חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

תקליטן וצלם לחתונה משאירים זיכרונות נצחיים

תקליטן וצלם לחתונה הם שני אנשי מקצוע שמאפשרים לבני הזוג ליהנות מזיכרונות האירוע המיוחד שלהם במשך שנים רבות. למעשה, מדובר בשני ספקים סופר חשובים שהבחירה שלהם תשפיע על הצלחת האירוע בכל המובנים. חשוב לדעת וגם לזכור כי ברוב המכריע של המקרים, שני אנשי מקצוע אלו נשכרים בנפרד כדי להציע את שירותיהם בחתונות ובאירועים שונים, אבל בחלק מהמקרים, ניתן לראות גם את התקליטן שאוחז בציוד צילום מקצועי לתיעוד רגעים מיוחדים במהלך האירוע, בזמן שהמוזיקה מתנגנת. כדי שתוכלו להגשים את כל החלומות שלכם, שווה מאוד להשקיע בבחירת תקליטן וצלם לחתונה, לבדוק כמה אופציות, להיעזר ולהתייעץ באנשים שאתם מכירים שהתחתנו לאחרונה, לגלוש קצת בבלוגים העוסקים באירועים וחתונות, להיפגש עם כמה צלמים וגם עם כמה תקליטנים כדי שתראו שאתם משדרים ”על אותו גל“, להשוות, להתרשם ורק אז לקבל החלטה.

התפקידים החשובים והמהותיים של תקליטן וצלם לחתונה

בני הזוג מפרסמים את הצילומים המקצועיים בגלריות מיוחדות בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלהם, ויוצרים קשר עם התקליטן על מנתתקליטן וצלם לחתונה, שמבצע את שני התפקידים, יכול לערוך אלבום תמונות מוזיקלי עם התאמת התמונות שהוא מצלם לבקש ממנו להוריד את סט ההשמעה של החתונה, כדי לערוך קטעים מוזיקליים בפוסטים שהם מעלים לרשתות החברתיות. תקליטן וצלם לחתונה, שמבצע את שני התפקידים, יכול לערוך אלבום תמונות מוזיקלי עם התאמת התמונות שהוא מצלם, לסט המוזיקלי שהוא משמיע. כמובן שלבחירת תקליטן שהוא גם צלם יש כמה יתרונות וחסרונות ששווה להכיר.

תפקיד צלם לחתונה

תפקיד הצלם לחתונה הוא לצלם תמונות בלבד ואין לו נגיעה להשמעת המוזיקה באירוע, ובמקרים רבים, גם אם התקליטן נשכר כדי לצלם רגעים מיוחדים מעמדת העבודה שלו, עדיין יש צורך בצלם מקצועי שיסתובב בין האורחים ויתעד תמונות מתוכננות.

שיתוף הפעולה של תקליטן וצלם לחתונה מאפשר לבני הזוג ליהנות ממאות תמונות שמצולמות מתחנת הדיג'יי ומרחבי אולם או גן האירועים, כך שלבני הזוג יש אלבום תמונות ייחודי ומקורי, והתגובות הנלהבות ברשתות החברתיות לא יאחרו להגיע.

האפשרות לפרסם אלבומי תמונות מוזיקליים ברשתות החברתיות מאפשרות לבני הזוג להנציח את הערב המיוחד שלהם וליהנות מהזיכרונות של הנצחת אהבם למשך שנים רבות.

תפקיד תקליטן לחתונה

זה הרי ממש קל. התקליטן אמור לבחור את השירים והמנגינות לאורך כל האירוע בצורה מדויקת בהתאם לאופי החתן והכלה והדרישותשיתוף הפעולה של תקליטן וצלם לחתונה מאפשר לבני הזוג ליהנות ממאות תמונות שמצולמות מתחנת הדיג'יי שהם הציגו בפניו מראש, בהתאם לאופי האירוע והקהל המוזמן, המקום, האווירה והכי חשוב, בהתאם לזמנים. השירים שיתנגנו בתחילת האירוע בקבלת הפנים, יהיו שונים מהותית מהשירים שיתנגנו ברגע שכולם אוכלים ועוד רגע צריכים להפציץ בצעדים מרשימים על רחב הריקודים.

תעריפים מיוחדים

תקליטן וצלם לחתונה, שנשכר כדי לבצע את שני התפקידים, גובה תעריפים מיוחדים, שנקבעים על ידי החברה והנהלים העסקיים שלה. השירות מציע חוויה אורגנית של הערב הזוגי והאורחים נהנים מהשמעת מוזיקה שהם אוהבים, כשהם מונצחים בתמונות שמתעדות אותם מפזזים על רחבת הריקודים, כשהם מצולמים על ידי התקליטן במהלך החתונה.

תקליטנים רבים מסבירים לבני זוג שכמעט תמיד ניתן לצלם מעמדת הדיג'יי אינספור צילומים מרהיבים לתיעוד האירוע.

תקליטן וצלם לחתונה נשכרים בזכות הניסיון, הכישרון והחזון שלהם

תקליטן וצלם לחתונה מבצע שירות מעולה ומספק את האיכות שהלקוחות שלו מצפים לה, והשילוב של שני המקצועות מעצים את התוצאות. נותני שירות אלו מכבדים את רגשות בני הזוג ואורחיהם ומתאימים את מערך השמעת המוזיקה ואלבום התמונות לאופיתקליטן וצלם לחתונה מבצע שירות מעולה ומספק את האיכות שהלקוחות שלו מצפים לה ולהעדפות בני הזוג והאורחים שלהם, ומספקים שירות לקוחות מעולה.

בשנים האחרונות, תפקיד תקליטן וצלם לחתונה התחילו להשתלב, ובני זוג רבים מאמצים את הרעיון ששני נותני שירות אלו פשוט עושים את מה שהם נשכרו לעשות ומביאים תוצאות מעולות גם כשמשלבים בין שני התפקידים שלהם.

עלות תקליטן וצלם לחתונה

בדומה לאנשי מקצוע רבים אחרים שמספקים שירותים לאירועים, גם שירותי תקליטן וצלם לחתונה מתומחרים בעלויות שעשויות להשתנות באופן משמעותי בין אנשי המקצוע השונים.

לכן בבחירת שכירת השירותים, יש להבין את העלויות שניתן לצפות להן מנותני שירות אלו על מנת להקפיד על התקציב. במקרים רבים, השירות עשוי לעלות בטווח מחירים של 3,000 ₪ עד 8,000 ₪. לפעמים, המחירים עולים ולכן בחרנו להציג בפניכם כמה מאפיינים שמשפיעים על העלות הסופית, הן של תקליטן והן של צלם לחתונה.

  1. העונה בשנה – שיא עונת החתונות מתחיל בחודש אפריל, מיד אחרי חג הפסח וממשיך עד אחרי החגים של ספטמבר אוקטובר.שילוב של תקליטן וצלם לחתונה הופך את השירות והמוצר לטובים ביותר שהם יכולים להיות בתקופה זו המחירים של רוב הספקים עולים וזאת משום שהביקוש עולה. לכן, אם אתם רוצים להוזיל עלויות, יש לכם שתי אופציות. האחת היא לבחור ספקים כמה שיותר מוקדם ממועד האירוע ואז הסיכוי שתקבלו מחיר טוב הוא גבוה או להתחתן בחורף:) אז המחירים נמוכים בלשון המעטה.
  2. שם ומוניטין – זה כמו שלשלם על תיק של שאנל עולה יותר מתיק של נייקי. ככל שהמותג יותר יוקרתי, נחשק, נחשב, ככה המחיר עולה. הרי מי כבר יכול להרשות לעצמו להזמין את סקאזי או או שלומי שבת לחתונה שלו? בקיצור ככל שהפופולאריות עולה, המחיר לרוב עולה גם כן.

אבל זה לא הכול, שימו לב:

תמיד חשוב להקפיד לשכור גם שירותי צלם מקצועי שיצלם רגעים חשובים במהלך האירוע, ויביים צילומים של בני המשפחה והאורחים החשובים עם בני הזוג.

שילוב של תקליטן וצלם לחתונה הופך את השירות והמוצר לטובים ביותר שהם יכולים להיות, ומתכנני אירועים רבים כבר מבינים שניתן לשלב בין שני המקצועות ולהשיג תוצאות מרהיבות וייחודיות.

טיפים לבחירת צלם ותקליטן לחתונה

אז כדי שתעשו את הבחירה הטובה והחכמה ביותר עבורכם ועבור האירוע שלכם, הנה כמה טיפים שאתם חייבים להכיר שאתם בוחרים צלם ותקליטן לחתונה.

  1. ספקים סוגרים כמה שיותר מוקדם ולא מחכים לדקה ה-90 – זה אולי הטיפ הכי חשוב שאתם צריכים לאמץ. אנחנו ממליצים לכם בחום. אל תחכו לרגע האחרון, בטח לא אם אתם מתחתנים בשיאה של עונת החתונות. עדיף לפגוש כמה צלמים וכמה תקליטנים כמה חודשים לפני האירוע, כדי שבאמת תוכלו לבחור מישהו שאתם מתחברים אליו ומישהו שיגרום לכם לשמוח בבחירה שלכם.
  2. התרשמו מתיק עבודות – זה בדיוק הזמן לגשת לתיק העבודות של הצלמים שבהם אתם מעוניינים שיקחו חלק בחתונה שלכם, זה בדיוק הזמן להבין האם אתם מתחברים לסגנון של הצלם משום שהדבר האחרון שיישאר לכם מכל העמל על האירוע החשוב והמהותי ביותר בחיים שלכם זה התמונות. לכן, גלשו קצת בגלריה שלו באתר האינטרנט, בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם ותתרשמו. בהיבט של התקליטן, במידה ואתם יכולים להגיע לאירוע בו הוא לוקח חלק פעיל ומרים את הקהל, זה יכול להיות מעולה בשבילכם לקבלת החלטה סופית.
  3. חפשו המלצות – אם לא מצליחים לקבל החלטה, תמיד תוכלו לדבר עם אנשים שאתם מכירים כמו קרובים, בני משפחה, חברים טובים או שכנים ולבקש המלצות. גם הרשת החברתית היא הזדמנות מעולה עבורכם לקבל המלצות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם באופן זמני אפילו לקבוצות העוסקות באירועים, צלמים, תקליטנים וחתונות, לנסות לראות על מי כולם ממליצים. שוב שווה לקיים פגישה עם כמה ספקים, לראות שאתם באמת מתחברים לקונספט ורק אז להחליט.

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא:

הזמינו אותי עכשיו!