חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תקליטנים לחתונה

ניתן להשוות תקליטנים לחתונה דרך האינטרנט, כאשר רוב התקליטנים מפרסמים את תיקי העבודות שלהם

תקליטנים לחתונה הם לרוב החלק המועדף והכיפי ביותר במסיבת החתונה, אך תפקידם לא תמיד ברור. זאת, מכיוון שכל אחד מהתקליטנים עשוי להציע סוגי שירותים מעט שונים. בואו נדבר על זה יותר לעומק, ונכיר את תפקידו של הדיג'יי.

ניתן להשוות תקליטנים לחתונה דרך האינטרנט, כאשר רוב התקליטנים מפרסמים את תיקי העבודות שלהם. הם בדרך כלל אחראים על פרסום במדיות חברתיות, ביוטיוב, אחראיים על שיווק דיגיטלי של שירותים לאירועים ועוד. בואו נגיד ככה, ברגע שהקלדתם פעם אחת בגוגל משהו כמו "מציאת תקליטנים לחתונה", גוגל כבר ידאג להתחיל להציג לכם מודעות רלוונטיות. תקליטן יכול לנגן מוזיקה בהפסקות בין הסטים או בזמן שהאורחים רוקדים, הוא יכול לשלב תיפוף בתופים אלקטרוניים, לשלב תאורה, אפקטים ועוד. כיצד תמצאו את התקליטן הנכון? הנה כל המידע לפניכם.

תקליטנים לחתונה יוצרים את פסקול האירוע שלכם

תקליטנים לחתונה הופכים פופולריים יותר ויותר. חברות מסוימות משתמשות בהן כיום כדי לספק מוזיקה לאירועים, כגון מסיבות וקבלות פנים לחתונה. מגמה זו אף הועלתה על ידי תוכניות פופולריות כמו הרווק והרווקה, בהן פורסמו חתונות רבות עם דיג'יי שממלא תפקיד מפתח באירוע.

תקליטנים לחתונה הם אחד החלקים החשובים ביותר ביום החתונה. הם לא רק אחראים על השמעת מוזיקה, אלא הם גם שומרים על האירוע שיתנהל בצורה חלקה. הם עוזרים ליצור פסקול בלתי נשכח ליום הגדול שלכם.

יצירת חוויה בלתי נשכחת בעזרת המוסיקה הנכונה

תקליטנים לחתונה יכולים להשפיע על יום החתונה שלכם בצורה משמעותית, ולוודא שזו חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור כל אלו שהגיעו לחגוג אתכם. תקליטן לחתונה הוא אחד החברים החשובים ביותר במסיבת חתונה. הם בדרך כלל אחראים על המוזיקה בקבלת הפנים ובטקס. אם אתם מזמינים איש מקצוע, כדאי יהיה לבחור במישהו שמומלץ על ידי חברים ובני משפחה.

הדרך הטובה ביותר למצוא תקליטן לחתונה באינטרנט היא לחפש את מילות המפתח וביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר לחיפוש שלכם. אם אתם מסתבכים, אתם יכולים להשתמש בכמה מהשיטות הבאות:

✔️ השתמשו במנוע חיפוש עבור מילות מפתח כמו "תקליטנים לחתונה מחיר".

✔️ חפשו את הספק המועדף עליכם בפלטפורמות מדיה חברתיות.

✔️ חפשו תקליטנים מקומיים באזור המגורים שלכם, או באזור בו עתיד להתקיים האירוע.

✔️ השתמשו באתר מדריך מקוון כמו "גוגל עסקים" כדי לקרוא ביקורות שנכתבות על ידי גולשים ומדרגות תקליטנים לחתונה.

מצאו תקליטן לחתונה עם ניסיון בענף האירועים

אמנם קשה למצוא תקליטן לחתונה, אבל בסופו של דבר זה הכול עניין של תיאום ציפיות. אולי אתם מחפשים מישהו לנגן את המוזיקהתקליטנים לחתונה יכולים להשפיע על יום החתונה שלכם בצורה משמעותית במהלך הטקס שלכם, ואולי תקליטן רק לקבלת הפנים. כך או כך, ראשית עליכם למצוא תקליטן לחתונה שיש לו קצת ניסיון בתחום של אירועים.

זכרו, כל DJ לחתונה הוא שונה. כמו בכל אירוע, חשוב שיהיה מישהו שיוכל לוודא שהאירוע יעבור בצורה חלקה. בין אם אתם עורכים טקס, קבלת פנים או שניהם, תפקיד התקליטן משתנה בהתאם למה שאתם צריכים ואיזה סוג מוזיקה אתם מעדיפים

כמה עולה תקליטן לחתונה?

הרבה אנשים שואלים את עצמם שאלות כמו: "כמה אני צריך להוציא על תקליטן לחתונה?" או: "כמה עולה תקליטן לחתונה?". לידיעתכם, תקליטני חתונות גובים מחירים ממוצעים של כ-3,000 ₪ – 8,000 ₪ לאירוע. במקרים בהם יש צורך בשירותים נוספים כמו אפקטים, תאורה, מופע כלי נגינה חיים, זיקוקין ועוד, מחיר תקליטנים לחתונה עשוי להיות גבוה מ-8,000 ₪.

יש הרבה דברים שונים שצריך לקחת בחשבון כשמגיע הזמן למצוא תקליטן לחתונה. כשתחפשו אחד באינטרנט, יש לתת עדיפות למילות מפתח, מכיוון שהן עוזרות לך למצוא תקליטנים בעלי כישורים ספציפיים. אם למשל תצטרכו תקליטן עם מופע אפקטים לחתונה, הקפידו לחפש בדיוק את זה.

מה הדרך הכי טובה למצוא תקליטנים לחתונה?

הדרך הטובה ביותר למצוא תקליטן לחתונה היא באמצעות הפניות של אנשים שהשתמשו בשירות בעבר ויכולים לערוב עבורם. ישנם גםהכי חשוב מהכול אולי, תקפידו לערוך השוואת מחירים בין תקליטנים לחתונה. אתרים מסוימים שמפרטים את התקליטנים לפי מערכי הכישורים שלהם וזמינותם בהתבסס על המיקום שלכם בארץ.

חשוב גם לשקול איזה סוג של מוזיקה אתם רוצים בחתונה שלכם, אז עדיף לשאול את התקליטן הפוטנציאלי על ההעדפות שלו לפני שתחליט על אחד כזה או אחר. והכי חשוב מהכול אולי, תקפידו לערוך השוואת מחירים בין תקליטנים לחתונה.

למה צריך להשוות בין מחירי תקליטנים לחתונה?

מחירי תקליטני החתונה משתנים בהתאם למיקום וסגנון החתונה. כמו כן, בהתאם למוניטין והניסיון של התקליטן, לציוד שהוא משתמש בו, לאנשי המקצוע הנלווים שמגיעים אתו ועוד. זו שאלה טובה לכל מי שמנסה למצוא תקליטן חתונה: למה להשוות מחירי DJ לחתונות?

הרבה גורמים נכנסים לתמונה כשמדובר בהשוואת מחירי DJ לחתונה. המחיר לתקליטן יכול להשתנות בהתאם למי שואלים ולסוג האירוע. השוואת מחירים בין התקליטנים תאפשר לכם תמיד למצוא את העסקה הכי נכונה לכם ולאירוע שלכם. תוכלו להשוות בקלות באינטרנט, כך שלא מומלץ לפסוח על שלב זה בחיפוש תקליטן.

תקליטנים לחתונה

אם הייתם באירועים כגון חתונה בזמן האחרון, אילו מביניהם הייתם מגדירים כאירועים מוצלחים? אם האווירה שמחה באירוע בו השתתפתם, זה בדרך כלל בגלל בחירה נכונה של תקליטן שעושה שמח ויודע "לקרוא היטב" את קהל המוזמנים. בחירת תקליטנים לחתונה, חייבת להיות מוצלחת, אבל מצד שני היא קשה. הסיבה היא כי בגלל ענף האירועים שמשגשג בישראל, קמו נותני שירות רבים כאשר הבולטים ביניהם הם תקליטנים לחתונה. יש לבצע את הבחירה המושכלת באמצעות מספר טיפים. ראשית, יש לבצע כמה בדיקות, לאחר שכבר כתבתם רשימה של כמה תקליטנים לחתונה שקיבלתם עליהם המלצות. אם למשל ראיתם תקליטן מסוים בחתונה והוא מאוד מצא חן בעיניכם, כאשר הוא גרם לאווירה מדהימה, סיפק אטרקציות והמוסיקה שלו  הייתה חדשנית ואהובה על הקהל, קחו ממנו את הטלפון.

הגיעו לחתונות שבהם מופיעים תקליטנים לחתונה שמופיעים ברשימה שלכם. התרשמות ברגע אמת היא החשובה ביותר. למרות שתקבלו הרבה המלצות מאנשים שאתם מכירים היטב, אין כמו התרשמות בזמן אמת. הרי אתם יודעים, מי קהל המוזמנים שלכם, איזו מוסיקה אהובה עליהם וזו הדרך הטובה ביותר לבחור את התקליטן, אשר יופיע באירוע שלכם. אל תהיו מובלים לפי המחיר של תקליטנים לחתונות, הסיבה היא כי מחירים נמוכים משמעותית מהסקר שביצעתם, יראו על חאפרים. אמנם ההוצאות על חתונה הן רבות, אך מומלץ בחום, להשקיע על תקליטנים לחתונות, היות והם יובילו את החתונה שלכם מתחילתה ועד סופה, כך שתקליטון לחתונה, הוא למעשה "המלך של האירוע". 

בחרתם בתקליטן לחתונה שלכם? מה השלב הבא?

לאחר שעשיתם סקר רב בבחירה נכונה של תקליטנים לחתונה ועתה כבר מצאתם תקליטן כלבבכם, יש לבצע שיחת תיאום ציפיות, כך שתבינו שאתם באותו הראש איתו. שימו לב לקביעת תאריך ומה התקציב. מה שחשוב הוא שתהיה כימיה והבנה טובה. שימו לב למקצועיות ולניסיון של התקליטן שבחרתם, איזה ציוד הוא מחזיק, האם יש לו גיבוי של ציוד, על כל צרה שלא תהיה? האם המיקסים שלו טובים? שימו לב לקבל כמה שיותר פרטים על דרך עבודתו של התקליטן. יש לשים לב שהמוסיקה לא תהיה ממש עותק של מה שאתם שומעים בכל החתונות שהוזמנתם עד כה, יש לשים לב, כי המוסיקה שתתנגן בחתונתכם תדבר למוזמנים ותגרום להם לרקוד וליהנות מכל רגע באירוע שלכם.

יש להיות בקשר אדוק עם התקליטן שלכם, קבע  תכנית מראש לפי שלבי החתונה, כך שהכול יתקתק בדיוק רב כמו שעון. תקליטנים לחתונה מקצועיים, ישימו לב כל העת, מה קורה ברחבת הריקודים, איזו מוסיקה מקפיצה את המוזמנים ואיזה לא, כך שיוכל לנתב ממגוון המוסיקה שיש לתקליטן ויוכל לקלוע בדיוק למטרה. תקליטן מקצועי וותיק, יבקש פרטים על קהל המוזמנים, על מנת שיבצע בחירה טובה לפס הקול באירוע שלכם. גם הידע הטכני, חייב להיות מקצועי, שכן תקליטנים לחתונה, מבינים היטב בתפעול מכשור וציוד מקצועי של תקליטנים. תקליטן שהוא מבין היטב בז'אנרים המגוונים של המוסיקה, יכירו כל סוג של מוסיקה, ממוסיקת טכנו ועד למוסיקה מזרחית.

קריטריונים נכונים לבחירת תקליטן לחתונה שלכם

תקליטנים לחתונה שהם מקצועיים ובעלי שם ומוניטין, יוכלו לעבור מסגנון מוסיקה אחד לסגנון שני ובהתאמה מלאה. יש לברר מה הגישה של התקליטן שלכם לאירוע, אם הוא למשל מגביל בזמן, או גובה יותר כסף. תקליטן מקצועי ידבר עם הקהל באמצעות המוסיקה האיכותית שישמיע. יש לשים לב כי התקליטן, לא יהיה מרוכז בעצמו, כי אם בקהל. אחד הסימנים שהתקליטן שלכם הוא מקצועי, הוא כאשר האורחים נשארים עוד ועוד, עד שעות הלילה הקטנות ולא מהרים לאחר חצות להגיע לביתם. יש לחפש תקליטן מקצוען, כזה שבא עם אהבה גדולה למוסיקה ולקהל, עם הרבה שנות וותק וכבר הופיע במאות חתונות. תקליטנים לחתונה עם עבר מקצועי עשיר, ידעו להתנהג בכל מיני מצבים בחתונה שלכם. יש דבר אחד שעליכם לזכור היטב, גם אם האולם של החתונה שתיערך מעוצב להפליא, האוכל מדהים ומרשים, אם התקליטן שלכם אינו מקצוען אמיתי, האורחים שלכם יעזבו מהר, כי המוסיקה לא נעימה להם ואף אינה "מדברת אליהם..".

די ג'י מחברת תקליטנים או דיג'יי פרטי?

זה גם נושא שחשוב לדבר עליו. אין סיבה לבחור תקליטנים לחתונה מחברת תקליטנים, היות וגם תשלמו לחברה וגם לתקליטן עצמו. ההתייחסות של חברות תקליטנים היא לאירועים בכמות ולא באיכות, מה שלבטח לא יהיה הרצון או המטרה שלכם. זכרו לסגור תאריך עם התקליטן הרבה לפני החתונה. הסיבה היא, שתקליטן טוב תמיד יהיה תפוס בגלל הדריה הרבה של הלקוחות אשר מעוניינים בשירותיו. מומלץ להתחיל את החיפוש של תקליטנים לחתונה לפחות מספר חודשים לפני האירוע המשמח בחייכם. כמובן שקיימים חידושים רבים בתחום תקליטנים לחתונה. למשל, שימוש עם מוזיקאי שהופך לעוד גימיק בחתונה, מה שיגוון ויוסיף ניצוץ ועניין בחתונה שלכם. האווירה בחתונה חייבת להיות ממש כמו בהופעה חיה, מה שיגביר את ההנאה של המוזמנים ושלכם כמובן, כבעלי האירוע.

תקליטן מומלץ לחתונהתקליטן מומלץ לחתונה

תפקידו של תקליטן הוא אולי לבדר אורחים באמצעות מוזיקה, אבל האמת היא שתקליטני חתונות עושים הרבה מעבר לזה. במילים פשוטות – הם ממש קובעים את האווירה של האירוע. רוצים אירוע מהסרטים, מרגש וכזה שתזכרו שנים? בואו נדבר על זה.

תקליטני חתונות מומלצים אחראים על יצירת מצב הרוח, השמעת שירים שכולם ייהנו ועל שמירת המסיבה חיה ופועמת. די ג'יי מומלץ לחתונה נשכר כדי לוודא שקבלת הפנים בחתונה תעבור בצורה חלקה. כמו כן, הם אחראים לדאוג שלכולם יהיה זמן איכות אחד עם השני, כאשר ברקע מתנגנת מוסיקה התואמת את שלב האירוע. 

כיצד תקליטן חתונות יתאים את הרקע המוסיקלי של האירוע

למשל, בשלב קבלת הפנים בדרך כלל המוסיקה תהיה רגועה יותר, וזה תפקידו של תקליטן לדעת זאת. בשלבים המאוחרים יותר של החתונה, תפקידו של תקליטן מומלץ לחתונה הוא לשמור על רחבת הריקודים בחיים.

תקליטן הוא אדם שקובע את האווירה לחתונה, בעוד שהם אחראים על השמעת מוזיקה המתאימה לנושא החתונה, והם יכולים גם לעזור ביצירת פלייליסט. אם יש לכם פליי-ליסט שאתם מעוניינים להשמיע בחתונה, יהיה חשוב לעדכן מראש את התקליטן בכך שאתם מביאים פלייליסט משלכם. ככה הוא יוכל לבדוק אותו, ולוודא כי הפלייליסט תואם מבחינת אורכו, סוגי השירים, סוגי הקבצים, איכויות הסאונד של הקבצים וכו'. 

מה עוד תקליטן יעשה באירוע? סוגי שירותים נוספים 

בעוד שהתקליטן אחראי בעיקר על השמעת מוזיקה, חלק מהתקליטנים מספקים גם תאורה וויזואליות שמתאימה לסט שלהם. זוג מתחתן באולם מפואר והם רוצים לשכור תקליטן? החתן והכלה רוצים שהמוזיקה תהיה מסונכרנת עם מצב הרוח של היום הגדול שלהם? רוצים גם תאורה רומנטית שמהבהבת בהתאם לקצב המוסיקה? כל זאת ועוד, הם התפקידים של תקליטן מומלץ לחתונות.

במקרה מסוימים, תקליטנים משמיעים מוזיקה וכן רוקדים על רחבת הריקודים במהלך האירוע. אם אתם שוכרים תקליטן לחתונה שלכם, תבדקו מה השירותים הנוספים שהוא מספק. כמו כן, חלק מהתקליטנים גם משלבים כלי נגינה חיים באירועים. בואו נדבר גם על זה. 

תקליטן מומלץ לחתונה עם כלי נגינה חיים 

דיג'יי מומלץ לחתונה נתפס לעתים קרובות כדיג'יי עם מוסיקה "מהונדסת". הם נשכרים בדרך כלל לאירוע כדי להשמיע מוזיקה במהלך המסיבה, כאשר הסט-ליסט שלהם יכול להיות מושמע חי או מוקלט מראש. אבל, בימינו יש גם אופציה נוספת.

אנחנו חיים בעידן מאוד מתקדם טכנולוגית, מה שהוביל לפיתוח של כלי נגינה אלקטרוניים הנשמעים לגמרי כמו כלי נגינה חיים. למשל, תופים אלקטרוניים. ישנם תקליטנים מומלצים לחתונות שמשתמשים בתופים כאלו, מה שנותן איזשהו ערך מוסף משמעותי בהופעה שלהם. כמו כן, ישנם גם תקליטני חתונות שמשתמשים בגיטרות חשמליות, סקסופון, אפילו חליל ועוד. מרגיש לכם מעניין? מעולה, דברו עם הדיג'יי ובררו אילו סוגי שירותים נוספים הוא מספק. 

האם תקליטן מומלץ לחתונה שמצריכה ניהול?

DJ's לא רק מנגנים מוזיקה, הם גם עוזרים בכל שאר ההיבטים של האירוע. הם נוטים להיות אחראים על תאורה, סאונד והגדרה לאפקטים מיוחדים. במקרים מסוימים, הם אף יספקו סיוע בתכנון או בניהול במקום במידת הצורך.

אם האירוע שלכם מצריך ניהול ואין לכם מנהל אירוע, אתם יכולים לבדוק עם התקליטן לגבי שירות זה. לא הרבה תקליטנים יוכלו לקחת על עצמם את האחריות של ניהול אירוע שלם, ככה שחשוב לבדוק זאת מראש. 

10 טיפים איך למצוא תקליטן מומלץ לחתונה

  1. אם אתה מחפש תקליטן לחתונה, וודא שהוא ייקח את הזמן כדי להיפגש איתך ולדון בחזון ובנושא שלך, באופן בו אתם רואים את האירוע שלכם מתקיים. 
  2. שאלו אם יש לתקליטן ניסיון בחתונות דומות לשלכם, ואם הם עבדו עם לקוחות כמו אורחי החתונה שלכם. 
  3. בחנו את תיק העבודות של התקליטן, לכל תקליטן חתונות אמור להיות תיק כזה. 
  4. בקשו מהתקליטן את רשימת הלקוחות שמסוגלים להמליץ על שירותיו. 
  5. בצעו השוואת מחירים בין תקליטנים מומלצים לחתונות בכל הארץ. 
  6. קחו בחשבון, ככל שהתקליטן יגיע ממקום מרוחק יותר, כך הוא יגבה יותר על שירותיו. 
  7. בדקו ביקורות ותגובות של גולשים במדיות החברתיות.
  8. בדקו ביקורות של גולשים בדף ה"גוגל" של התקליטן ("גוגל מיי ביזנס").
  9. בקשו הפניות והמלצות על תקליטנים מהחברים, בני משפחה או חברים בעבודה. 
  10. קבלו לפחות 2-3 הצעות מחיר מתקליטנים מומלצים לחתונות. 

צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר מנצחת לתקליטן חתונות 

בסופו של דבר, תקליטנים לחתונה אחראים לוודא שהחתונה תעבור בצורה חלקה ושכולם ייהנו. אם אתם מחפשים תקליטן מומלץ לחתונה שלכם, ניתן לסווג תקליטנים לחתונה לשני סוגים. הראשון דומה ללהקה שמנגנת מגוון מוזיקה בין השירים, והשני הוא מישהו שמנגן אך ורק את המוזיקה שלו.

תקליטן לחתונה ינגן בדרך כלל במהלך הטקס, שעת הקוקטייל וקבלת הפנים, לאחר שבירת הכוס ועוד. אם אתם צריכים סיוע נוסף במציאת התקליטן שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כעת ואנחנו נשלח לכם את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!