חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

דיג'יי לחתונה קטנה

תקליטן מספק טאץ' מקצועי וקריאטיבי לחתונות קטנות. הם מספקים בידור לאורחי החתונה ועוזרים לוודא שהחתונה תעבור ללא תקלותדיג'יי לחתונה קטנה עשוי ממש לקבוע את טון ואווירת האירוע, כך שצריך לבחרו נכון. מיותרות. כמו כן, דיג'יי לחתונה קטנה עשוי ממש לקבוע את טון ואווירת האירוע, כך שצריך לבחרו נכון. הנה כל המידע והטיפים לפניכם.

חלק מהתקליטנים יגיעו לאירוע שלכם ויספקו את המוזיקה , בעוד שאחרים עשויים לקחת על עצמם תפקיד של אנשי סאונד ותאורה או אטרקציות אחרות. מבחינת מוזיקה חיה, תקליטנים כבר לא מוגבלים לנגן שירים מתוכנות מוזיקה בלבד. הם יכולים לשלב ז'אנרים רבים ושונים כמו היפ הופ, טכנו ואפילו קלאסי בסטים שלהם, כולל כלי נגינה חיים כמו תופים אלקטרוניים, גיטרות ואפילו סקסופונים. אם אתם מחפשים דיג'יי לחתונה קטנה, השורות הבאות עבורכם.

דיג'יי לחתונה קטנה יספק גם תאורה ואפקטים או זיקוקין?

תקליטנים חיוניים להצלחת חתונה קטנה, שכן הם מספקים בידור לאורחים ומסייעים בתהליך תכנון המסיבה עצמה. תפקיד דיג'יי לחתונה קטנה מתחיל עוד לפני החתונה. התקליטן יהיה אחראי להקמת מערכת הסאונד ולברר אילו שירים הכי יתאימו לאישיות ולסגנון שלכם.

יתר על כן, תקליטנים יהיו אחראים גם למציאת אמנים אחרים כדי לוודא שהאירוע שלכם מתוכנן היטב. למשל, דיג'יי לחתונות קטנות יכול להחליט שהוא מצרף איש מקצוע שמתמחה בתחומי התאורה והאפקטים, זיקוקין (חובה להסתייע במפעיל זיקוקין מורשה) ועוד.

דיג'יי בחתונה קטנה חייב להיות אנרגטי ומרקיד?

אם אתה מעוניין להעסיק דיג'יי או אם כבר יש לך כזה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על עבודה עם תקליטנים. קודם כל, תקליטן יכולחשוב להבין שבדרך כלל תפקיד דיג'יי לחתונה קטנה מתחיל עוד לפני החתונה להיות הלב הפועם של חתונה, אבל דיג'יי חובבן עשוי להיות הסיבה לכך שאף אחד לא קם לרקוד.

כאשר יש לכם חתונה קטנה עם כמה עשרות אורחים בלבד, חשוב שהאדם הנכון ייקח על עצמו את התפקיד הזה. כדי שעמדת הדיג'יי תהיה הלב הפועם של האירוע, דיג'יי לחתונה קטנה חייב להיות מאוד אנרגטי, חיובי, שמח, מרקיד וכו'. מצד שני, אם מדובר על אירוע קטן ורגוע, הדיג'יי עשוי לנגן מוסיקת ג'אז, לאונג' ועוד סוגי מוסיקה מרגיעה.

עד כמה תקליטן לחתונות קטנות הוא חלק מתכנון האירוע?

תקליטן לחתונות קטנות הוא חלק די חשוב בתכנון החתונה. הם אחראים לספק את כל המוזיקה במהלך הטקס וקבלת הפנים, כמו גם למסור הודעות בעת הצורך, לעיתים גם ממש לקריין ולהוביל את הערב ועוד.

ישנן דרכים רבות למצוא תקליטן לחתונה שלכם. דרך אחת היא להתחיל בפוסטים מקוונים בלוחות שונים באינטרנט, הקשורים לחתונה. כמו כן, תמיד תוכלו להתייעץ ולשוחח עם בני משפחה או חברים שקיימו לאחרונה את החתונות שלהם. דרך נוספת היא ליצור קשר עם תקליטנים מקומיים באזור בו תרצו את חתונת היעד שלכם.

ישנן דרכים נוספות למצוא תקליטן לחתונה הקטנה שלכם, כמו למשל ללכת לבקר בכל מיני אירועים. אם למשל סגרתם אירוע באולם מסוים, תבקשו להגיע כדי להתרשם מעבודתו של תקליטן שעובד עם אותו אולם. רוב הזוגות עושים זאת כדי לטעום את האוכל של אולמות האירועים, ככה שתרגישו חופשי לעשות זאת גם אתם.

למה להשוות מחירים של תקליטנים לחתונות קטנות?

ממש בקלות, האינטרנט משווה את העלויות של שכירת תקליטן לחתונה, עם או בלי שכירת מוזיקאים מקומיים. באמצעות האינטרנט, שגם משווה את העלות של שכירת דיג'יי חתונה קטנה, תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

אז מדוע לבצע השוואת מחירים דיג'יי חתונה קטנה? פשוט מאוד – זה חוסך לכם עלויות, אבל לא רק. כמו כן, זה גם מאפשר לכם לקבל הצעות מחירים, להתבונן בתיקי עבודות, לסקור אתרים של תקליטנים לאירועים קטנים ועוד. במילים אחרות – מחקר שוק.

צריכים דיג'יי חתונה קטנה? זכרו, לא תמיד התקליטן הזול ביותר יהיה האופציה העדיפה. לעיתים עדיף להוציא עוד קצת מהכיס כדי לקבל תקליטן מקצוען לאירוע קטן.

הכי חשוב מהכול אולי, תקפידו לערוך השוואת מחירים בין מיני די.ג'יי לחתונה

דיג'יי לחתונה קטנה

אירועים אינטימיים זה הטרנד החדש בשנים האחרונות, במיוחד במשבר הקורונה שפקד אותנו בשנתיים האחרונות. מצד אחד מדובר על פחות מוזמנים, אך החתונה תהיה מושקעת יותר, אם באוכל שיוגש, בעיצוב ובמוסיקה שישמיע דיג'יי לחתונה קטנה. כאשר אנו מדברים על אירוע אינטימי הוא עשוי לכלול בין 50-250 מוזמנים. יש לציין כי סוג המוסיקה שמושמע בחתונות גדולות, שונה בהחלט מהליין של דיג'יי לחתונה קטנה. גם מבחינת המחיר, זה ישתלם להזמין תקליטן לחתונה קטנה, היות והמחיר יהיה נמוך יותר, גם אם מדובר בתקליטן איכותי, וותיק ומומלץ.

הפגישה עם דיג'יי לחתונה קטנה, חייבת להיות מדויקת, מבחינת הדרישות שלכם. למשל, מתי הוא מתכוון להגיע על מנת שיהיה לו זמן להציב את הציוד, ושימו לב, אם לתקליטן קיים ציוד משוכלל ועוד גימיקים שרק יוסיפו לשמחת ואווירה טובה בחתונה. אם יש לו מסך עשן, תאורה מיוחדת וכן, שימו לב, אם דיג'יי לחתונה קטנה יגבה יותר תשלום על שעות שהן מעבר לזמן המקובל באירוע, כאשר האורחים מעוניינים להמשיך לשמוח עד השעות הקטנות של הלילה. גם העונה חשובה וקובעת את המחיר שגובה דיג'יי לחתונה קטנה. למשל חתונה קטנה בקיץ, הביקוש גבוה יותר בעונה זו, לעומת חתונה שתתקיים בסתיו או בחורף.

קבעו מראש את התנאים מול הדיג'יי באמצעות חוזה ביניכם

תמיד מומלץ לחתום חוזה מול דיג'יי לחתונה קטנה, כאשר הכול מוסכם כתוב וחתום מולכם ומול הדי ג'יי. בדרך זו, תמנעו אי נעימויות בזמן ולאחר החתונה. בדרך כלל מומלץ לסכם כך שהדיג'יי יסיים את עבודתו, רק שאחרון האורחים עוזב את האירוע. יש לציין כי דיג'יי לחתונה קטנה, יכול לגרום לאטרקציה חשובה, היות והוא זה שעושה שמח ויכול לגרום לאווירה נהדרת באירוע כמו חתונה קטנה ואיכותית. בגלל שמדובר באירוע שאין בו מוזמנים רבים, יש לבחור בזהירות די ג'יי לחתונה קטנה, כזה שיהיה איכותי ויהיה שווה כל כסף שתשקיעו. יש לבדוק אם המקום אשר בו תבחרו לקיים את החתונה האינטימית שלכם, יהיה מותאם וערוך למטרת השמעת המוסיקה, מבחינת האקוסטיקה ואפילו מומלץ, שהתקליטן יגיע למקום כך שיוכל לבחון אותו, להתאמה מושלמת כאשר הוא ישמיע את המוסיקה לאורחים.

 

די ג'יי מוצלח לאירועים קטנים אינו מתבטא רק במוסיקה וציוד איכותי

את זה חשוב לציין, היות ואיש מקצוע וותיק ומומלץ, כמו דיג'יי לחתונה קטנה, לא מתבטא רק במוסיקה האיכותית שהוא ישמיע להנאתכם או בציוד שהוא מביא עימו, כי אם גם בכך שהוא ממריץ את הקהל, גורם לו לרקוד. יש לאפיין את הצרכים המוסיקליים באירוע, משל לפי שלבי האירוח כמו למשל קבלת האורחים, זמן הגשת הארוחות, טקס מיוחד שהזוג יהיה מעוניין לקיים באירוע ועוד. יש להגדיר מראש את אופי האירוע, אם למשל מדובר רק במוסיקת רקע, או גם מסיבת ריקודים שתתחיל מאוחר יותר, לאחר שהמוזמנים המבוגרים כבר ילכו לבתיהם.

 

כיצד בוחרים תקליטן לחתונה קטנה?

בגלל שענף האירועים בישראל הוא מבין המשגשגים ביותר, ישנם תקליטנים רבים בשוק, מה שמקשה על הבחירה הנכונה של דיג'יי לחתונה קטנה. ראשית בקשו המלצות מחברים או מכרים. אם הייתם בחתונה קטנה ואהבתם את  הדיג'יי שתקלט בחתונה, בקשו ממנו את הטלפון. הדבר החשוב בהזמנת די ג'יי לחתונה קטנה הוא הכימיה שנוצרת ביניכם לבין התקליטן. אם קיימת כימיה טובה מה טוב. אם קיבלתם המלצה על די ג'יי לחתונה קטנה, בקשו להגיע לחתונה קטנה שבה הוא מופיע, כך שההתרשמות  ממנו ברגע האמת תהיה ההתרשמות הנכונה ביותר. גם הכימיה של הדיג'יי עם קהל המוזמנים היא מאוד חשובה ותוכלו לקבל מושג , גם בהקשר זה.

 

ההשוואה בין כמה תקליטנים מובילים

זה גם דבר שחשוב לבצע. ההשוואה בין תקליטנים מוכרים שהתמחותם היא להופיע בחתונה קטנה. יש לשמוע את הצעותיו של הדיג'יי שיכול לתת לכם כמה  טיפים לחתונה שלכם, למוסיקה ולאטרקציות, היות והוא בעל ניסיון רב בתחום. יש לשתף את דיג'יי לחתונה קטנה, לגבי השירים שאתם מעוניינים שיישמעו בחתונה. יש להכין רשימה של שירים או כמה סגנונות מוסיקה שמועדפים עליכם. יש שאוהבים לתת דגש על מוסיקה מזרחית ים תיכונית, יש כאלה שאוהבים את המוסיקה הלטינית וכדומה. תקליטן מנוסה, יוכל לקלוע בדיוק לקהל המוזמנים והז'אנר שהם יאהבו. למרות שקיים קושי רב יותר של דיג'יי לחתונה קטנה, כאשר מדובר בתקליטן מוכשר, האירוע יכול להיות הרבה יותר מוצלח, מאשר אירוע גדול. כאשר התקליטן נבין מה הזוג אוהב מבחינת המוסיקה, הוא יתאים נכון את המוסיקה על פי דרישתם. סמנו לכם כמה תקליטנים שהתרשמתם מהם ואז, תוכלו להיפגש עימם, בטרם תחליטו את מי מהם לבחור. 

תקליטן שיודע לחוש את הקהל ולהיות חדשני

אלה הם התכונות החשובות שעליכם למצוא, כאשר אתם מחפשים דיג'יי לחתונה קטנה. על התקליטן להיות חדשני ולחוש את הקהל . התקליטן הוותיק יכול להקפיץ את המוזמנים ולגרום לעריכת אירוע כגון חתונה קטנה ובלתי נשכחת.

עוד טיפים למציאת דיג'יי לחתונה קטנה

בין אם אתם מתכננים חתונה קטנה או אירוע עם מפגש חברתי קטן יותר, למצוא את התקליטן המושלם לאירוע יכול להיות מאתגר. אבלדי שעמדת הדיג'יי תהיה הלב הפועם של האירוע, דיג'יי לחתונה קטנה חייב להיות מאוד אנרגטי, חיובי, שמח, מרקיד אל דאגה; יש לנו כמה טיפים שיעזרו להקל על התהליך. הנה כמה טיפים למציאת דיג'יי לחתונה קטנה:

  1. שקלו את התקציב שלכם טרם שכירת דיג'יי חתונות קטנות.
  2. בדקו אם יש הפניות מחברים, בני משפחה או קולגות בעבודה אפילו.
  3. קבלו המלצות מאנשים אחרים בסביבתכם הטבעית (כמו למשל בחוגים שאולי אתם רשומים אליהם).
  4. דברו עם המקום שבו עומד להתקיים האירוע, ושאלו אותם אם הם מכירים דיג'יי מקצועי לחתונה קטנה.
  5. בדקו את המדיות החברתיות עבור המלצות ממתחתנים טריים.
  6. – בקשו לראות את הציוד שלהם אם הם מתכננים להשתמש בו.
  7. תבצעו השוואת מחירים בין תקליטנים לחתונות קטנות.
  8. תעגנו את הצעת המחיר שלכם בחוזה כתוב מול הדיג'יי.
  9. תבררו אילו שירותים נוספים מציע אותו דיג'יי חתונה קטנה.
  10. תבררו כמה ניסיון ומוניטין יש לאותו תקליטן וכמה שנים הוא עובד בתחום.

ההחלטה אם להזמין שירותי ד'י.ג'יי לחתונה קטנה עשויה להיות מורכבת, במיוחד אם בני הזוג מעוניינים לחסוך כסף על השירות הזה. אבל חשוב להבין שתקליטן לחתונה שווה את העלות, במיוחד אם רחבת הריקודים מתוכננת להיות עמוסה. שאומרים דיג‘יי לחתונה קטנה, לרוב מתכוונים לאירועים של עד 200 איש לכל היותר.

הדי.ג'יי מספק, בנוסף לשירותי המוזיקה, גם שירותים מקצועיים של הודעות על רגעים מסוימים, כמו חיתוך העוגה, והוא יוצר אווירה מסוימת שחשובה לכם מאוד. שכירת שירותי די.ג'יי לחתונה קטנה חשובה גם אם אינכם מעוניינים או לא מסוגלים ליצור רשימת השמעה משלכם.

האם יש הבדל בין חתונה קטנה לחתונה גדולה בהיבט של המוזיקה?

ההבדל בא לידי ביטוי בכמות האנשים שמגיעים או ישמחו להגיע לרחבת הריקודים וכאן בעצם מונחת על הכתפיים של הדיג‘יי משימה לאכיצד לשכור את שירותיו של דיג'יי לחתונה קטנה על הצד הטוב ביותר פשוטה. הרי לא תמיד אנחנו ישר מגיעים לרחבה לרקוד. אנחנו צריכים שיר או מנגינה שיקפיצו אותנו ויגרמו לנו להתמגנט לתוך הרחבה ולהזיז את הגוף. אנחנו צריכים את המשהו הזה שיגרום לנו להפסיק לדבר, להפסיק לאכול ופשוט לעשות כייף באירוע אליו הוזמנו. לכן, הדיג‘יי אמור לקרוא את הקהל ולתזמן בצורה הכי מדויקת את השיר הכי מקפיץ שלו ולשלוף אותו מהשרוול כדי שכמה שיותר אנשים יגיעו לרחבה ויהפכו את האירוע למסיבה של ממש.

מאפייני שירותי די.ג'יי לחתונה קטנה

שכירת שירותי די.ג'יי לחתונה קטנה מגיע עם יתרונות של הפעלת רחבת הריקודים, הכרזות על רגעים מיוחדים ורשימת השמעת מוזיקה מותאמת להעדפות שלכם.

שיקולים אלו יקבעו את העלות שהתקליטן גובה, ועבור רוב האנשים שמקיימים חתונה שהיא מעין מסיבת ריקודים, שכירת תקליטן והטלת האחריות לידיו של איש מקצוע, היא הבחירה הנכונה עבורכם.

חשיבות האווירה

ראשית, די.ג'יי לחתונה קטנה בונה אווירה נעימה סביב האירוע שלכם. הוא משמיע מוזיקה משלב קבלת הפנים, רגע לאחר שבירת הכוסחשיבות האווירה והדחג'יי בחתונה קטנה לעומת חתונה גדולה בחופה, ומנהל את כל הערב באופן חלק עם שמירה על מצב הרוח הטוב של האורחים, וקביעת האווירה החיובית באירוע במובנים רבים.

תקליטן טוב גורם לחתונה שלכם להתנהל היטב, ולמרות שגם אם יש לכם קרוב משפחה או מכר שהם תקליטנים חובבים, לא תקבלו את אותה תוצאה כמו שתקבלו עם די.ג'יי לחתונה קטנה.

רק תחשבו על רגעי האווירה העיקריים שנמצאים בתחום אחריות די.ג'יי לחתונה קטנה

הכלה צועדת לעבר החופה, ויש לה שיר שהיא חולמת שינגן ברגע מסוים זה. די.ג'יי לחתונה קטנה, שיש לו ניסיון עשיר בניהול טקסי חופות, לא רק ישמיע את השיר שלה, אלא גם יכין את החלק המושלם של השיר הזה, שיתנגן כשהיא צועדת לעבר החופה לפגוש את בן זוגה.

בשלב זה השיר דועך ברכות ובעדינות, ואדם חסר ניסיון שמפעיל את המוזיקה יפעיל את השיר מההתחלה, יחמיץ לחלוטין את קטע המפתח שהיא רצתה להשמיע, ויעצור בפתאומיות את השיר כשהיא מגיעה לחופה. וזה ההבדל העיקרי בין די.ג'יי לחתונה קטנה שמציע שירותים מקצועיים, לבין תקליטן חובב.

מסיבת ריקודים מהנה

זהו המרכיב הברור בתכנון החתונה שרוב בני הזוג זוכרים לקחת בחשבון כשהם מחליטים לשכור שירותי די.ג'יי לחתונה קטנה.מה טווח המחירים המקובלים בארץ בעבור שירותיו של דיג'יי לחתונה קטנה

אם הייתם בחתונות שבהן היו הפוגות ארוכות של שירים שלא עוררו הרבה אנשים לרקוד, וזמנים ארוכים מביכים שבהם התנגנו שירים מביכים, אתם יודעים שתרחישים אלו קרו רק בחתונות שבהן התקליטן אינו מקצועי, או שתקליטן חובב השמיע פלייליסט שאינו מתוכנן היטב ומותאם לצרכים שלכם.

עלות די.ג'יי לחתונה קטנה

די.ג'יי לחתונה קטנה מפעיל רחבת ריקודים מהנה, עם דגש על בחירת שירים בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולהעדפות האורחים, ליצירת אווירת חתונה שהאורחים לא ישכחו הרבה זמן. שירותים אלו זמינים בעלות של 4,000 ₪. חשוב לדעת כי המחיר של הדיג‘י לא תמיד יורד רק בשל העובדה שמדובר בחתונה קטנה. הדיג‘יי מצדו מספק עבור קהל הלקוחות שלו בדיוק את אותם שירותים שהוא מספק בחתונה גדולה ולכן לא גודל החתונה הוא זה שמשפיע על המחיר, אלא רמת הניסיון והמקצועיות של הדיג‘יי, השם והמוניטין שלו, עד כמה הוא מבוקש וכדומה.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!