חפשו די ג'יי מומלץ לאירוע ממגוון הדי ג'יי באתר
  • אזור בארץ

  • סוג אירוע

  • סגנון מוזיקה

  • איפוס

איך לבחור דיג'יי לחתונה?

חתונה היא מסוג האירועים שאנחנו מתכננים, מפיקים וחוגגים פעם אחת בחיים, או לפחות ככה אנחנו רוצים להאמין ולקוות:). מדובר באירוע הדורש מאיתנו המון. גם בהיבט הלוגיסטי, גם בהיבט של ההכנות, גם מבחינה כלכלית וכן גם מבחינה רגשית. אירוע מרגש, חשוב ויוצא דופן. יש כל כך הרבה דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון שאנחנו מפיקים חתונה כמו המיקם שבו היא תהיה, האוכל, העיצוב, כמות המוזמנים שנבחר להזמין וכדומה. יחד עם זאת, יש החלטה סופר חשובה. החלטה שתשפיע על הצלחת האירוע, האווירה בו ועל איך שאנשים ירגישו לכל אורך החתונה שלנו, וגם אנחנו. לבחירה הזו קוראים דיג‘יי. למעשה, בחירת דיג'יי לחתונה היא משימה שיכולה להיות מורכבת. יש כל כך הרבה תקליטנים בתחום, והמחירים משתנים ומתחילים מ-200 ₪ בתעריף שגובה תקליטן חובבן, ומגיעים עד סכומים שגובים תקליטנים מקצועיים וותיקים עם מוניטין מצוין בתחום, בתעריפים שנעים בין 3,200 ל-4,000 ₪. אז הנה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דיג'יי לחתונה.

מה התפקיד של דיג‘יי לחתונה?

יהיה לנו הרבה יותר לבחור דיג‘יי לחתונה אם נצליח להבין ולהתחבר לתפקידו למהות שלו. התפקיד של הדיג‘יי מתפרס לאורך כלכשזה מגיע לבחירת המוזיקה, חשוב מאוד לבחור דיג'יי לחתונה שישמיע מוזיקה אהובה על בני הזוג והאורחים. החתונה. מההתחלה ועד הסוף. הוא זה שקובע את הטון והסגנון כבר בתחילת האירוע שכולם מגיעים ומתכנסים בקבלת הפנים. עליו לקרוא את הקהל ולהבין איזו מוזיקה תיצור את האווירה המדויקת שאנחנו רוצים ליצור. הדיג‘יי אמור להעלות את הקצב בחתונה, אבל בחוכמה, בהדרגה. עד אחרי החופה הוא אמור לרגש את הקהל ולגרום לסוג של חיבור בין האנשים. את הכל הוא עושה על ידי בחירת השירים והמוזיקה המתאימים. לאחר מכן הוא מוביל את כולם אל החופה וכמובן שאחרי האוכל, התפקיד שלו ברור לכולנו. לגרום לכמה שיותר אנשים להגיע לרחבה בתזמון המושלם ובוויב הכי מדויק בכל זמן של החתונה. הוא אמור להרקיד, להרים את כולם על הרגליים, לעשות שמח ולכן הבחירה שלו היא כל כך חשובה.

מחיר דיג'יי לחתונה

המחיר של דיג‘יי לחתונה ללא ספק מהווה חלק די גבוה בתקציב שלנו. העלויות כמובן משתנות ונעות בין 3,000-20,000 שח לערב וזה מאוד תלוי מה החשיבות שאתם רואים בבחירה זו וכמה כסף אתם מוכנים להשקיע. מה שמשפיע על המחיר של דיג‘יי לחתונה זה בין השאר השם, המוניטין והפופולאריות שלו. ככל שהדיג‘יי יהיה יותר מוכר, יותר פופולארי, יותר אהוב בסצנת האירועים והחתונות, ככה המחיר שתשלמו לערב מוזיקלי בחתונה שלכם, עולה. עוד דבר שמשפיע על המחיר של דיג‘יי לחתונה הוא כמובן העונה בשנה. ספקים מכל הסוגים גובים יותר בעונת החתונות שהיא עונת הקיץ – בין החודשים מאי ועד סוף ספטמבר, בהשוואה לעונת החורף שנחשבת ליותרחשוב לבחור דיג'יי לחתונה שישמיע מוזיקה שמתאימה לכולם, אבל בניית הגיוון הזה היא משימה מורכבת למדי רגועה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בחירה של דיג‘יי תהיה זולה יותר בהשוואה לאמן. זוגות רבים בוחרים להזמין דיג'יי לחתונה ולא אמן בשל השלכות עלויות, וברוב המקרים בחירה זו זולה יותר. יחד עם זאת, אם אתם מזמינים דיג'יי, כדאי מאוד שתקציבו סכום גדול לשירות זה, במיוחד אם הוא איש הבידור היחיד.

כשמחשבים את התקציב לאירוע, מומלץ לא לקצץ בתקציב הדיג'יי ולהרוס את הערב עם בידור שפשוט אינו מספיק טוב. זהו חלק מהחתונה שלכם שיכול לשדרג או להרוס אותה, עבורכם ועבור האורחים שלכם. בחתונה כולם רוצים לחגוג איתכם את היום הנפלא הזה, לכן שווה להשקיע קצת זמן וכסף על מנת לוודא שבחרתם איש מקצוע פנטסטי לאירוע.

השמעת מוזיקה אהובה

כשזה מגיע לבחירת המוזיקה, חשוב מאוד לבחור דיג'יי לחתונה שישמיע מוזיקה אהובה על בני הזוג והאורחים. כאשר אתם מבינים שלתקליטן יש גישה למגוון עצום של סגנונות מוזיקה, זה יהיה ממש חבל אם הוא ישמיע שעה של מוזיקה חדשנית כשאתם והאורחים שלכם מעוניינים לשמוע כמה שירים ישנים וטובים! או שמבחינת אנשים רבים זה יהיה הפוך.

שיקול הניסיון

דיג'יי לחתונה צריך להיות שילוב בין איש מקצוע שמתחשב בטעם המוזיקלי של בני הזוג, אבל יש לו הרבה ניסיון וחכמה לבחירת שיריםמומלץ לבחור דיג'יי לחתונה שאפשר לתקשר איתו היטב, כי בגישה זו רוב הסיכויים הם שהוא יסתדר מצוין עם האורחים שלכם ויעניק להם אירוע נהדר מתאימים. הוא צריך לדעת מה עובד, איך לבנות את הדינמיקה של הערך ואיך לעבוד בסגנונות או ז'אנרים שיתאימו לכל האורחים.

לכל אדם יש טעם מוזילי שונה, לכן חשוב לבחור דיג'יי לחתונה שישמיע מוזיקה שמתאימה לכולם, אבל בניית הגיוון הזה היא משימה מורכבת למדי. נדרש ניסיון עשיר בתחום על מנת לקחת את האורחים למסע בין הסגנונות השונים האלו באופן חלק.

תאורה וציוד

הרעיון הכללי הוא שככל שהתקליטן גובה סכום גבוה יותר, כך צריך להיות לו יותר ציוד, אלא שלא תמיד זה נכון, לכן כדאי לברר כמה תאורה הוא יביא וכמה גדולה מערכת השמעת המוזיקה שלו.

אם אתם מעוניינים להבין היטב מה תקבלו במסגרת השירות של ד'יג'יי לחתונה, כדאי שתבינו מה מייצרת מערכת השמעת המוסיקה שלו, ובצעו מחקר קטן בתחום על מנת להבין אם הוא עובד עם מותג טוב. אין מצב חמור יותר מתקליטן שמשמיע מוזיקה דרך מערכת רמקולים זולה ומוגזמת.

אישיות דיג'יי לחתונה

מומלץ לבחור דיג'יי לחתונה שאפשר לתקשר איתו היטב, כי בגישה זו רוב הסיכויים הם שהוא יסתדר מצוין עם האורחים שלכם ויעניק להם אירוע נהדר. מידת ביטחון מסוים של איש מקצוע, בכל תחום, תמיד הכרחית. כדאי לבחור תקליטן שיגרום לאורחים שלכם לרקוד ותהיה לו גישה שמחה וחייכנית, כך שהוא ישדרג נהדר את אווירת האירוע.

שווה לשכור שירותי איש מקצוע שמתלהב ממוזיקה. מציאת דיג'יי לחתונה שנהנה מהמוזיקה שהוא משמיע בדיוק כמוכם וכמו האורחיםמומלץ לבחור דיג'יי לחתונה שאפשר לתקשר איתו היטב, כי בגישה זו רוב הסיכויים הם שהוא יסתדר מצוין עם האורחים שלכם, זה אומר שהוא יבצע עבודה טובה. ברוב המקרים, פירוש הדבר הוא שהוא ישמיע שירים מדהימים שלא שמעתם שנים, מה שיוצר אווירה של שמחה בקרב כל אוהבי המוזיקה.

מקצועיות

חשוב מאוד לוודא בחירת דיג'יי לחתונה שמציג חוזה להזמנת השירות, כי היתרונות נוגעים לשני הכיוונים. אם אתם מוצרים תקליטן שאינו מציע חוזה או מסכים לחתום עליו, כדאי להתייחס בזהירות ובחשדנות לרמת המקצועיות שלו.

טיפים לבחירת דיג’יי לחתונה

  1. אם הייתם לאחרונה בחתונה והתלהבתם מהדיג’יי פשוט תשאלו את הזוג מי זה היה.
  2. חפשו המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים על הדעה שלהם.
  3. התחברו ברשת החברתית פייסבוק לקבוצות העוסקות באירועים, חתונות ומוזיקה, נסו למצוא שם המלצות.
  4. נסו לסגור עם הדיג’יי כמה שיותר מוקדם לפני מועד החתונה ואל תחכו לרגע האחרון, אז הסיכוי שהדיג’יי שתרצו יהיה תפוס.
  5. קבעו פגישה מקצועית והסביר לו איזו מוזיקה אתם אוהבים, איזו ממש לא ואיך הייתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה מבחינה האווירה.

לסיכום, לבחירת הדיג’יי לחתונה שלנו חשיבות מכרעת ואין להקל בה ראש. השקיעו זמן ומחשבה באיש המוזיקה שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

רוצים לקבל מידע נוסף על הזמנת דיג’יי מקצועי לחתונה שלכם? עם ניסיון של שנים בעולם האירועים והאהבה אינסופית למוזיקה, אני מזמין אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר ואשמח לחזור אליכם במהרה.

דיג'יי לאירועים

סוג האירועגודל האירועטווח מחירים
מחיר דיגי לחתונה קטנה50-100 מוזמנים3,000-7,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בינונית100-250 מוזמנים3,500-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה גדולה250-700 מוזמנים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה ענקית700-1,500 מוזמנים4,500-12,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה באולם/גן אירועים4,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לחתונה בחיק הטבע (חוף הים/פארק/חורשה/יקב/ ֿיש דיגיים המספקים שירותי תאורה וסאונד בנוסף למוזיקה5,000-15,000 שׁ״ח
גינה׳חצר)
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה קטנה50-100 מוזמנים2,000-5,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה בינונית100-250 מוזמנים2,500-6,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה גדולה250-700 מוזמנים3,000-8,000 ש״ח
מחיר דיגי לבר מצווה /בת מצווה ענקית700-1,500 מוזמנים3,500-9,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בבית/בחצר ביתית5,000-15,000 שׁ״ח
מחיר דיגי להופעה/מסיבה בחיק הטבע6,000-17,000 ש״ח
מחיר דיגי להופעה מסיבה באולם גן אירועים5,000-10,000 ש״ח
מחיר דיגי לאירוע עסקי:כנס, תערוכה, השקה, הרמת כוסית וכדומה….6,000-11,000 ש״ח

אירוע שלא תשכחו ! במחיר שלא תמצאו !

אז מה היה לנו בכתבה:
עושים שמח - DJ לכל אירוע
עושים שמח - DJ לכל אירוע

אנו חברה שמפעילה תקליטנים לאירועים .

התקליטן שבחרתם מגיע עם ציוד איכותי ומהמובילים בשוק וידאג לכם לחגיגה של ממש ! אבל לא לשכוח , אומנם אנו עובדים עם המערכת אך בנוסף עובדים מול בני אדם ולכן תקליטן ללא תקשורת אנושית טובה ואנרגיות בשמיים פשוט לא יכול להצליח.

אנו משתדלים ורוצים להמשיך לתת לכם את אותו שירות טוב כבר 10 שנים ובתקווה לעוד שנים רבות!

צוות עושים שמח - DJ לכל אירוע

הזמינו אותי עכשיו!