חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

מוסיקה לאירועים קטנים – כל הסודות לאירוע מוצלח בקלי קלות

מוסיקה לאירועים קטניםמוסיקה לאירועים קטנים

מוסיקה מלווה את הרגעים הכי טובים שלנו ומהווה את הפסקול של החיים. יש לכולנו שירים וקטעי מוסיקה שמעוררים בנו רגשות וזיכרונות. באירועים מוסיקה היא כלי ליצירת אווירה וניהול האירוע תוך העברת מסרים סמויים וגלויים. הבחירות המוזיקליות שתבצעו עתידות לקבוע את אופי האירוע, מידת ההנאה של האורחים, האווירה והצלחתו. חוששים שלא תדעו לבחור נכון את המוסיקה לאירוע? אתם ממש לא צריכים לעשות זאת בעצמכם! בדיוק בשביל זה יש אנשי מקצוע. ממש כפי שלא תבשלו בעצמכם את האוכל לאירוע כך גם לא תנהלו את המוזיקה ללא ליווי מקצועי. מוסיקה לאירועים קטנים וגדולים כאחד היא מקצוע לכל דבר. 

איזו מוזיקה הכי מתאימה לאירועים?

לא קיים פלייליסט אחד שמתאים לכל האירועים היות ולא קיימים שני אירועים זהים לחלוטין. לכל אדם יש טעם מוזיקלי משלו וסגנונות שהוא אוהב יותר ופחות. מה שמתאים לאירוע אחד לא בהכרח מתאים גם לאירוע אחר. הסוד לבחירה מוצלחת של מוסיקה לאירועים קטנים היא התייעצות עם די ג'יי בעל ניסיון באירועים דומים. תבחרו נכון בדי ג'יי מקצועי, מנוסה וקשוב ותבטיחו לעצמכם ניהול מוזיקלי מדויק לאירוע. כבעלי האירוע תוכלו לבחור את רשימת השירים כולה או רק את הסגנון הכללי. 

על המוזיקה להתאים לאירוע, לקהל היעד, לסגנון העיצוב ולאווירה המבוקשת. יש הבדל בין מוסיקה לאירועים קטנים משפחתיים לבין מוזיקה לאירועים קטנים עסקיים. מוסיקה לחתונה אינה זהה למוזיקה לחגיגת בר/ת מצווה או ברית/ה. בתוך האירוע עצמו יהיו גם כן הבדלים בין סגנון המוזיקה שייבחר בעבור קבלת הפנים, רחבת הריקודים והגשת האוכל. רמת הפורמליות של האירוע משפיעה גם כן על הבחירות המוזיקליות. 

מתי מתקיים האירוע?

מוזיקה לאירועי צהריים תהיה שונה ממוזיקה שמתוכננת בעבור אירועי ערב או בוקר. אם אתם מתכננים חתונה בצהרי יום שישי, האווירה (בהתאם גם המוזיקה) תהיה שונה מזו של חתונות בשעות הערב. לרוב, אירועים שמתקיימים בשעות הבוקר או הצהריים נחשבים סולידיים יותר. רשימת שירים לאירוע צהריים תכלול בעיקר מוזיקה רגועה ונעימה לאוזן. בעבור אירועים שמתקיימים בשעות הערב המוזיקה תהיה בחלקה רגועה (קבלת פנים) ובחלקה קצבית ורועשת (רחבת ריקודים). 

איזו מוזיקה מתאימה לקהל שלכם?

מוסיקה לאירועים קטנים בהם מתוכננת אווירה אינטימית ניתנת להתאמה להעדפה האישית של הקהל. אם מדובר באירוע שמיועד לקבוצה אחידה בטעמה המוזיקלי הבחירה תהיה פשוטה. לצערנו, ברוב המקרים, גם באירועים קטנים, הטעם המוזיקלי אינו אחיד ואנחנו מתבקשים למצוא את הדרך להבטיח אווירה נעימה לכלל האורחים. הבחירות המוזיקליות שלכם עתידות להשפיע על האווירה ולהגדיר את האופי של האירוע. על כן, התייעצו עם אנשי מקצוע, הקשיבו לעצות שלהם ותנו להם יד חופשית לבצע שינויים ברשימת השירים בהתאם לתגובה של הקהל בזמן אמת. 

מוסיקה לאירועים עסקיים קטנים

את סגנון המוזיקה יש להתאים גם לסוג האירוע. מוזיקה שמתאימה לאירועים משפחתיים אינה תמיד הולמת בעבור אירועים עסקיים. בכדי לבחור בסגנון המוזיקה המתאים ביותר נקבע תחילה את המטרות של האירוע, את המאפיינים ואת התדמית המבוקשת. ברוב האירועים העסקיים נהוג להחליף את המוזיקה במהלך האירוע בהתאם לצורך. במהלך קבלת הפנים נשמיע מוזיקה שקטה ונעימה שמאפשרת לאורחים לשוחח בנחת, מוזיקה קצבית רועשת מתאימה לרחבת הריקודים. באירועים עסקיים נבחר במוזיקת רקע שקטה שאינה מגבילה את האפשרות לשוחח ולקשור קשרים מקצועיים. במסיבת חברה בה דרוש מצב רוח טוב נשמיע מוזיקה קצבית ומרקידה שתמלא את רחבת הריקודים ותתאים לכל הגילאים. 

איזו מוזיקה מתאימה לאירועים במתחמים חיצוניים?

המיקום של האירוע משפיע לא מעט על האיכות של הסאונד. סגנון המוזיקה וציוד הסאונד במתחם פתוח יהיה שונה מזה שנבחר בו בעבור מתחם אירועים סגור. אם שכרתם די ג'יי לאירוע לפני שבחרתם את מיקום האירוע חשוב לעדכן את הצוות בהמשך במיקום הנבחר. הרשו לעצמכם להיות נועזים מעט, תפתיעו בבחירות המוזיקליות שלכם ואל תוותרו על אפקטים מיוחדים. 

כל השלבים בדרך לבחירת תקליטן

  1. מקדו מראש את החיפושים בתקליטנים שהסגנון שלהם תואם את האירוע והמוזיקה בה אתם מעוניינים. יש תקליטנים שמשלבים גם הנחייה ואוהבים לדבר עם הקהל במיקרופון. אם זה פחות מתאים לאירוע שלכם – תבחרו מראש בתקליטן סולידי יותר. 
  2. תאמו ציפיות עם הדי ג'יי והבהירו לו האם אתם נותנים לו יד חופשית לבחור שירים בעצמו והאם אתם מעוניינים לאפשר בחירת שירים של הקהל. 
  3. אל תוותרו על פגישה אישית בה תוכלו לבחון את הכימיה ביניכם ולהקשיב לאינטואיציה שלכם. 
  4. הקשיבו להמלצות של לקוחות קודמים (מרוצים יותר ופחות). 

על מוסיקה לאירועים קטנים להיות מנוהלת בקפידה בדיוק כמו מוזיקה שמיועדת לאירועים גדולים. אם החוויה של האורחים שלכם והצלחת האירוע חשובים לכם – תשקיעו בבחירת המוזיקה. אם אתם מתלבטים מה מתאים לאירוע שלכם התייעצו עם אנשי מקצוע. ספרו לדי ג'יי על האירוע שלכם, סגנון העיצוב, הקהל והאווירה המבוקשת. תבחרו את הדי ג'יי שלכם רק לאחר שתבחנו לפחות 3 אנשי מקצוע עם סגנונות שונים. על כל החלקים שמרכיבים את האירוע שלכם להתחבר יחד כמו פאזל. 

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!