חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

מחפשים דיג'יי לחתונה? המדריך המלא לבחירת די ג'יי

חתונה מהווה האירוע החשוב והמשמעותי ביותר בחייהם של זוגות רבים. כמעט כל זוג עושה את מירב המאמצים, בכדי להפיק אירוע מרשים, ייחודי, יוצא דופן, כייפי ומהנה הן עבור האורחים, אך גם עבור עצמם. מדובר באירוע של פעם בחיים. לכן, יש חשיבות רבה לבחירת הספקים כמו למשל הקייטרינג, האולם או המקום בו תתקיים החתונה, העיצוב, האווירה, האלכוהול. אך הפעם בחרנו לדבר על ספק מסוים שמשפיע מאוד על כל האווירה של האירוע והצלחתו. דיג‘יי לחתונות. למעשה, בחירת ספקים לחתונה היא לא דבר פשוט בכלל  ואחד העיקריים הוא הדי ג'יי, בחירת די ג'יי לחתונה היא בחירה מורכבת שצריך לבחור אותה נכון ובצורה מדויקת, לדי ג'יי יש חלק נכבד מהאווירה בחתונה ולא תרצו שהרחבה תהיה ריקה  באירוע החשוב בחייכם בגלל בחירה לא נכונה, ישנם כמה מרכיבים שאתם חייבים להתייחס אליהם כאשר אתם הולכים לבחור את הדי ג‘יי.

 להלן מדריך מפורט שיעזור לכם לבחור די ג'יי לחתונה, להבין מה חשוב ועל איזה דברים חייבים לשים לב.

  • ניסיון הדי ג'יי בחתונות- אחד המרכיבים הכי חשובים הוא הניסיון של הדי ג'יי באירועים כמו חתונות, ישנם תקליטנים בסוגים שוניםיש כמה דברים שמשפיעים על המחיר של דיג‘יי לחתונה כמו למשל השם והמוניטין של הדיג‘יי של אירועים לכן חשוב מאוד כאשר אתם נפגשים  עם די ג'יי  להבין כמה ניסיון יש לו באירועים מסוג זה, הניסיון  יכול להשפיע רבות, די ג'יי מנוסה ידע לנהל את האירוע בצורה טובה, ידע מה  צריך לנגן בכל שלב של האירוע ויגיע עם הציוד המעודכן והמתאים ביותר לאירוע.  אז אל תתביישו לשאול כמה שנים הוא עוסק בתחום והאם יש לו ניסיון באירועים כמו שלכם. אחת הדרכים להבין האם אתם מתחברים לדיג‘יי לחתונות ספציפי היא להיות כמה שיותר נוכחים באירועים אליהם אתם מוזמנים. באופן כזה, תוכלו או להתחבר לדיג‘יי אחד ספציפי שהיה בחתונה או באירוע בו הייתם נוכחים, או להבין איזה סגנון של מוזיקה אתם רוצים שיהיה בחתונה שלכם.
  • סגנון מוזיקה- מומלץ להגיע עם קו מנחה לפגישה עם הדי ג'יי, לכל די ג'יי יש סגנון שונה ובחירת די ג'יי  שמבין את הסגנון מוזיקה שאתם רוצים שיתנגן באירוע הוא קריטי, תנסו להגיע עם הדי ג'יי  לתיאום ציפיות ולקווים מנחים לגבי הסגנון שיתנגן באירוע, די ג'יי שאינו פתוח בראש, לא מתאים את עצמו לכיוון שאתם רוצים אינו מתאים, די ג'יי שנותן לכם השראה מניסיונו ובוחר שירים מתאימים לפי סגנון מוזיקה שבחרתם יהיה התאמה מוצלחת יותר עבורכם.
  • כימייה עם הדי ג'יי- כאשר אתם סוגרים עם הספקים של החתונה המרכיב של  החיבור עם הספק הוא הכרחי, אף אחד לא רוצה לארגן חתונה עם ספק שלא מבין אותו ולא משנה כמה טוב הוא יהיה, לגבי די ג'יי המרכיב של החיבור הוא אפילו עוד יותר חשוב משאר הספקים, די ג'יי לחתונה צריך להבין אתכם, לקרוא אתכם ולגרום לכם שתרגישו בנוח, אז אם אתם נפגשים עם די ג'יי בפגישות לפני האירוע ואתם לא רואים שיש חיבור, עדיף לכם לוותר ולהמשיך לאיש מקצוע הבא.
  • ציוד – די ג'יי לחתונות צריך להגיע עם כל הציוד הנדרש ( מלבד הגברה)  ולהביא אתו גם ציוד  גיבוי, אף אחד לא רוצה את שיזכרודי ג'יי לחתונות צריך להגיע עם כל הציוד הנדרש ( מלבד הגברה)  ולהביא אתו גם ציוד  גיבוי את האירוע שלו כאירוע שנהרס בגלל שלדי ג'יי התקלקל המחשב ולא היה לו גיבוי, לכן תבהירו את הנקודה הזו כאשר אתם נפגשים עם הדי ג'יי. מחשב ומיקרופון נוספים הם ציוד גיבוי הכרחיים לאירוע, לא כדאי להתפשר בנושא הזה.
  • חוות דעת והמלצות- אין כמו המלצה טובה של זוג חברים שהמליצו על די ג'יי לחתונה. אם תקבלו המלצות על די ג'יי שיש לו ניסיון  בתחום, כימיה, את הציוד המתאים ושמעתם שהוא אחלה בן אדם כדאי לכם להיפגש אתו. בנוסף, לשאול ברשתות החברתיות ולבדוק באינטרנט ולנסות לקבל קצת חוות  על תקליטנים יכול מאוד לעזור לכם לבחור את הדי ג'יי המתאים. תראו מה זוגות אחרים רשמו ואולי מאוד תתחברו להמלצות.
  • ביטוח – כמו כל ספק לחתונה, עניין הביטוח הוא לא משהו שאפשר להקל בו ראש, לכן, יש צורך לוודא שאכן יש ברשותו ביטוח ושהוא אכן בתוקף.
  • צפייה פיזית בדי ג'יי- אם הייתם בחתונה וראיתם די ג'יי שהרים את הרחבה וככה בדיוק אתם רוצים גם אצלכם בחתונה, שווה לבדוק איתו כמובן, אם נפגשתם עם די ג'יי והתחברתם אליו לא  בהכרח חובה ללכת ולראות אותו בלייב אבל תבקשו לראות קצת סרטונים שלו באירועים קודמים, לכל די ג'יי יש הקלטות שלו מתקלט ויוכל להראות לכם את זה בלי בעיה. נסו לראות אם אתם מתחברים לסגנון שלו.
  • עלויות- אי אפשר בסוף להתעלם מהעלות של הדי ג'יי,  כשמארגנים אירוע אחד עניין העלויות הוא מרכיב מרכזי לכן חשוב מאוד שלפני שאתם הולכים לפגוש את הספק, תקבעו את הסכום שאתם מוכנים לשלם ותבררו כמה הוא רוצה לקחת על האירוע והאם זה עומד במסגרת התקציב שלכם.  העלויות של די ג'יי לחתונות ינוע לרוב בין 4000 ₪ – ל-10,000 ₪ ויש כמה מרכיבים שמשפיעים על כך כמו מתי החתונה מתקיימת, הצעת מחיר מספק בחודשי החורף ככל הנראה תהיה זולה יותר מהחודשים העמוסים יותר בשנה. בנוסף, כך גם לגבי היום בו תרצו להתחתן, ככל הנראה הדי ג'יי לחתונה יבקש סכום  גבוה יותר לאירוע שמתקיים ביום חמישי מאשר ליום ראשון. כמובן שגם מיקום האירוע והניסיון המקצועי של הספק ישפיע על המחיר.

אם מצאתם מישהו במחירים שחיפשתם חשוב לבהיר אתו את תנאי הביטול, תמיד תזכרו שמשהו יכול לקרות וכדאי שתנאי הביטול יהיו ברורים לכם מראש.

מה משפיע על המחיר של דיג‘יי לחתונה?

ובכן יש כמה דברים שמשפיעים על המחיר של דיג‘יי לחתונה כמו למשל השם והמוניטין של הדיג‘יי. כלומר, ככל שהדיג‘יי יותר פופולארי, ככל שהשם שלו יותר נחשב, ככה המחיר שהוא יגבה, סביר להניח יהיה גבוה יותר. זה נכון כמעט לגבי כל תחום ולא רק לתחום האירועים או המוזיקה. דבר נוסף שמשפיע על עלות דיג‘יי לחתונות הוא העונה בשנה. כלומר, בדרך כלל שמדובר בחתונות שמתקיימות בשיאה של העונה המחירים גבוהים יותר. לכן, אם אתם רוצים להוזיל את החתונה שלכם, שווה לשקול בחיוב לקיים אותה בעונות הפחות עמוסות כמו למשל בעונת הסתו או החורף. כמובן שגם רמת המקצועיות של הדיג‘יי, הניסיון שלו, הציוד שבו הוא עושה שימוש – כל אלה ועוד משפיעים על העלות הסופית שלו.

טיפים חשובים ששווה לאמץ בבחירת דיג‘יי לחתונה

  1. אל תדחו את הבחירה לרגע האחרון, עדיף לבחור את הדיג‘יי כמה שיותר זמן מראש, בעיקר כי הטובים שבהם נתפסים מהר.
  2. קיימו מפגש והציגו בפניו אילו סגנונות מוזיקלייים אתם אוהבים ואלה פחות.
  3. תאמו ציפיות.
  4. קבעו ביחד לוח זמנים בהיבט המוזיקלי של האירוע.

לסיכום, אל תקלו ראש בבחירת די ג'יי לחתונה, כמו שהבנתם הוא מרכיב עיקרי בחוויה המרגשת שלכם אז כדאי לבחור אותו נכון.

 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!