חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר

  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

די ג'יי לאירוע קטן מחיר

כשמחפשים בגוגל ביטויים כמו די ג'יי לאירוע קטן מחיר וטיפים, מוצאים בד"כ אוקיינוס שלם של תקליטני אירועים קטנים, מה שעשויכשמקלידים בגוגל ביטויים כמו די ג'יי לאירוע קטן מחיר וטיפים, מוצאים בד"כ אוקיינוס שלם של תקליטני אירועים קטנים להקשות על בחירת הדיג'יי הנכון. כדי להקל עליכם בבחירת התקליטן הנכון ביותר לאירוע הקטן-בינוני שלכם, ריכזנו עבורכם כאן את כל המידע בנושא.

עבור אירוע קטן, ייתכן שחלק מהתקליטנים לא יוכלו לספק את הסאונד האיכותי שהייתם רוצים לשמוע (כמו באירוע גדול יותר הכולל מוניטורים מקצועיים). די ג'יי לאירוע קטן מחיר נע בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪ ומעלה, כאשר תקליטנים מסוימים יכולים לגבות גם 5,000 ₪ על אירוע קטן-בינוני. כמו כן, אם התקליטן מציע שירותים נוספים מלבד המוסיקה, הוא יגבה על כך בהתאם. בואו נבין ביחד אילו סוגי שירותים מציעים תקליטני אירועים קטנים, מה המחירים הממוצעים על אותם שירותים ועוד מידע חשוב.

בתופים ובמחולות! כמה עולה די ג'יי לאירוע קטן עם נגינה LIVE?

המחיר של העסקת אמן או מוזיקאי בנוסף לדי ג'יי, הוא בדרך כלל יותר משכירת תקליטן בלבד. אבל עם הטכנולוגיה של ימינו, אפשר למצוא את התקליטן הטוב ביותר לאירוע שלכם מבלי לבזבז יותר מדי כסף. למשל, אם אתם מעוניינים במופע תופים LIVE באירוע, כבר אין צורך בימינו להיסחב עם מערכת תופים ענקית ומסורבלת.

התקליטן ימצא איש מקצוע שמתמחה בנגינה על תופים אלקטרוניים. כמו כן, ישנם תקליטני אירועים שמתופפים בעצמם על תופים אלו, מנגנים על סקסופון, גיטרות ועוד. לידיעתכם, כולל נגינה בכלים חיים, די ג'יי לאירוע קטן מחיר ינוע בין 5,000 ₪ ל-7,000 ₪ בממוצע. המחיר בדרך כלל יהיה יותר יקר, מכיוון שהדיג'יי יגיע עם נגנים נוספים.

די ג'יי לאירוע קטן מחיר נע בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪ ומעלה, כאשר תקליטנים מסוימים יכולים לגבות גם 5,000 ₪

די ג'יי לאירוע קטן מחיר כולל אפקטים או תאורה

עלות תקליטן לאירוע קטן זולה יותר מהעסקת מתכנן אירועים, זה בטוח. ואם תרצו, תוכלו למצוא די ג'יי לאירוע קטן מחיר הכולל מופע תאורות, אפקטים ואפילו זיקוקין. חשוב לציין, תקליטן בדרך כלל יצטרך להביא מפעיל זיקוקין מורשה, אלא אם התקליטן מחזיק ברישיון על פי החוק להזניק זיקוקין לאוויר.

ברוב המוחלט של המקרים, התקליטן לא יוכל להתעסק גם עם המוסיקה וגם עם אפקטים, תאורה או זיקוקין. הוא יצטרך אנשי מקצוע נוספים לצידו, מה שיעלה לכם בין 5,000 ₪ ל-10,000 ₪ ומעלה, תלוי בסוג השירותים שתצטרכו.

טיפים למציאת דיג'יי לאירועים

תקליטן לאירוע קטן מחיר: מחירו של תקליטן נע בהתאם לסוג האירוע ומורכבות המערך, סוג הציוד שהתקליטן יצטרך, המיקום של האירוע, העונה בשנה והשעה ביום ועוד. חשוב שהתקליטן שתשכרו יוכל להבין את סגנון והאורחים שלכם ולספק את צרכיהם. למשל, אם באירוע יש להקת אירועים, הם צריכים לדעת איך לעבוד עם סט לייב מבלי לתת לו להפריע לדי ג'יי שלהם.

שמעו לנו, תמיד יהיה כדאי לשאול חברים ובני משפחה שיש להם תקליטנים להמלצות עבורכם. אם תחפשו בגוגל די ג'יי לאירוע קטן מחיר וטיפים, אתם תהיו עשויים להתבלבל מהתוצאות הרבות שמוצעות בתוצאות החיפוש. כמו כן, בדקו באיזה סוג מוזיקה התקליטן מתמחה, גלה באיזה סוג ציוד ישתמש התקליטן, כמה הוא גובה עבור השירותים שלו ועוד.

אם חיפשתם די ג'יי לאירוע קטן מחיר בגוגל, וההעדפה המוסיקלית שלכם היא ים תיכונית, שימו לב שישנם תקליטנים אשר מתמחים בכך

מציאת דיג'יי בהתאם לסגנון המוסיקה המועדפת

יכול להיות קשה למצוא תקליטן לאירוע שלכם, במיוחד אם אתם לא מכירים את הענף הזה. עם זאת, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שתהיה לך חוויה נהדרת. כדי לוודא שתהנו באירוע שלכם, דאגו לבחור מישהו שמתמחה במוזיקה שעומדת להתנגן. לדוגמה, אם האירוע שלכם עוסק במוזיקה לטינית וריקוד סלסה, אל תעסיק מישהו שמנגן רק ג'אז איטי או מוזיקת קאנטרי.

אם חיפשתם די ג'יי לאירוע קטן מחיר בגוגל, וההעדפה המוסיקלית שלכם היא ים תיכונית, שימו לב שישנם תקליטנים אשר מתמחים בכך. ככה, תוכלו לבחור את התקליטן הנכון ביותר לסוג האירוע שלכם, לכם ולאורחים.

די ג'יי לאירוע קטן מחיר

ממש כמו כל אירוע פרטי, האירועים הקטנים כגון אירועים משפחתיים מצומצמים, מסיבות פרטיות, אירוע עסקי וכדומה. יש לבחור נכון דיג'יי לאירוע קטן מחיר. יש לשים לב להיבט המוסיקלי באירועים קטנים. מומלץ להתייחס לכמה מאפיינים חשובים כמו, המקום שבו ייערך האירוע, למשל אם המקום מתאים וערוך למוסיקה לאירועים, האקוסטיקה ועוד. יש להגדיר את אופי האירוע, למשל אירוע אינטימי כאשר אם אתם מעוניינים רק במוסיקת רקע, כאשר האורחים מגיעים, קבלת הפנים, הגשת הארוחות וסוג המוסיקה השקטה יותר שתתנגן ברקע, כך שהמוזמנים יכולים לדבר ביניהם בניחותא. אחרי שהגדרתם את הפרמטרים הללו, בדקו מה הניסיון של דיג'יי לאירוע קטן מחיר. שימו לב לציוד המקצועי של התקליטן, אם הוא מחזיק בציוד גיבוי, למקרי חירום, אם חלילה הציוד הקיים יתקלקל. כל אלה, מראים על מקצועיות ואחריות של תקליטן.

 

הפקת אירועים עסקיים- טיפים חשובים

אין זה מנה את סיבת האירוע האינטימי והקטן שלכם, אבל אפילו אם מדובר באירוע חברה או אירוע עסקי, יש לבחור נכון דיג'יי לאירוע קטן מחיר. יש למשל להתאים את האווירה הנכונה וכן, שימו לב כי האירוע יהיה מרשים ויתאים לסטנדרטים הרצויים. ממש כמו באירוע משפחתי קטן, גם באירוע עסקי, קיימים שלבים של קבלת פנים, נאום פתיחה, ארוחה ומופע או ריקודים. על דיג'יי לאירוע קטן מחיר, לבחור נכון את רשימת ההשמעה- הפלייליסט, לפי סוג האירוע ומטרתו. בכל מצב, התקליטן, חייב להתאים עצמו לקהל המוזמנים, להלהיב ולהרקיד את כולם. יש לבצע השוואת מחירים ולבחור תקליטן מקצועי שמתמחה באירועים קטנים, לאפיין את סוג האירוע ומה אתם מעוניינים שיהיה בו, לפי הקונספט. את סוג הקונספט יקבע הזוג, לפי הרצון שלהם וסוג האורחים.

 

דווקא באירועים קטנים יש לשים לב לבחירת מרכיבי האירוע

בגלל שמדובר במספר מצומצם של מוזמנים לאירועים הקטנים, ישנם מרכיבים חשובים שמומלץ לשים להם לב. למשל כל התהליך לבחירה הנכונה של דיג'יי לאירוע קטן מחיר. למשל, אם לתקליטן יש אתר אינטרנט, היכנסו לאתר והתרשמו ממנו, ם יש לכם המלצות מאנשים שאתם מכירים היטב, בחנו אותם. גם אם הייתם באירוע קטן ומאוד אהבתם את סוג המוסיקה והאווירה באירוע, בקשו מהתקליטן את מספר הטלפון שלו ושימרו אותו,עד לפני קביעת התאריך לאירוע הקטן שברצונכם לערוך. כאשר מדובר על אירוע קטן, הכוונה היא לאירוע של עד 250 איש. דיג'יי לאירוע קטן מחיר, יבחן היטב את המקום שבו ייערך האירוע, כך שידע איזה ציוד עליו להביא והיכן למקם אותו נכון.

 

הטעם האישי שלכם במוסיקה והבנה מעמיקה יובילו אתכם לתקליטן מוצלח

אם אתם מבינים היטב במוסיקה, הייתם באירועים קטנים רבים, הבחירה של דיג'יי  לאירוע קטן מחיר, תהיה מוצלחת עבורכם. בררו פרטים רבים על כמה תקליטנים שכבר שמתם לכם ברשימה, ואם שי לכם הזמנות, אין כמו לראות את התקליטן בעבודה ברגע האמת. תוכלו למשל להסיק מסקנות חשובות, לגבי המקצועיות של דיג'יי לאירוע קטן מחיר, איך האינטראקציה שלו מול הקהל, האם יש לו כל מיני אטרקציות  בנוסף, כגון תאורה מיוחדת, מסך עשן ועוד, האם המוסיקה של התקליטן חדשנית והוא מעורה היטב במיקסים השונים וכדומה. ללא ספק תקליטן יכול להרים כל אירוע ושמחה, גם אם היא מצומצמת יותר, אבל רבים יעידו כי דווקא באירוע קטן, אפשר ליהנות יותר. 

 

האם עליכם לבחור תקליטן לכל אירוע?

לרוב, כאשר אנו גולשים ברשת, אנו מוצאים אתרים שהנושא שלהם הוא "תקליטן לכל אירוע". הבעיה היא שעליכם ממש לדייק בבחירה של דיג'יי לאירוע קטן מחיר, אך לא רק, כי אם ההתמחות שלו בתקליטנות לאירועים קטנים בפרט. קיים הבדל מהותי במקצועיות, בסגנון וכדומה. למשל באירועים קטנים מסוג בר או בת מצווה, יש לבחור בתקליטן צעיר שמכיר היטב מה אוהב הנוער, כאשר הוא עולה על בימת הריקודים. תקליטן מקצועי, גם אם הוא מתמחה באירועים קטנים, ישקיע בציוד ובמוסיקה, מה שיראה עוד על המקצועיות והשם הטוב שלו.

 

מתכננים אירוע קטן כגון חתונה?

כאשר זוג מעוניין לערוך חתונה אינטימית, עליו להיפגש עם דיג'יי לאירוע קטן מחיר, לפחות שבועיים לפני החתונה. על הזוג לבחור ליין למוסיקה, שירים חשובים כגון כניסה לחופה, מוסיקה לקבלת פנים לאורחים, מוסיקה שתתנגן בין הארוחות וכדומה. אם בחרתם תקליטן מקצועי לאירוע הקטן שלכם, סמכו עליו שהוא יסייע לכם בבחירה נכונה של השמעת המוסיקה הרצויה לכם ולמוזמנים. יש לעבור על החוזה היטב, לקרוא את האותיות הקטנות, מה שיסייע לכם בהחלטה הנכונה. ישנן חברות תקליטנים שיציעו לכם  גימיק נוסף, כגון כנרית מה שהיום מקובל באירועים קטנים. יש לוודא מה התוספת במחיר, היות וייתכן כי זה ישתלם לכם וזה אף יהווה גימיק בחתונה שלכם. הקונספט חשוב לאירוע וכן, סוג המוזמנים. בדרך כלל, זוג צעיר, ימתין עם דציבלים גבוהים ומוסיקה סוערת, לאחר שהאורחים המבוגרים כבר ילכו לביתם ואז תתחיל החגיגה האמיתית של הצעירים שיכבשו את בימת הריקודים.

  

10 טיפים למציאת די ג'יי אירוע קטן מחיר אטרקטיבי

✔️ בדקו בגוגל לגבי די ג'יי אירוע קטן מחיר אטרקטיבי.

✔️ תסקרו את המדיות החברתיות עבור תקליטן אירוע קטן מחיר טוב.

✔️ תבצעו השוואת מחירים בין תקליטני חתונות.

✔️ תקבלו לפחות 3-4 הצעות מחיר מתקליטנים בעלי ניסיון.

✔️ תבדקו כמה זמן ניסיון יש לתקליטנים בענף האירועים.

✔️ תבדקו באילו סוגי מוסיקה התקליטן מתמחה.

✔️ תבדקו אם לתקליטן יש ניסיון עם סגנון אירועים כמו שלכם.

✔️ תחתמו על חוזה התקשרות או חוזה עבודה המציין את סוגי השירותים שהתקליטן יספק לכם.

✔️ תבדקו מה הם סוגי השירותים הנוספים שהתקליטן יכול לספק.

✔️ קבלו המלצות מהחברים ובני משפחה, מאחר שאלו ההמלצות הכי אותנטיות ואובייקטיביות.

והטיפ הכי חשוב שאפשר לתת הוא, לבצע השוואת מחירים בין תקליטנים לפחות חודשיים-שלושה מראש. באופן הזה, יהיה לכם מספיק זמן להיערך ולבחור די ג'יי לאירוע קטן מחיר אטרקטיבי. בסופו של דבר, התקליטן הוא מי שייקבע את אווירת האירוע בד"כ, כך שחשוב לבחור אותו נכון!

אם עד לפני כמה שנים, רוב האירועים אותם היו מפיקים בישראל היו אירועים גדולים, בגני אירועים ואולמות גנדיויזיים ויוקרתיים, היום חלה עליה של ממש בקרב משפחות, זוגות ומפיקים אירועים הממליצים דווקא על אירועים קטנים. לאירוע קטן יש מגוון של יתרונות אבל לא לשם כך התכנסנו היום. המאמר הבא בא לדון בכל מה שצריך לדעת על דיג‘יי לאירוע קטן. אחד מבעלי המקצוע הכי חשובים והכי מהותיים עבור כל אדם שמתכנן אירוע בין אם זו חתונה ובין אם בר מצווה.

הרי רוב האנשים שמתכננים אירועים מעוניינים להשיג אווירה של מסיבה שבה כולם עומדים על הרגליים מתחילת הערב ועד סופו! השיטה הטובה ביותר להשיג מטרה זו היא להזמין דיג'יי לאירוע קטן שמשמיע פלייליסט קליט על מנת שאנשים לא ירצו לשבת. מהריקוד הראשון ועד לשלבים האחרונים של האירוע, המוזיקה מספקת את הטון לאירוע והדיג'יי אחראי על חוויית האורחים שלכם.

החשיבות שבבחירת דיג‘יי לאירוע קטן

בחירת דיג'יי לאירוע קטן, שיש לו מיומנות מקצועית וניסיון עשיר בתחום, מאפשרת להעביר את האחריות לידיו והוא נדרש לוודאדיג'יי לאירוע קטן אינו מסתמך על האינטרנט להשמעת המוזיקה שהצלילים הנכונים יושמעו באירוע.

יחד עם מציאת התקליטן הנכון שמתאים לתקציב שלכם, וזמין בתאריך האירוע, מומלץ לשכור איש מקצוע שיודע לשלוט בלהיטים האהובים עליכם משנות התשעים, שמבין מה גורם לאנשים לרקוד, ולהתאים את סוגי הריקודים לכל האורחים, בכל הגילאים. ללא קשר לסגנון שאתם מחפשים, דיג'יי לאירוע קטן צריך להיות מסוגל לעבוד איתכם על מנת להפוך את האירוע שלכם למיוחד.

הימנעות מהסתמכות על WiFi

דיג'יי לאירוע קטן אינו מסתמך על האינטרנט להשמעת המוזיקה. תקליטנים רבים מאחסנים היום עשרות אלפי שירים על הענן, אבל חשוב לא לסמוך על האינטרנט להשמעת המוזיקה, כי יש סיכוי שהאינטרנט לא יעבוד.

לכן יש לבחור דיג'יי שלא רק שהוריד את כל השירים שלו לקבצי השמעה במחשב, אלא שיש לו גם כונן גיבוי למקרה של חרום.

צורת התקשורת המועדפת על דיג'יי לאירוע קטן

למארגני אירועים שאינם יכולים להתנתק מהרמיקס של ג'סטין ביבר, דיג'יי לאירוע קטן מבקש לקבל מייל מיד אם אתם מעוניינים להוסיף את הבחירה הזו לסבב השמעת המוזיקה באירוע שלכם. התקשורת עם הדיג'יי צריכה להיות זמינה, ואתם יכולים להתקשר אליו או לשלוח לו מייל כדי לקיים תקשורת טובה. אם שמעתם שיר ברדיו ואהבתם אותו, צרו קשר עם הדיג'יי.

מבחינתו, לרשום את השיר בהערות שלו זה לא עניין גדול, אבל אתם עשויים לשכוח מזה תוך כמה שעות. לכן חשוב לשמור על קו תקשורת פתוח. דיג'יי לאירוע קטן מעדיף שהלקוחות שלו יאגדו את הבקשות וההערות שלהם, כמו למשל להכריז על רגעים חשובים במהלך האירוע, באימייל או במסמך וורד אחד, ולשלוח לו לא יאוחר משבועיים לפני האירוע.

להזמין דיג'יי לאירוע קטן שמשמיע פלייליסט קליט על מנת שאנשים לא ירצו לשבת

הזמנה מאורגנת

מומלץ לא לשלוח הודעות טקסט או קטעים של המוזיקה הנדרשת לאירוע במייל. דיג'יי לאירוע קטן, שיש לו מוניטין מעולה בתחום, מופגז בתקשורת מקוונת וההזמנה עשויה ללכת לאיבוד. הכול צריך להיות רק במסמך אחד, ואם הדיג'יי עובד בלוח זמנים עמוס, הוא זקוק לזמן כדי לתכנן היטב את האירוע שלכם.

לכן מומלץ לברר איזו שיטה מועדפת על דיג'י לאירוע קטן ולהקפיד לא לשלוח מסרים מרובים בשעות שונות של היום והלילה, כשאתם שומעים ג'אם אהוב עליכם או אם אתם מעוניינים להקדיש שיר לאורח מיוחד באירוע.

דיג'יי לאירוע קטן צריך לדעת מי יגיע לאירוע

גם אם האירוע מורכב בעיקר מהחברים של המארגנים, בגילאים צעירים ומבוגרים, או מבני משפחה בכל הגילאים, חשוב ליידע דיג'יידיג'יי לאירוע קטן, שיש לו מוניטין מעולה בתחום, מופגז בתקשורת מקוונת וההזמנה עשויה ללכת לאיבוד לאירוע קטן על האורחים שיגיעו על מנת שהוא יוכל להיות מוכן עם מוזיקה שתשמח את הקהל הספציפי הזה. הוא צריך לדעת להשמיע מוזיקה שמתאימה למבוגרים ולילדים קטנים, ולמנוע מהם לשבת במשך כל האירוע.

הוא צריך לדעת להשמיע מוזיקה בעוצמה הנכונה, ולהכיר את כל המשתתפים באירוע. חשוב לדווח לו על כמות האורחים שאתם מתכננים לקבל, ועל הדמוגרפיה, ולא להניח שהוא יודע הכול על מוזיקה, כי יש תקליטנים שמכירים רק את המוזיקה הנוכחית.

עלות דיג'יי לאירוע קטן

תעריפי דיג'יי לאירוע קטן משתנים בהתאם למאפיינים כמו המוניטין של התקליטן, משך הזמן בו נדרשים שירותיו, ובקשות מיוחדות שנלוות לשכירת השירותים, כמו למשל הנחיית האירוע. המחירים יכולים להתחיל מ-1,000 ₪ ולהגיע עד 5,000 ₪. מה שכמובן משפיע על המחיר של עלות דיג‘יי לאירוע קטן זה כמה דברים. קודם כל הזמינות של הדיג‘יי או יותר מדויק להגיד הפופולאריות שלו. כלומר, ככל שהדיג‘יי יותר פופולארי, ככל שהשם והמוניטין שלו יותר בולטים בסצנת האירועים והמסיבות, ככה המחיר שהוא יקבע גבוה יותר, לפחות זה ככה ברוב המקרים. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא האורך של האירוע. למשל, חתונה קצרה ביום שישי בצהריים משעה 12:00 ועד 15:00, שונה בתמחור שלה מחתונה שנמשכת אל תוך הלילה.

איך בוחרים דיג‘יי לאירוע קטן?

ובכן יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר בוחרים דיג’יי לאירוע קטן.

  1. כימיה ותקשורת – חשוב שתהיה כימיה ביניכם. אתם צריכים לתקשר טוב אחד עם השני ולהבין אחד את השני, כי בסופו של דבראם יש דיג’יי לאירוע קטן, ספציפי שמדבר אליכם ודווקא אותו אתם רוצים, שווה אולי לבדוק איתו מתי הוא פנוי ורק אז לבחור את המקום. הוא זה שישפיע על האווירה של האירוע שלכם, קטן ככל שיהיה. יש לו תפקיד סופר חשוב ולכן כדאי שתבחרו מישהו שמבין אתכם ומתקשר איתכם בצורה טובה וחיובית כמובן.
  2. ניסיון ומקצועיות- אתם צריכים לחשוב האם אתם לוקחים לאירוע שלכם דיג’יי הנמצא בתחילת הדרך שלו, או שלחילופין אתם רוצים מישהו עם המון ניסיון בתחום. להחלטה הזו יש השפעה על המחיר וגם על התוצאה הסופית. זה לא אומר שדיג’יי שנמצא בתחילת הדרך פחות טוב מדיג’יי מנוסה, לפעמים אפילו ההיפך הוא הנכון, אבל זה כן משהו שצריך בדיקה.
  3. הקשבה – בחרו בדיג’יי שמקשיב להעדפות המוזיקליות שלכם, כזה שידע לקרוא את הקהל בזמן אמת והתאים את המוזיקה לצרכים של האירוע. חשוב מאוד שתשדרו על “אותו גל”. אם יש מוזיקה מסוימת, זמר מסוים או הרכב מסוים שאתם לא אוהבים או לא מתחברים, שווה לציין את זה בפני הדיג’יי.
  4. זמינות – עוד דבר שחשוב לשים אליו לב הוא רמת הזמינות של הדיג’יי. בדרך כלל נהוג קודם כל לקבוע תאריך לאירוע שלנו ורק אז לבחור ספקים, אבל אם יש דיג’יי לאירוע קטן, ספציפי שמדבר אליכם ודווקא אותו אתם רוצים, שווה אולי לבדוק איתו מתי הוא פנוי ורק אז לבחור את המקום.
  5. מחיר – כאמור עלויות של דיג’יי לאירוע קטן משתנות ומושפעות ממגוון של מאפיינים וקריטריונים. אם יש לכם תקציב מסוים, יכול להיות שתצטרכו לחפש דיג’יי בהתאם לאותו תקציב או לחילופין להקטין קצת תקציב של דבר אחר.

לסיכום, בחירת דיג’יי לאירוע קטן היא בחירה חשובה לכל אירוע. בחירה אשר תשפיע על הצלחת האירוע שלנו ללא יוצא מן הכלל. לכן, השקיעו מחשבה, זמן, היפגשו עם הדיג’יי ורק אז החליטו.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר של תמצאו ! התקשרו 074-7691221

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

074-7691221
מעוניינים שנחזור אליכם? צרו קשר!