חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תקליטן מומלץ למסיבות טבע

תקליטן מומלץ למסיבות טבעכל אדם חולם לערוך את האירוע שלו את המסיבה שלו בצורה מיוחדת. ישנם כאלה שבוחרים לערוך אותם באולם אירועים, גן אירועים, מסעדה, מועדון או כל מתחם אחר הרלוונטי עבור אירועים וישנם כאלה שדווקא מעדיפים לערוך את המסיבה שלהם בטבע. מסיבת טבע היא למעשה מסיבה אשר נערכת בחוץ. לא משנה אם מדובר על יער כלשהו, על חוף הים או על כל אתר אחר בטבע, הרי שהסביבה שבה נערכת המסיבה היא חיצונית ועל כן, חשוב ביותר לארגן את המסיבה המדוברת בצורה הטובה ביותר. בין אם מבחינת לדאוג לאוכל שישמר בצורה טובה בחוץ, בין אם מבחינת לדאוג לכל הציוד הנחוץ לאירועים מעין אלה ובין אם מבחינת לבחור תקליטן מומלץ למסיבות טבע, אשר ידוע כבעל ניסיון רחב היקף באירועים מעין אלה.

מדוע חשוב לבחור בצורה נכונה תקליטן למסיבת טבע?

מסיבת טבע היא לא מסיבה רגילה. לא מדובר על מסיבה שנערכת במתחם סגור כלשהו, אלא על מסיבה שנערכת במתחם חיצוני. לעיתים המסיבה נערכת בחוף הים, לעיתים היא נערכת במדבר, לעיתים עורכים אותה ביער כלשהו ולעיתים בוחרים באתר טבעי אחר בכדי לערוך אותה. כך או כך, אופי המסיבה יהיה צעיר יותר, המשתתפים לרוב יהיו צעירים, המרחב יהיה פתוח ועל כן, לא די בלבחור תקליטן אשר מתקלט רק באירועים אשר נערכים במקומות סגורים וחשוב מאוד לבחור בתקליטן אשר מציע את שירותיו גם למסיבות טבע. חשוב להבין כי המוזיקה במסיבה מעין זאת תהיה צריכה להיות מותאמת לתנאי חוץ, התקליטן צריך להביא עימו את הציוד המתאים עבור המסיבה המדוברת, הוא צריך לדעת כיצד לתקלט בה ומעבר לכך, הוא צריך לדעת כיצד להתאים את המוזיקה הן לאופי של הקהל באירוע והן בהתאם לאופי האירוע. מדובר על אירוע המשתלב עם הטבע ועם אווירה של חופש ועל כן המוזיקה צריכה להיות הכי מדויקת עבורו. הבחירה בתקליטן מקצועי ומנוסה בתחום מסיבות טבע תאפשר לכם להנות ממסיבה מיוחדת, מאווירה טובה וממוזיקה לא פחות ממדהימה.

כיצד תבחרו תקליטן למסיבת טבע?

כיום ניתן למצוא לא מעט תקליטנים המציעים את שירותיהם בתחום ודווקא בגלל זה, חשוב שלא לבחור באקראי כל תקליטן באשר הוא למסיבת טבע, אלא לדייק בבחירתו. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את התקליטן הטוב ביותר למסיבת טבע:

ראשית כל, חשוב לזכור כי העבודה בתנאי שטח מביאה עימה אתגרים מיוחדים ואף דורשת ציוד מיוחד ועל כן, כאשר מחפשים תקליטן למסיבת טבע חשוב מאוד לבחור באחד שיש לו ניסיון מעשי בסוגי האירועים הללו. מסיבת טבע מביאה איתה אתגרים ארגוניים שונים הנוגעים באופן ישיר או עקיף גם לתקליטן ולעבודה שלו. הדבר הבסיסי ביותר הנדרש עבור מסיבה מעין זאת הוא גנרטור וחשוב מאוד לבדוק מול התקליטן האם הוא מביא עימו גנרטור בין הציוד שלו או שמא יש צורך לדאוג גם לגנרטור עבורו. כמובן שהמסיבה המדוברת מביאה עימה גם אתגרים אקוסטיים ויש צורך במערכות הגברה חזקות אשר מתאימות לגודל של האירוע. את כל האתגרים הללו התקליטן חייב להכיר ועל כן, אין ספק שכדאי לבחור באחד שיש לו ניסיון בתקליטנות במסיבות טבע שאז הוא בוודאי יהיה ערוך למסיבה מעין זאת בצורה הטובה ביותר.

עוד דבר שכדאי לעשות הוא להגיע למסיבת טבע כלשהי שבה התקליטן מתקלט בכדי להתרשם בצורה הטובה ביותר מהיכולות שלו, מהאופן שבו הוא מתקלט במסיבת טבע, לאנרגיות שהוא מביא עימו, ליכולת שלו להתחבר לקהל ועוד. אין ספק שהתרשמות ממשית מהתקליטן במהלך אירוע תאפשר לכם לקבל החלטה נכונה לגבי האם כדאי לבחור בו עבור מסיבת הטבע שאתם עורכים או הוא פחות יתאים לכם.

כמובן שכדאי לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה אשר בחרו בשירותיו של תקליטן למסיבת טבע כזאת או אחרת ויכולים להעיד על המקצועיות שלו, על האדיבות שלו ועל כך שהוא הפך את המסיבה לבלתי נשכחת. ניתן למצוא כיום גם לא מעט המלצות ודיס המלצות ברשת האינטרנט וכדאי מאוד לבדוק ברשתות החברתיות או באתרי האינטרנט השונים האם יש המלצות על תקליטן הרלוונטי למסיבות טבע טרם בוחרים בו.

עוד דבר חשוב הוא לפגוש פנים מול פנים את התקליטן, בפגישה מסודרת וזאת בכדי להתרשם ממנו, להבין האם יש אינטרקציה טובה ביניכם, האם הוא מבין את האופי של האירוע והאם הוא מצליח להבין כיצד אתם רואים את המוזיקה במסיבה שלכם ועוד. המטרה היא שתרגישו שהתקליטן מבין את הראש שלכם, את הסגנון שלכם וכן מבין את הסגנון והאופי של הקהל שאמור להיות במסיבה. תקליטן שמצליח להתחבר אליכם, ידע כיצד להתאים את המוזיקה במסיבת טבע בצורה הטובה ביותר. כמובן שחשוב לשבת עם התקליטן על המוזיקה שחשוב לכם שתושמע במסיבה ועוד. 

בחירת תקליטן למסיבת טבע איננה דבר פשוט. על אף שכיום יש לא מעט תקליטנים המציעים את שירותיהם בתחום, הרי שבכדי שהמסיבה שלכם תהיה ייחודית ובלתי נשכחת, חשוב שתבחרו בצורה נכונה את התקליטן הרלוונטי עבורכם.

קראו עוד: איך לבחור דיג'יי לאירוע

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא: