין בתאריך המבוקש, אך אתם מרגישים בבטן שזה לא האדם הנכון – תמשיכו לחפש. כימיה טובה תבטיח שתרגישו בנוח לשאול שאלות, לבקש סגנון מסוים של מוזיקה ובעיקר, שתהיו רגועים בידיעה שבחרתם די ג'יי שמבין מה אתם רוצים ושאפשר לסמוך עליו. 
  • נכונות לפגישות הכנה – על המוזיקה להוביל את האירוע כאשר היא משתנה בהתאם למתרחש. יש צורך במוזיקה מתאימה לשעת קבלת הפנים, הארוחה, ריקודים, המתנה וכן הלאה. פגישות ההכנה נועדו לתיאום ציפיות הדדי, אפיון הקהל וקביעת סוג המוזיקה. חשוב לוודא שאתם אכן נפגשים עם הדי ג'יי בעצמו ולא עם אחד העובדים הזוטרים. מגיע לכם לקבל יחד אישי מכבד, אל תתפשרו על פחות. 
  • ביטוח צד ג' – מתחם האירועים דורש מכל ספק שמשתתף באירוע להציג ביטוח צד ג'. בכדי למנוע אי נעימות ולחץ מיותר נוודא מראש שיש לדי ג'יי שבחרתם ביטוח מתאים. בקשו ממנו שיציג בפניכם את הביטוח במועד ההזמנה ואל תשכחו לבדוק את תאריכי התוקף בפוליסה. 

איזה סגנון מוזיקה מתאים לאירוע?

די ג'יי מוסיקה לאירועים יודע להציע מגוון רחב של סגנונות מתוכם אתם מוזמנים לבחור את מה שמתאים לכם. באירוע אחד אפשר ולרוב גם כדאי לשלב מספר סגנונות של מוסיקה. אתם נדרשים לספק קווים מנחים, לסייע באפיון של הקהל ולהסביר מה תרצו שיקרה באירוע. יש הבדל בין מוזיקת רקע סולידית לבין מוזיקה שמתבקשת להרקיד את האורחים ולמלא את הרחבה. מאוד חשוב להדגיש בפני הדי ג'יי האם אתם מעדיפים מוזיקה עברית, לועזית, מודרנית, ישנה, מזרחית, סגנון מסוים. אפשר לשלב באירוע מוזיקה שמאפיינת עדה מסוימת או שמיועדת לריקודי טנגו, סלסה או בטן. עם די ג'יי מקצועי הכול אפשרי, אתם רק צריכים לבקש מראש. 

לכל אורך הדרך תזכרו שזהו האירוע שלכם ומותר לכם להתאים את המוזיקה להעדפה האישית שלכם. יחד עם זאת, כדאי להקשיב לעצות של הדי ג'יי ולא לפסול מראש סגנונות מסוימים. תגיעו אל האירוע פתוחים לשינויים. ייתכן ותזהו בזמן אמת שהקהל אינו מגיב טוב למוזיקה שבחרתם ויש להחליף אותה באחרת. 

רגע לפני סיום נזכיר לכם לוודא שכל הפרטים שסוכמו (כולל מחירים, שעות ומועד האירוע) מפורטים בהסכם חתום. הקפידו לקרוא את ההסכם כולו ותחתמו עליו רק לאחר שווידאתם שאתם לא מתחייבים למשהו שלא תוכלו או תרצו לעמוד בו. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!