חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

דיג'יי לחתונה מחירים

דיג'יי לחתונה מחיריםדיג'יי לחתונה מחירים

כאשר אנו מחפשים דיג'יי לחתונה מחירים נוחים אנחנו צריכים לערוך סקר מאוד הדוק. יש היום היצע רחב של תקליטנים אשר יציעו לכם מחירים כאלה ואחרים. די ג'יי עבור חתונה הוא אחד המצרכים המבוקשים ביותר שיש היום. אבל בשביל לבחור את הדי ג'יי הנכון יש מספר דברים שיש לקחת בחשבון, לפניכם דיג'יי לחתונה מחירים וטיפים.

 

איך בוחרים די ג'יי מתאים?

כדי לבחור די ג'יי לחתונה עליכם לבנות את הקונספט של החתונה ובהתאם לכך לבחור די ג'יי. אחת הבחירות הראשונות שיש עליכם לעשות לפני שאתם מוציאים כסף למטרות החתונה הוא לבחור די ג'יי. הבחירה של הדי ג'יי צריכה להיות הבחירה הראשונה שלכם, עוד לפני שבכלל אתם חושבים על מנות או עיצוב. בדרך הזאת תוכלו להתאים את שאר התקציב בהתאם להוצאה. המחיר עבור די ג'יי מתחיל יכול להתחיל מ-1,500 ש"ח לאירוע ולהגיע גם לעשרות אלפי שקלים.  הפרמטר החשוב ביותר בבחירת די ג'יי היא לבחור די ג'יי שהוא בעל תחום התמחות בז'אנר שלכם. לדוגמא, אם מדובר על חתונה דתית אתם רוצים שהתקליטן יהיה בעל ידע וניסיון בתחום של החתונות הדתיות. אם אתם רוצים די ג'יי בשביל טרנסים שיעיף את כל הקהל באוויר עד השעות המאוחרות של הלילה, אתם צריכים לבחור בעל מקצוע שיודע לעשות את זה.

ניסיון זה הכל

עבור דיג'יי לחתונה מחירים רבים, טווח המחירים בעל מנעד רחב מאוד כמו שהבנתם. כאשר אתם בוחרים די ג'יי אתם רוצים לראות מה הניסיון שיש לאותו בעל מקצוע. ככה למעשה תראו מה הוא יכול להציע לכם. הדי ג'יי יכול לשלוח לכם מוסיקה שהוא יוצר או להראות לכם סרטון חתונה בו השתתף. תיק העבודות של הדי ג'יי הוא מאוד חשוב לבחירה שלכם, אל תסתמכו על דעות של אנשים, אלא תשמעו בעצמכם. מוזיקה היא עניין מאוד אינדיבידואלי, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם אוהבים את מה שאתם שומעים.

 

קהל יעד

לפני שאנחנו נוגעים בכלל בנתון של דיג'יי לחתונה מחירים, אנחנו צריכים לדעת מיהו קהל היעד שלנו. אם קהל היעד שלנו יהיו אנשים בוגרים יותר, אנחנו צריכים להתאים את המוזיקה אליהם, אם מדובר על חבר'ה צעירים זה כבר משהו אחר. ברגע בו אנחנו ממוקדים על קהל היעד אנחנו נדע לבחור נכון. וכן, קהל היעד יכול להיות מאוד מגוון ולכן, אנחנו רוצים שגם בעלי המקצוע אותו בחרנו יידע לגוון. חתונות רבות פשוט מחלקות את המוסיקה לשלבים. בשלב הראשון של הריקודים אפשר להכניס מוזיקה עדינה יותר שמתאימה לריקודים, בשלב השני שכבר נהיה מעט מאוחר אפשר להפוך את הרחבה למסיבה אחת גדולה.  

 

רחבה

עליכם להתאים את הדיג'יי גם לרחבה עצמה. אם אתם רוצים ליצור מסיבה והזמנתם די ג'יי שמתאים לז'אנר שלכם ואין לכם באמת מקום לממש את המסיבה, אז מה הטעם? לכן, כאשר אתם בוחרים די ג'יי, לפעמים זה יהיה גם חכם לעשות את זה לפני שאתם בכלל יודעים איפה אתם מתחתנים. פשוט עליכם לתאם ציפיות. 

 

דיג'יי לחתונה מחירים בהתאם לתאריך

דיג'יי לחתונה מחירים בהתאם לתאריך הוא נתון שאתם ממש חייבים לדעת. כמו כל דבר בחיים שלנו כמו חופשות או סגירת אולם אירועים, התאריך אותו אתם בוחרים משפיע על המחיר אותו תשלמו בפועל. מה זה אומר? אם אתם בוחרים להתחתן בקיץ שם יש הכי הרבה ביקוש, המחירים של הדי ג'יי יהיו גבוהים יותר בכ-10% ממה שהם אמורים להיות בפועל. כמובן שהנתון הזה הוא משתנה, יכול להיות שיש תקליטנים שיציעו את אותם מחירים לאורך כל השנה. עם זאת, יש עניין של ביקוש והיצע, ברגע שיש ביקוש גבוה כמו חודשי הקיץ, ככה המחיר עולה. מלבד לעונה, יש גם השפעה ליום בשבוע בו אתם בוחרים להזמין את בעל המקצוע. בדרך כלל ימי חמישי ושישי בבוקר יהיו היקרים ביותר. 

אז כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור שירותיו של די ג'יי משתנים בהתאם לכל הפרמטרים עליהם דיברנו. עבור די ג'יי שנמצא בתחילת דרכו אנחנו נשלם בין 2,000 ש"ח ועד כ-5,000 ש"ח. כאשר מדובר על תקליטן עם ניסיון מובהק ויש לו מוניטין גבוה המחיר יכול לנוע בין 5,000 ש"ח ועד כ-10,000 ש"ח. כמו כן, יש שירותים חריגים שנחשבים לשירותי VIP שם אנחנו מקבלים די ג'יי מאוד מוכר בתעשייה. המחיר של די ג'יי מוביל בתעשייה בארץ ובחו"ל יכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. 

חשוב להדגיש, אתם לא צריכים את הדי ג'יי לכל האירוע, אלא לזמן מסוים. הדי ג'יי כמובן מגיע עוד שהאורחים נמצאים בבופה, הוא עובד עם מערכת ההגברה ומתחיל להניע את העניינים. המחיר אינו שעתי, אלא לפי הפרויקט עצמו. אתם כן צריכים לסגור שעה מסוימת עם הדי ג'יי שהיא למעשה הגבול, בשעה הזאת מתחילים לקפל ציוד. אם האורחים הולכים מוקדם מכפי שחשבתם, אין מה לעשות עם זה והמחיר נשאר אותו דבר. 

 

דיג'יי לחתונה מחירים

אם אתם מתכננים אירוע חשוב כגון חתונה, תמיד תשאלו מה הדבר הנכון ביותר לבחור? דיג'יי לחתונה מחירים זולים או יקרים? לא תמיד אפשר לענות על שאלה זו באופן מדויק. מצד שני, דיג'יי יקר, מראה שהוא מוצלח, מוכשר ומבוקש.  יש לברר לגבי דיג'יי לחתונה מחירים, כי ייתכן והמחיר של דיג'יי מוכר יכול להיות זול יותר ממחיר של די ג'יי אחר. יש לדעת, כי דיג'יי לחתונה מחירים, תלוי בכמה פרמטרים, כמו למשל מה הניסיון של התקליטן, המוניטין, הזמינות, כי אם הדיג'יי הוא מבוקש תצטרכו לשלם לו יותר, על מנת שיתפנה לתאריך החתונה שלכם. יש לציין שככל שהמוסיקה של הדיג'יי מגוונת, כך המחיר יעלה בהתאם.. המחיר למעשה, לא ישקף את הכישרון של התקליטן או את הכימיה שמיד תהיה לכם איתו. מצד שני, אם המחיר נראה לכם נמוך מדי, יש לקבוע עימו פגישה ולתהות יותר על קנקנו.

 

 ישנם עוד פרמטרים אשר יקבעו לגבי דיג'יי לחתונה מחירים. למשל הלוקיישן של החתונה. תקליטן לאולם או גן אירועים, לא יעלה את אותו המחיר של תקליטן באירוע של חתונה בטבע. הסיבה היא שבחתונה בטבע, עליו להביא ציוד שיתאים לאירוע, לשריין גנראטור וציוד גיבוי, עלות ההקמה ועוד. משך האירוע והשעות הנוספות שיישאר הדיג'יי גם הם עשויים להשפיע על המחיר ולכן, מומלץ מראש לסכם איתו לגבי שעות העבודה. רצוי להגיע לפגישה מסודרת עם התקליטן ולסכם איתו הצעת מחיר, כך שתתאים לכם ממש כמו כפפה ליד. חתונה קטנה, המחיר של הדיג'יי יהיה נמוך יותר, מאשר חתונה רבת משתתפים.

 

הרושם הראשוני חשוב בבחירת דיג'יי לחתונה

הדבר הראשון שיעשה לכם את הרושם הראשוני החיובי, הוא הפגישה שלכם מול דיג'יי לחתונה מחירים. תוכלו לשים לב אם הוא קשוב לכם, מבין מה אתם רוצים ושהוא "מדבר אתכם באותה השפה". אל תתביישו ובקשו ממנו המלצות של לקוחות שהוא עבד מולם. בדקו את תיק העבודות של דיג'יי לחתונה וקבלו את הרושם. גם ההתמחות של התקליטן חשובה, למשל אם הוא מתמחה בחתונות, לכו על זה. יש הבדל בין לתקלט באירועים שונים כגון אירועים משפחתיים קטנים ופשוטים יותר, אם בת או בר מצווה, אירועים עסקיים, חתונות גדולות או קטנות.

 

האם כדאי לסגור על דיג'יי שאין לו הרבה ביקוש?

אם בעל אולם האירועים, ימליץ לכם על דיג'יי לחתונה מחירים זולים יותר, הוא יגבה פחות מאשר הוא יציע לכם אם תגיעו אליו לא באמצעות מנהל אולם או גן האירועים. יש לשים לב, אם הדיג'יי מומלץ בקרב חברות הפקות, או שייתכן כי אם תפנו לחברת הפקה, תקבלו דיג'יי מוצלח במחיר זול יותר. בעונת הקיץ שהיא לחוצה בחתונות, די ג'יי לחתונה מחירים, יהיו גבוהים יותר, בגלל הביקוש הרב. מצד שני, אם החלטתם על חתונת חורף, תצאו מורווחים מכל הכיוונים וגם מהבחינה של מחיר הדיג'יי. יש לדעת כי דיג'יי שאין לו הרבה אירועים, יהיה מעוניין לסגור אתכם. אם הוזמנתם לחתונה וראיתם את הדיג'יי כיצד הוא מבין במוסיקה, מוכשר עם הרמיקסים ומציע שירות מדהים, מומלץ כי תבקשו ממנו את הטלפון. אם לדיג'יי יש תאריך פנוי ביום החתונה שלכם, תוכלו להתמקח על המחיר, היות והוא יעדיף לעבוד ביום זה, מאשר לשבת בבית.

ישנם עוד פרמטרים שמשפיעים על דיג'יי לחתונה מחירים, אם הוא מגיע לבד או עם עוזרים. מדובר בצוות או אדם נוסף שיסייע לתקליטן להקים את העמדה והציוד בחתונה. ישנה חשיבות להגעה של צוות או אדם נוסף עם התקליטן. מדובר על חיסכון בזמן והתארגנות נכונה. מצד שני המחיר של התקליטן יהיה גבוה יותר, היות והוא צריך לשלם לעובד. אם החלטתם להתקדם עם דיג'יי שממש מצא חן בעיניכם לאחר שחקרתם ונפגשתם עם כמה תקליטנים, וודאו לקבוע כמה פגישות לפני ערב החתונה, ודאגו שהוא זה שיתקלט ולא מישהו אחר שהוא ישלח מטעמו, אם למשל הוא בעל חברה לתקליטנות.

 

צרו עם הדיג'יי את תמהיל המוסיקה שתתנגן בחתונתכם

די ג'י מוכשר שינגן בחתונתכם, יהיה פתוח לכל מיני סגנונות מוסיקה, וודאו איזה תמהיל אתם מעוניינים ליצור איתו, היו פתוחים לטיפים וייעוץ מצדו, היות ולבטח תבחרו דיג'יי לחתונה מחירים, שהוא וותיק בתחום כבר שנים רבות. אם אתם מעוניינים גם בטאץ' המוסיקלי לשכם שיהיה מיוחד ושנה מכל החתונות עשו הכול שהמוסיקה שלכם תתנגן ואפילו תקליטן מוכשר יכול לתת נופך  מיוחד עם אפקטים שלו. אם אתם מעוניינים בשיר מיוחד, התייעצו עם הדיג'יי שלכם, אם תרצו לשיר שיר לפני החופה, תוכלו לקבל רעיונות נהדרים ולהצליח בגדול שקהל המוזמנים אף יהיה מופתע מהשיר המיוחד שלכם שירגש את כולם.

אם ישנן אטרקציות שהתקליטן יכול לספק, כגון תאורה, עשן, זיקוקים וכדומה, בקשו ממנו שיראה לכם מה הוא מספק, על מנת להלהיב את קהל המוזמנים.. דיג'יי לחתונה מחירים, יכול להבין מה הקהל אוהב ולפי זה לנתב את המוסיקה שלו. אלה הפרמטרים החשובים, אשר ינחו אתכם לבחירה נכונה של תקליטן.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!