חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תוכנית חיסכון – הדרך הטובה ביותר למקסם את היכולות שלנו בעתיד

התנהלות כלכלית נכונה מתחלקת לשני רבדים. רובד אחד מתייחס להווה, רובד שני מתייחס לעתיד. בהווה אנחנו מבצעים את ההוצאות הנדרשות מאיתנו לשגרת חיינו ובשביל לשמור על רמת חיים סבירה, בהתאם ליכולות הכלכליות שלנו. הרובד השני מחייב אותנו לחשוב על העתיד ולשמור על כסף, בשביל שלא נמצא את עצמנו במצב בו לא יהיה לנו כלום או לא יהיה מספיק למימוש הצרכים שלנו.

בשביל לייצר לעצמנו ביטחון כלכלי לעתיד ולמקסם את היכולות שלנו, אנחנו צריכים להקפיד על דבר אחד מאוד פשוט: לפתוח תוכנית חיסכון ולהפקיד בה מדי חודש סכום כסף מסוים. אנחנו צריכים לעשות זאת כמה שיותר מהר, ולשמור לא לגעת בכסף כל עוד אין לנו צורך ממשי בו. ככל שאנחנו נקפיד על כך ונדאג להפקיד בתוכנית סכומים גדולים, כך נוכל להבטיח שבעתיד מצבנו הכלכלי יישמר ולא יפגע, בין אם ההוצאות שלנו גדלות, השכר שלנו יורד או שאנחנו מפסיקים לעבוד.

המשמעות של תוכנית חיסכון היא מאוד פשוטה, אנחנו מפקידים היום כסף בשביל העתיד שלנו ושל ילדינו. באופן טבעי, ככל שפותחים יותר תוכניות וככל שמפקידים יותר כסף, כך גדל הסיכוי שבעתיד יצטבר לנו סכומים משמעותיים יותר. אילו יכולים לעזור לנו לבצע רכישות גדולות, כמו למשל דירה או רכב, הוצאות גדולות ארוכות טווח כמו למשל לימודים באוניברסיטה או טיפול רפואי ממושך, ובאופן כללי, התוכנית יכולה לעזור לנו לשמור ואף לשפר את איכות חיינו בעתיד.

איך ממקסמים את היכולות שלנו?

זה לא מספיק רק לפתוח תוכנית חיסכון ולהפקיד בה סכום כסף קבוע מדי חודש. ישנן נקודות מסוימות שעלינו לבדוק ולוודא בשביל שנוכל להפיק מהתוכנית את המיטב:

ראשית, עלינו לבדוק מה הריביות שאנחנו מקבלים עבור הפקדה בתוכנית. צריך לקחת בחשבון, הריביות אינן גבוהות ובכל זאת הן יכולות להוסיף ערך כספי משמעותי, בוודאי אם מדובר בהפקדות משמעותיות לאורך תקופת זמן ממושכת.

שנית, עלינו לבחון מה זמן המינימום שניתן להפעיל את התוכנית ואחרי כמה זמן אנחנו יכולים לפתוח אותה. יש אפשרות שנשתמש בתוכנית לזמן קצר, למשל שנתיים-שלוש, ויש אפשרות שנוכל למצוא תוכניות ארוכות טווח, שניתן גם להאריך אותן בכל פעם מחדש. זה יאפשר לנו לייצר חסכון משמעותי יותר. תוכניות אלו יכולות להיות מותאמות, למשל, אם הורים רוצים לפתוח תוכנית לילדים שלהם, ולאפשר להם לפתוח אותה רק בגיל 18 או לאחר מכן.

שלישית, אנחנו צריכים לבדוק מה המינימום והמקסימום להפקדה ועד כמה זה יכול להתאים לנו מבחינת חשבון ההוצאות שלנו. אנחנו לא אמורים להפקיד את כל הכסף שלנו בחסכון, אלא לעשות שילוב נכון בין הוצאות קבועות לבין החיסכון. מאחר ומדובר בתוכנית ארוכת טווח, גם אם נקפיד סכום נמוך, לאורך זמן יצטבר לנו סכום גבוה יחסית.

תוכנית חיסכון

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא:

הזמינו אותי עכשיו!