חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

שכירת שירותי דיג'יי למסיבה

כשהמטרה היא לגרום לאורחים במסיבה לקום ולרקוד, דיג'יי למסיבה מספק שירותי מקצועיים. הוא משמיע את כל רצועות המוסיקה האהובות עליכם, וממלא את רחבת הריקודים בתוספת הקלאסיקה של מוסיקה משנות החמישים ועד היום.

תקליטן טוב ומקצועי יוודא שכולם ייהנו מהריקוד הראשון ועד האחרון! אז אם מעולם לא הזמנתם שירותי תקליטן, מדריך זה מסביר את כל מה שתצטרכו לדעת על התחום, כולל טיפים לגבי מאפייני שירותי דיג'יי למסיבה שלכם, האופן בו תוכלו לוודא שירות איכותי, עלות תקליטן, ועוד הרבה היבטים.

מה זה דיג'יי למסיבה ומה הוא עושה?

דיג'יי למסיבה מתמחה באספקת הבידור הטוב ביותר, עם שירות מותאם בקפידה כדי שהאורחים מכל הגילאים ייהנו וירקדו במהלך המסיבה שלכם. במקרים רבים, הוא משמש כמנחה המסיבה, מציג את האורחים החשובים, מלווה רגעים חשובים במהלך המסיבהכל מה שתצטרכו לדעת על התחום, כולל טיפים לגבי מאפייני שירותי דיג'יי למסיבה שלכם ומשמיע הודעות כלליות כנדרש לאורך כל הערב.

דיג'יי למסיבה מבין את תמהיל מגוון האורחים שסביר להניח שיגיעו, מילדים צעירים ועד מבוגרים, והמיומנות שלו היא לתכנן את המוזיקה הנכונה להשמעה על מנת שכולם יוכלו ליהנות ולהיות מעורבים במסיבה.

הוא נושא אוספים ענקיים של שירים במערכות דיגיטליות מודרניות, מה שמאפשר לכם לקבל רשימת השמעה מותאמת אישית למסיבה שלכם, עם הצעת הזדמנות לאורחים להגיש מגוון רחב של בקשות.

מה הופך מסיבה לנהדרת?

רוב האנשים מאמינים שמסיבה נהדרת היא מסיבה שבמהלכה הם רוקדים כל הלילה לצלילי המוזיקה שהם אוהבים. אבל חשוב לדעת איזו מוזיקה האורחים אוהבים, ולקלוע לטעמים המגוונים של כולם. כשאורחים מחליטים לעלות על רחבת הריקודים במסיבה, יש תהליך מסוים של איבוד עכבותיהם כשהם בורחים לעולם המרגש של מוזיקה ואורות.

זיכרונות ורגשות עשויים להתעורר על ידי בחירת המוזיקה והשירים של דיג'יי למסיבה, ולעתים קרובות הוא מחזיר אנשים לנעורים שלהם. זהו מסע נהדר שיכול להתרחש אם התקליטן ישפוט באופן מושלם את כל המוזיקה הנכונה להשמיע לאורחים שלכם.

דיסקוטק נייד

דיג'יי למסיבה שמספק שירותים מקצועיים הוא איש מקצוע עצמאי שניתן לשכור את שירותיו בכל מקום בארץ. הוא מספק את כל הציודדיג'יי למסיבה שמספק שירותים מקצועיים הוא איש מקצוע עצמאי שניתן לשכור את שירותיו בכל מקום בארץ שהוא צריך על מנת לשדרג את המסיבה שלכם, כולל מוסיקה שהוא מרכיב בעצמו, רמקולים, מיקרופונים ותאורת דיסקו. בכל מקום שבו אתם מתכננים את המסיבה שלכם, התקליטן מציע אירוע מושלם בקופסה.

דיג'יי למסיבה שמספק שירותים מעולם מחובר לכל ז'אנר המוסיקה כדי שיוכל לחזות את תגובת האנשים בחדר כאשר הוא משמיע שירים קלאסיים מסוימים מהאוסף שלו. חשוב שהתקליטן יקרא את הקהל שלו והוא צריך לדעת אינסטינקטיבית איזו מוזיקה תגרום לאנשים לרקוד.

אם אתם מספקים לדיג'יי רשימת השמעה, רצוי לאפשר לו שיקול דעת מסוים לבחור אילו רצועות מוזיקה להשמיע מהרשימה שלכם, ובאילו שלבים באירוע להשמיע אותם.

טיפול בריקוד

כשאורחים חולקים את רחבת הריקודים, האירוע דומה להופעת סטנדאפ שמצחיקה את הקהל. הריקוד מסייע לאנשים להירגע וצחוק מרגיע את השרירים, מגביר את האנרגיה ומפעיל שחרור של כימיקלים להרגשה טובה.

את גורם ההרגשה הטובה יכול לקדם גם דיג'יי למסיבה אם הוא משמיע מוזיקה מרוממת חיובית שנמצאת בעיקר בשירים שמחים.

דיג'יי למסיבה שמספק שירותים איכותיים יודע איזו מוזיקה להשמיע כדי לגרום לאנשים להרגיש טוב

דיג'יי למסיבה עשוי להתמודד עם אתגר משמעותי בהשגת המטרה לגרום לאורחים לרקוד, במיוחד בשלב מוקדם של המסיבה, כשאורחים עשויים שלא להכיר זה את זה. לפעמים נדרשת אינטראקציה דרך המיקרופון על מנת לסייע לאנשים להרגיש רגועים יותר, ומדי פעם אפשר לספק עידוד קטן כדי לסייע ביצירת הרוח החיונית הזאת למסיבה.

יש מגוון שיטות שניתן להשתמש בהן, ובנקודה זו, דיג'יי למסיבה נוקט בגישות וסגנונות משתנים. יש אנשים שאוהבים שהדיג'יי יהיהיש מגוון שיטות שניתן להשתמש בהן, ובנקודה זו, דיג'יי למסיבה נוקט בגישות וסגנונות משתנים אינטראקטיבי ווקאלית עם הקהל שלהם, בעוד שאחרים מעדיפים את הגישה המודרנית יותר של דיבור מינימלי תוך התמקדות בעיקר במוזיקה טובה וקבלת בקשות.

הבהרת הסגנון המועדף

המלצה זו חלה על המוזיקה שמושמעת על ידי דיג'יי למסיבה, וגם על סגנון האינטראקציה שלו עם הקהל. חשוב להחליט אם המטרה היא לשכור שירותי תקליטן שיתמקד במוזיקה וידבר מעט מאוד, או לבחור דיג'יי שמתמחה באינטראקציית קהל ומשחקי מסיבות.

חשוב להחליט אם אתם מעוניינים במגוון רחב של להיטים קלאסיים למסיבות או סט מודרני של מוזיקת מועדונים. תקליטן ממש טוב מתאים את עצמו לרוב המצבים והבקשות, לכן חשוב להבין היטב איזה סוג של תקליטן אתם מחפשים, לפני שאתם שוכרים את שירותיו.

מתי לשכור שירותי תקליטן?

מומלץ לא להשאיר את משימת שכירת דיג'יי למסיבה לרגע האחרון, כדי לא להתפשר על דיג'יי שאינו מנוסה.

התקליטנים הטובים ביותר ולכן הפופולריים ביותר מוזמנים זמן רב מראש. אם האירוע שלכם מתקיים בשישי או שבת בערב, כדאי שתחפשו את התקליטן שלכם אפילו חצי שנה מראש.

עלות דיג'יי למסיבה

תעריף דיג'יי למסיבה עומד על סכומים שנעים בין 2,000 ₪ ל-5,000 ₪, והמחיר נקבע לפי המוניטין שיש לתקליטן, משך הזמן שבומחיר של דיג‘יי למסיבה משתנה ותלוי בכל מיני קריטריונים ולכן אם יש לכם תקציב מוגדר מראש השירותים שלו נדרשים, ובקשות לשירותים מיוחדים נוספים, כמו למשל הנחיית האירוע. מה שעוד משפיע על המחיר של הדיג‘יי הוא הביקוש, העונה בשעה והזמן של האירוע. למשל אירוע שנמשך אל תוך הלילה ודורש ריכוז גם בשעות הכי קטנות שהן גם הכי קשות עבורו, יתומחר אחרת ממסיבה של שעתיים בלבד.

איך בוחרים דיג‘יי למסיבה?

ובכן, יש כל מיני קריטריונים לבחירת דיג‘יי למסיבה שחשוב לבצע את הבחירה על פיהם.

  1. זמינות – אם כבר קבעתם יום ושעה למסיבה שלכם, אתם בטח רוצים שהדיג‘יי יגיע באותו זמן. נדיר שאנשים בוחרים את הדיג‘יי קודם ורק אז קובעים מקום ותאריך, אבל כל אחד לפי מה שמתאים לו כמובן. זה גם מאוד משתנה בהיבט של העונה בשנה. למשל, בחורף יותר קל למצוא דיג‘יי זמין בהתאם לציפיות שלנו, כי בקיץ מתקיימים רוב האירועים ורוב המסיבות כמובן.
  2. חיבור אישי – מכיון והדיג‘יי יהיה אחראי על האווירה שתיווצר באירוע שלכם, חשוב מאוד שיהיה לכם איתו חיבור. החיבור הזה חשוב משתי סיבות. גם משום שאתם סביר להניח תיפגשו תיפגשו עם הדיג‘יי לפני כן. מה זה אומר? זה אומר שפגישה אתם אמורים להסביר לו איזו מוזיקה אתם אוהבים, איזה קהל צפוי להיות במסיבה שלכם, צעיר או מבוגר, איזה סגנונות מוזיקליים הייתם רוצים שיתנגנו ואיזה לא… בנוסף, החיבור הזה חשוב גם לאירוע עצמו. כלומר צריכה להיות שם סוג של תקשורת טובה לאורך כל הדרך. לכן, מאוד כדאי להיפגש, לדבר, לשאול שאלות ורק אז לקבל החלטה.
  3. מחיר- כאמור, המחיר של דיג‘יי למסיבה משתנה ותלוי בכל מיני קריטריונים ולכן אם יש לכם תקציב מוגדר מראש, שווה להתאים אליו את הבחירה שלכם או לקצץ במקומות אחרים.

לסיכום, בחירה של דיג’יי למסיבה חשובה ומהותית, בחירה אשר תשפיע על הצלחת האירוע, על האופי שלנו, על האווירה ולכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה בתהליך.

יתרונות שכירת שירותי דיג'יי לאירועים

אין ספק כי בחירת הספקים השונים אשר יקחו חלק באופן חלקי או מהותי באירוע אותו אנחנו מפיקים ומתכננים תשפיע באופן ניכר על הצלחת האירוע, על האווירה בו ועל איך שהאורחים שלנו יזכרו אותו, הן לטווח הקצר והן לטווח הרחוק. אחד מבעלי המקצוע היותר חשובים עבור כמעט כל אירוע הוא דיג‘יי לאירועים. דיג‘יי לוקח חלק באירועים מכל הסוגים לרבות אירועים פרטיים ועסקיים גם יחד.

החשיבות של בחירת שירותי דיג‘יי לאירועים

בשורות הבאות תוכלו לקרוא וגם להבין את כל מה שצריך לדעת על בחירת שירותי דיג‘יי לאירועים מסוגים שונים. יותר מסתם השמעתשכירת שירותי דיג'יי לאירועים מוזיקה, שכירת שירותי דיג'יי לאירועים מספקת מגוון יתרונות. השירות מתאים להשקה מוצלחת של מוצר, תצוגת אופנה, מסיבת חג לצוות או אירוע נטוורקינג, כנסים בהם צוות ההפקה החליט על הפוגה קצרה מתכנים מקצועיים וכמובן לאירועים משפחתיים, לחתונות, או לאירועי בר או בת מצווה. סט מוזיקלי מקצועי משמח את האורחים וממתג אתכם כמתכנני אירועים מושלמים. זו ההזדמנות שלכם לגרום לכולם לקום על הרגליים, לשכוח מהצרות של היום יום ופשוט להנות.

שירותי דיג‘יי לאירועים בלבד או שירות עם תוספות?!

בעוד יש תקליטים שכל מה שהם עושים זה לדאוג לקצב המוזיקה, אחרים דווקא מספקים חבילה שלמה הכוללת מגוון של שירותים המשפרים את איכות וטיב האירוע לצד האווירה שבו. למשל, דיג‘יי לאירועים מציע חבילה מלאה עם רשימות השמעה מותאמות אישית, תאורה, איכות סאונד משופרת, והוא מפחית את הלחץ של תכנון אירוע מושלם. הנה רק חלק מהיתרונות של שכירת דיג'יי מקצועי שמשדרג את האירוע שלכם לשלב הבא.

שדרוג הפרופיל העסקי

דיג'יי לאירועים מדגיש את הליטוש המקצועי של הארגון ומציב את בעלי הארגון כאנשי עסקים שמשקיעים באורחים שלהם, בין אם הםבחירת שירותי דיג'יי לאירועים, אתם משלמים הרבה פחות ומקבלים הרבה יותר. לקוחות או הצוות.

השירות מראה שהשקעתם במאמצים להפוך את האירוע לקלאסי באמת ושאתם מעריכים את החוויה של האנשים שמשתתפים בו, רושם שה ימשכו גם לקשרים העסקיים שלכם.

הפחתת הלחץ

תכנון אירוע והעלאת רעיונות למסיבה הם תהליכים מורכבים דיים, לכן מומלץ להשאיר את המוזיקה למקצוענים. קל ככל שאתם עשויים לחשוב שעבודת דיג'יי לאירועים היא פשוט לחיצה על הפעל ברשימת ההשמעה, יש רשימה שלמה של משתנים שמגיעים עם השירות:

  • התקנת רמקולים
  • בחירת השירים
  • הפסקה לטקסים או נאומים
  • הימנעות מחזרות
  • ועוד שירותים רבים.

דיג'יי לאירועים מטפל בהיבטים אלו מתחילת האירוע ועד סופו, כך שמארגני האירוע יכולים ליהנות, ולהתחבר לאורחים שלהם מבלי לחשוב על ארגון האירוע ולהחמיץ אותו.

סאונד מעולה

בעוד שניתן לשכור רמקולים לאירוע, דיג'יי לאירועים מביא איתו מערך מלא של ציוד סאונד ותאורה, כמו גם את המומחיות שלו בהגדרת אירוע חלק. שירות זה מבטיח לא רק מוזיקה איכותית אלא גם מערך תאורה שהופך את האירוע לחוויה ולא רק לערבוב שירים עם רצועת גיבוי.

דיג'יי מקצועי מסייע גם בהגדרת המיקרופון על מנת להתאים את הסאונד של הטקסים והנאומים במהלך האירוע, כך שכל מה שאתם צריכים לדאוג לגביו זה רק מה להגיד.

התאמת המוזיקה

כל אירוע שונה ושירותי דיג'יי לאירועים כולל התאמת רשימת הסט המושלם לאירוע, עם מניעת המורכבות של בחירת השירים, ושינויבזמן הפגישהעם הדי ג'יי שבחרתם, עליכם להציג בפני הדיג‘יי איזו מוזיקה הייתם רוצים שתתנגן המוזיקה לאורך כל האירוע. תקליטן מנוסה משנה את המוזיקה ואת עוצמת הקול שלה על סמך מצב הרוח ולפי הבקשות שלכם, בין אם אתם מעוניינים בהתרועעות ודיבורים בהתחלה לפני שהאנרגיות יעלו בסוף האירוע. מכיון ולכל אירוע יש את הקהל שלו, את האוויר שמתאימה לו, את הסגנון המוזיקלי המאפיין אותו, יש חשיבות רבה לקיום פגישה מקצועית לפני קבלת החלטה.

מה עובר בפגישה עם דיג‘יי לאירועים?

בזמן הפגישה עליכם להציג בפני הדיג‘יי איזו מוזיקה הייתם רוצים שתתנגן. במידה ויש כמה חלקים לאירוע כמו למשל בחתונה, חשוב להגדיר לו זמנים מראש ואז להחליט על סגנון מסוים בקבלת הפנים, סגנון אחר בדקות שלפני החופה, עוד סגנון מיד אחרי שבירת הקורס ומוזיקה נעימה בזמן האוכל. כאשר המטרה היא לגרום לקהל להגיע כמה שיותר מהר לרחבת הריקודים, שוב ישתנה בסגנון. בפגישה תוכלו לספר לדיג‘יי מה אתם אוהבים ומה פחות, לאילו סגנונות מוזיקלים, זמרים ולהקות אתם מתחברים יותר ולאלו ממש לא ובכללי, איזו אווירה אתם רוצים באירוע שלכם.

השמעת מוזיקה מעולה ומגוונת

שכירת שירותי אמן עשויה להישמע מפתה, אבל הבחירה בשירותי דיג'יי לאירועים משתלמת יותר מבחינת המגוון הרחב של המוזיקה שהוא מסתמך עליה, ללא הגבלה לז'אנר או לחוויה. עם רשימת השמעה שמשתרעת על פני ז'אנרים שונים ועשרות שנים, אתם מקבלים את הביצועים שיתאימו לכל קהל.

נכון שאמן עשוי להיות בחירה אטרקטיבית, אבל הוא אינו נשאר למשך כל האירוע, ומספק הופעה קצרה בלבד. עם בחירת שירותי דיג'יי לאירועים, אתם משלמים הרבה פחות ומקבלים הרבה יותר.

עלות שירותי דיג'יי לאירועים

דיג'יי לאירועים גובה מחירים שמשתנים בהתאם לסוגי האירוע, וההבדלים במחירים מבוססים על המוניטין של הדיג'יי, והפרדה ביןדיג'יי לאירועים גובה מחירים שמשתנים בהתאם לסוגי האירוע, וההבדלים במחירים מבוססים על המוניטין של הדיג'יי אירועים עסקיים לבין חתונות או אירועים משפחתיים.

המחירים מתחילים ב-2,000 ₪ לאירוע עסקי, ועשויים להגיע לעלות של 5,000 ₪ לאירועי חתונות או בר או בת מצווה.

מה משפיע על המחיר הסופי של דיגיי לאירועים?

  1. אורך האירוע – ככל שהאירוע ארוך יותר, ככה העלות תהיה גבוהה יותר. למשל, יש חתונות שמסתיימות ב-24:00 בלילה מכל מיני שיקולים גם של המקום, גם של החתן והכלה, לעומת חתונות שהופכות בדיוק בשעה הזו למסיבת ריקודים מטורפת ממש כמו בתאילנד אל תוך הלילה. זה משהו שחשוב לסכם עם הדיג‘יי שאתם בוחרים מראש, משום שאם הוא יודע שהוא נשאר עד לפנות בוקר, הסכום ודאי ישתנה.
  2. הדיג‘יי עצמו – שם, מוניטין, מקצועיות, שנות עבודה, כל הדברים הללו משפיעים על המחיר הסופי שתצטרכו לשלם עבור הדיג‘יי. ככל שמדובר באישיות פופלארית יותר, לרוב המחיר נוטה לעלות.
  3. תקופה בשנה – אירועים בעונת הקיץ, נחשבים להרבה יותר יקרים בהשוואה לאירועי חורף. לכן, אם אתם רוצים להוזיל עלויות, שווה לחשוב על אירוע בעונה הקרה יותר ועדיין להנות מאושיית מוזיקה מדהימה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
  4. ביקוש והיצע – כולנו ראינו איך משבר הקורונה השפיע על שוק האירועים לרעה ולכן יש תקליטנים שגם בהיבט הזה, מתמחרים את השירות שלהם לפי תקופות.

בכל אופן, שווה להגדיר מראש תקציב ולפי זה פחות או יותר לקחת החלטות.

בשורה התחתונה, כדאי שהאירוע העסקי הבא שלכם יציע חוויה מושלמת

מומלץ לתכנן את האירוע העסקי הבא שלכם כך שתוכלו להתחבר עם הלקוחות, הצרכנים והצוות שלכם באמצעות שירותים מיומנים של דיג'יי לאירועים. איש מקצוע זה מתמחה ביצירת אנרגיה גבוהה באירועים עסקיים ומשפחתיים, והוא מספק שירותים איכותיים ורב תכליתיים.

מומלץ לבחור תקליטן שיש לו שנים של ניסיון בתחום, וציוד סאונד איכותי, כך שהאירוע שלכם יהפוך לחוויה בלתי נשכחת. דיג'יי לאירועים מספק גם בידור איכותי, מערכות רמקולים, אוזניות דיסקו שקטות ותאורה שמתאימה לכל סוג אירוע, כולל חתונות, אירועים פרטיים, אירועים במועדונים, ברים, ונשפים.

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

מאמרים נוספים בנושא:

הזמינו אותי עכשיו!