חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תכנון האירוע המשפחתי הבא שלך- כל מה שצריך לדעת

תכנון אירוע משפחתי יכול להיות משימה מרגשת אך גם לא קלה. עם כל כך הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון, קל להיות מוצף. אבל עם קצת הכנה וגישה נכונה, תכנון אירוע בלתי נשכח עבור המשפחה שלך יכול להיות חוויה מהנה ומתגמלת.

לפני כל דבר אחר, חשבו על גודל האירוע. האם זה יהיה רק משפחה מיידית או שזה יכלול משפחה מורחבת וחברים? ברגע שיש לך תחושה של גודל האירוע אתה יכול לעבור לשלבים הבאים. שקול את התקציב שלך והתחיל לחפש מקומות שמתאימים. הקפד לקחת בחשבון את עלות הקייטרינג, הקישוטים וכל בידור. ברגע שיש לכם מקום ותקציב אתם מוכנים להתחיל לתכנן את האירוע.

 

בחירת מיקום לאירוע

בעת בחירת המיקום לאירוע, קחו בחשבון גורמים כמו נגישות, גודל ושירותים. ודאו שבמקום יש מספיק מקום למספר האורחים שהזמנתם ובדקו אם יש לו תכונות נוספות כמו מטבח או אזור חיצוני. בנוסף, ודא שהמיקום נגיש לכל האורחים, אז הקפד לבדוק אפשרויות תחבורה ציבורית או אם יש חניה מספקת. לבסוף, שקול את עלות המקום ואם הוא מתאים לתקציב שלך.

השלב הבא הוא להחליט על מקום. בהתאם לגודל האירוע, אולי תשקול לקיים אותו בביתך, בפארק מקומי, או אפילו בחלל להשכרה. לא משנה היכן תחליטו להחזיק אותו, וודאו שהחלל גדול מספיק כדי להכיל את כולם. אם אתה מתכנן חתונה לצורך העניין תצטרך להזמין את אחד מגני האירועים הגדולים במרכז בעוד שאם אתה רוצה לערוך ברית תוכל להסתפק באחד מבין עשרות של אולמות לאירועים קטנים בירושלים.

 

קליפ לאירוע- מתנה שנשארת לתמיד!

אם תחליט ליצור וידאו קליפ לאירוע שלך, וודא שהמקום מתאים להקלטה. בדוק אם יש הגבלות כלשהן על הצילום במקום, כמו גם עלויות נוספות הקשורות לביצוע זה. בנוסף, קחו בחשבון את התאורה ואת כל רעשי הרקע שעלולים להופיע. הקפד לבדוק את ציוד הסאונד הזמין ולתכנן מראש עבור כל ציוד נוסף שעשוי להידרש. בנוסף, אם אתם מתכננים להשתמש בשחקנים או בדוגמניות, ודא שהם מודעים להגבלות הצילום.
אופי הסרטון יהיה נגזרת של האירוע. כך לדוגמה קליפ בת מצווה הוא שונה ממצגת לחתונה.

 

בחירת קייטרינג

לאחר שהבטחת מקום, תצטרך למצוא תפריט. אם אתם עורכים את האירוע בביתכם, אולי תרצו לדאוג לבישול בעצמכם. אם יש לך את זה בחוץ, אתה יכול לשקול לשכור שירות קייטרינג. שקול גם אם אתה מגיש אלכוהול.

כמובן, שום אירוע משפחתי אינו שלם ללא פעילויות. שקול אילו סוגי פעילויות ימשכו את האורחים שלך. אם אתם מארחים קבוצה גדולה יותר, אולי תרצו לספק כמה משחקים ופעילויות מאורגנים. אם מדובר במפגש קטן יותר, אתה יכול פשוט לספק כמה משחקי לוח או פעילויות חוצות כגון ציד נבלות משפחתי.

לבסוף, הקפד לתכנן מראש לכל בעיה בלתי צפויה. שקול את כל הדברים האפשריים שעלולים להשתבש ולהציע תוכנית פעולה למקרה שמשהו יקרה. זה יכול לחסוך לך הרבה מתח בטווח הארוך.

תכנון אירוע משפחתי יכול להיות מלחיץ, אבל אם תיישם את הטיפים פה זה בהחלט יקל על המלאכה. קח את הזמן לתכנן מראש וודא שאתה לוקח בחשבון את כל הפרטים. עם תכנון נכון, האירוע המשפחתי שלכם יהיה הצלחה בטוחה!

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא: