חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

המדריך למציאת תקליטן זול אבל איכותי

כאשר מארגנים אירוע כמו חתונה, בר מצווה או איזו מסיבה על הגג, תפקיד התקליטן הוא בין התפקידים המרכזיים והחשובים ביותר.הרצון למצוא תקליטן זול אבל גם איכותי שידע לענות על הדרישות הרבות הופכת את הבחירה לעוד יותר קשה אבל לא בלתי אפשרית. תקליטן הוא זה שיקבע את האווירה באירוע, ולכן אין להקל בבחירה זו ראש ויש לקחת את כל השיקולים החשובים בחשבון כדי שהבחירה שלכם תהיה הכי מדויקת שאפשר בהתאם לסוג האירוע שאתם מארגנים כמובן. חשוב לזכור כי לשאר הספקים באירוע כמו למשל הקייטרינג, הבר, המעצבת, הצלם וכדומה יהיה  בדרך כלל  חלק ספציפי יותר בשלבי האירוע השונים. אין להמעיט בבחירתם גם כן, אך התקליטן למעשה קובע עד כמה האירוע שלנו יהיה מוצלח. התקליטן אחראי על האווירה, ובנוסף יהיה עליו להתאים בין השלבים השונים באירוע כמו קבלת פנים, ארוחה ומסיבה, ולמעשה לנהל חלק מאוד מרכזי מהאירוע, התקליטן הרבה פעמים הוא ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע שרק תרצו לשכוח ממנו.  לכן, בחירת התקליטן היא לא בחירה פשוטה והרבה פעמים יכולה להיות גם מורכבת מאוד,  בנוסף לכך,  לא לכולם יש תקציב ללא הגבלה והרצון למצוא תקליטן זול אבל גם איכותי שידע לענות על הדרישות הרבות הופכת את הבחירה לעוד יותר קשה אבל לא בלתי אפשרית.

האם בחירת תקליטן זול היא בהכרח לא טובה?

אצל אנשים רבים, זול נתפס כמשהו בעל פחות ערך, פחות יוקרתי, פחות טוב. השאלה היא מה זה זול. הרי טווח המחירים של תקליטנים לאירועים בישראל הוא כל כך רחב ונע בין 1,000 ש“ח לאירוע ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. הכל תלוי ברמת הפופולאריות של התקליטן ובניסיון שלו אבל זה שמצאנו תקליטן זול, זה ממש לא אומר שזה יפגע בטיב או באיכות האירוע. חשוב להבין מדוע התקליטן שבחרנו זול ואם הבחירה עדיין הגיונית, אפשר ללכת על זה וכך למעשה לנצל את התקציב שלנו לדברים אחרים.

 המרכיבים החשובים ביותר שיעזרו לכם למצוא תקליטן זול ועדין יספקו עבורכם אירוע מוצלח-

  • כשרון – כדי למצוא תקליטן זול אולי כדאי לוותר על ניסיון, ישנם הרבה אנשים מוכשרים בתור תקליטנים אבל אולי הם אנשי שיווקכדי למצוא תקליטן זול אולי כדאי לוותר על ניסיון, ישנם הרבה אנשים מוכשרים בתור תקליטנים אבל אולי הם אנשי שיווק פחות טובים או הם בתחילת דרכם פחות טובים או הם בתחילת דרכם, תנסו להיפגש עם תקליטן זול ויכול מאוד להיות שהוא יענה על הדרישות שלכם, חשוב תגיעו עם קו מנחה עבורו וסגנונות מוזיקה שהייתם רוצים שיתנגנו באירוע וכך להוריד מהאחריות הרבה שיש על התקליטן. כל מה שאתם צריכים לדעת שמדובר בתקליטן עם כישרון מולד בתחום המוזיקה והנה לכם אירוע איכותי באווירה מקפיצה, מבלי לקרוע את הכיס.
  • סגנון- נסו למצוא תקליטן זול שמגיע מסגנונות המוזיקה שאותם הייתם רוצים שיהיו באירוע שלכם ומתאים לקהל האורחים, לבקש מתקליטן של מסיבות טבע לעבוד כתקליטן בבר מצווה יכול להיות מאתגר עבורו ודווקא בגלל זה הוא יבקש מחיר גבוה יותר. תקליטן שלא מכיר את הסגנון שלכם יכול מאוד שישים שירים מהסגנון שביקשתם אבל לא עדכניים. תחפשו תקליטן זול אבל  מישהו שמכיר את הקהל ואת סוג האירוע. הסנכרון הזה בין סוג האירוע כמו למשל חתונה לבין תקליטן שמתמחה בהפקת חתונות, הוא זה שיוביל לכך שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, איכותי, נעים ובעל אווירה טובה.
  • המלצות – תנסו למצוא תקליטן זול דרך הרשתות החברתיות או ע"י מכרים, יכול מאוד להיות שתיחשפו לאנשים שלא לקחו את המקצוע צעד קדימה אבל חיים ונושמים את עולם המוזיקה ובנוסף הם כריזמטיים, מוכשרים ויודעים לייצר אווירה שמחה, ישנם כאלה שעושים את זה יותר ממקום של אהבה ובתור הכנסה נוספת וכך תמצאו את התקליטן אותו אתם מחפשים. יכול גם מאוד שתקבלו מחיר טוב יותר כאשר תגיעו ממכר משותף.
  • ציוד- ציוד איכותי עולה כסף ועלות התקליטן מורכבת גם מהציוד שלו, לעיתים קרובות התקליטן מגיע עם ציוד כמו עמדת די ג'ייסו למצוא תקליטן זול שמגיע מסגנונות המוזיקה שאותם הייתם רוצים שיהיו באירוע שלכם ומתאים לקהל האורחים תופים, מסך, מקרן, מחשבים, מיקרופונים, מכונות עשן ותאורה ועוד, בנוסף העלות גם יקרה יותר כאשר  התקליטן מגיע עם עוזר, יכול מאוד להיות שאתם יכולים לחסוך ולנסות להשאיל ציוד ומישהו שיוכל להתנדב כעוזר לתקליטן ובכך להוזיל את עלויות.
  • זמן עבודה – עלויות התקליטן פעמים רבות קופצות במחיר גם בגלל שהאירוע חרג מהזמן שהתקליטן הופיע וכך תקליטן זול הפך להיות תקליטן שעולה הרבה ומעבר לתקציב, שימו לב שאתם מבהירים עם התקליטן שהאירוע לא תחום בזמן או שבמקרה וכן הוא תחום שלא תחרגו מהזמן שנקבע. למשל, אם אתם מפיקים חתונה שאתם יודעים מראש שהיא הולכת להימשך אל תוך הלילה, כנראה שהמחיר של התקליטן יהיה גבוה יותר מאשר מסיבת רווקות שנמשכת רק כמה שעות בודדות.
  • זמן ומיקום האירוע- אם והתקציב שלכם לא גבוה ואתם רוצים תקליטן זול שלא יקרע לכם את הכיס, אז אולי תשקלו לסגור את האירוע לא ליום הכי מבוקש, ידוע שספקים של אירועים לוקחים מחירים גבוהים יותר על ימים מבוקשים לכן אם תבואו בהצעת עבודה עבור תקליטן זול לא ביום הכי מבוקש המחיר יהיה תואם לציפיות שלכם. הרי ידוע כי העונה הכי פופולארית בשנה להפקת של אירועים היא עונת הקיץ. העומס על הספקים הוא בעיקר בין החודשים מאי לספטמבר. לכן, אם אתם רוצים להוזיל את האירוע שלכם בצורה משמעותית, תוכלו לקיים אותו בעונות מעבר או אפילו בחורף. בנוסף,מיקום האירוע גם יכול להשפיע על המחיר, תנסו לחפש תקליטן זול מהאזור בו אתם מתכננים את האירוע, אם האירוע שלכם בירושלים חפשו תקליטן זול מירושלים והאזור,  להשתמש בשירותיו של תקליטן לא מהאזור של האירוע יכול להקפיץ את המחיר ותשלמו ביוקר על הוצאות נלוות כמו זמן ונסיעות. למשל, אם התקליטן שבו אתם מעוניינים גם בחיפה והאירוע שלכם בכלל בתל אביב, צפו שבחירה זו תייקר את העלות של התקליטן ולא תוזיל אותה.
  • כימייה עם התקליטן- עם ובלי קשר למחיר, חשוב לבחור בתקליטן שיש לכם אתו כימייה, תקליטן שלא מבין אתכם ומקשה עליכםכמו שכבר הבנו למצוא תקליטן זול זה לא פשוט אבל גם אלה שכן מצאו חן בעיננו ביום כל כך חשוב עבורכם  הכל יהפוך ליותר מורכב עבורכם, לכן זה לא מישהו שאתם רוצים לעבוד אתו. מאוד חשוב לקיים פגישה לפני האירוע ולראות שאתם ”משדרים על אותו גל“, שאתם מבינים אחד את השני.
  • התרשמות מהתקליטן- כמו שכבר הבנו למצוא תקליטן זול זה לא פשוט אבל גם אלה שכן מצאו חן בעיננו, הם כן עומדים בקריטריונים ומבקשים מחיר שתואם לתקציב שהצבנו לעצמנו, יכולים להיות בחירה שבסוף לא נהיה מסופקים ממנה עד הסוף, התרשמות וצפייה בתקליטן יכולה לעשות את ההבדל, תבקשו מהתקליטן סרטונים לאירועים בסגנון שלכם או שתיסעו ותצפו בתקליטן בלייב תגרום לכם לקבל החלטה בלב שלם יותר.

אז כמה יעלה לי תקליטן זול?

בואו לא נשכח שבכל מה שקשור למחירים, עלויות הן עניין של פרספקטיבה. כלומר מה שנראה זול עבור אדם אחד, יכול להיות יקר מאוד עבור אדם אחר. יחד עם זאת, אם מצאתם תקליטן במחיר של פחות מ-5,000 ש“ח לערב או לאירוע אחד, אכן מדובר במחיר מציאה ואם אין כל מיני סימנים מחשידים, בהחלט שווה לסגור איתו עסקה טובה ומשתלמת במיוחד.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!